quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef Tem het volgende:
Zit dat stukje van Solomonica de Winter terug te kijken bij DWDD. Aardig wat narigheid van haar ouders herken ik er wel in.
Ja, beetje aanstellerij. Maar dat hoort ook bij die leeftijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Heb je haar instagram ook gezien?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Heb je haar instagram ook gezien?
Er zit wel een tattoo tussen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Flinke tieten wel voor die leeftijd.
Serieus? Waar zie je dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zit wel een tattoo tussen.
Zou me ook niks verbazen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of zou het stift zijn?
[ afbeelding ]
Mani heeft nu zijn broek uitgetrokken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Tem het volgende:
Leon was vroeger wel een knappe man.
[ afbeelding ]
Hopelijk conserveert zij beter.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Tem het volgende:
Leon was vroeger wel een knappe man.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Nu is het een soort vadsige pad.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk conserveert zij beter.
Laat dat soort maar weg.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is het een soort vadsige pad.
Webschip.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Waar moet ik dan op zoeken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Stond in dezelfde reeks als die in de OP. Er stond ook nog een plaatje tussen van een meisje met een lekke band, maar die mag ik hier niet posten.
Etsuquote:Op donderdag 4 december 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
foto 127?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van foto 127?
Geen NIcki Minaj, maar toch.
Lees het topic anders eens door joh :Squote:
Ze is idd erg grappig.quote:
Dat zouden specularium en ik erg gezellig vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan moet ik hier ook maar gaan posten als held GGMM en held johannes hier zijn
Vergeet Tem niet. Zodra het sensueel wordt is hij nabij. Daarom is hij ook zo'n groot fan van Mark Knopfler.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is idd erg grappig.
Leuk dat ook die eigenschap een keer wordt belicht! Bedankt Njosnavelin!
[..]
Dat zouden specularium en ik erg gezellig vinden.![]()
Ariana.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie vind je leuker, Nicki Minaj of Ariana Grande?
Is gewoon een verzameling foto's die elke week onder die titel verschijnt. Misschien waren het initieel alleen grappige foto's.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees het topic anders eens door joh :S
Maar het zijn gewoon naakte vrouwen, weet niet wat daar hilarisch aan is. Ze zien er wel goed uit, daar niet van.
Die laatste foto is gewoon iemand met anorexia, niks leuks aan.
Ik moet wel eerlijk zijn,ik ben al langer fan van Nicki.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel ik het absoluut niet met je eens ben respecteer ik je mening...
Er zitten op zich wel wat grappige foto's bij, maar de titel dekt de lading niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is gewoon een verzameling foto's die elke week onder die titel verschijnt. Misschien waren het initieel alleen grappige foto's.
Flinke bekentenis, maar we accepteren het. Ben blij dat je er eerlijk over bent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn,ik ben al langer fan van Nicki.
We hadden nog samen naar die film kunnen gaan, gemiste kans.quote:
Ariana*quote:
Er staan nog genoeg pecunia's op mijn OV kaart voor een volgende keer pik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden nog samen naar die film kunnen gaan, gemiste kans.
Duh. Ik mis nooit een Fylax vrijdag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM, ga jij morgen ook luisteren naar Fylax Friday?
Iedereen is verplicht te luisteren naar FFquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM, ga jij morgen ook luisteren naar Fylax Friday?
Geproduceerd door een Nederlanderquote:
Wel jammer dat Clown Bassie op een gegeven moment met de mondharmonica door Ariana heen tettert.quote:
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staan nog genoeg pecunia's op mijn OV kaart voor een volgende keer pik.
Terecht.quote:
Oh, ik vind dit wat beklemmend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht te luisteren naar FF
Boaz van de Beats heeft die hele track geproduceerd, hij is ghost producer van Major Lazor.quote:
Zeker.quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz van de Beats heeft die hele track geproduceerd, hij is ghost producer van Major Lazor.
TheWeeknd vindt dit ook leuk.quote:
Romanticus ben je ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wij luisterden samen naar dit nummer.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze clip erg leuk.Ik ben een natuurmens.
GGMM_de_echte heeft die clip laatst aangezet bij togethertube.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg er spontaan een SOA vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte heeft die clip laatst aangezet bij togethertube.
Fijn dat z'n imitatie steeds meer vorm begint aan te nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zei ook: darten is geen sport.
Ik denk dat het de broer van GGMM was.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond was ee iemand met denaam "broervanGGMM" op haxball, GGMM.
Jij bent toch de echte GGMM?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat z'n imitatie steeds meer vorm begint aan te nemen.
Ik ben de echte GGMM ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch de echte GGMM?
Hij was wel stil zeg. TeamPaxToto was oppermachtig overigens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het de broer van GGMM was.
*GGMM_de_echte.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben de echte GGMM ja.
Niet te verwarren met de treurneus die de naam De_echte_GGMM oid heeft aangenomen.
Dat zou ik nooit zeggen idd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*GGMM_de_echte.
Wel een beetje een apart figuur, zo beweerde hij ook nog eens dat Stijn een dom varken is, en dat Andersen > Depay
Ik zie trouwens dat een dag na Ariana Grande Toto optreedt bij het ziggodome, moet jij daar niet heen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij was wel stil zeg. TeamPaxToto was oppermachtig overigens.
Ik hoop rond die tijd niet meer in Nederland te wonen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat een dag na Ariana Grande Toto optreedt bij het ziggodome, moet jij daar niet heen?
Waar ga je heen dan? Portugal?quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop rond die tijd niet meer in Nederland te wonen.
Of Spanje, is wat ik hoop overigens. Eerst de operatie en het herstel maar eens. En dan eerst nog nasi a la johannesquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Portugal?
Ik wil inderdaad graag nog eens een heerlijke en oerhollandse nasi a la Johannes voor je maken voordat je het land verlaatquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of Spanje, is wat ik hoop overigens. Eerst de operatie en het herstel maar eens. En dan eerst nog nasi a la johannes
quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad graag nog eens een heerlijke en oerhollandse nasi a la Johannes voor je maken voordat je het land verlaat
Ariana Grandequote:Op vrijdag 5 december 2014 07:04 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is dit voor pop aids.
Ariana Grande
Sterkte man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
Iemand op Twitter probeert mij uit de kast te krijgen wtf
Ik ben er trouwens niet vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht te luisteren naar FF
Dankjewelquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:37 schreef Kingstown het volgende:
Nu ga ik maar wat liefs voor Karina typen, want ik word hier depressief van.
Ik heb wel een foto waarop ze vegetarisch aan het tuinieren is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:52 schreef Tem het volgende:
Heeft marianne ook foto's dat ze haar band plakt?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelIk ben nu weer vrolijk.
En ik zag dat er om tetten werd gevraagd (what else is new)
[ [url=http://img2.www.spoki.lv/upload/artic(...)si-15.jpg]afbeelding[/url] ]
Fijn. Ik ook!quote:
Hier word ik dan weer een beetje verdrietig van.quote:En ik zag dat er om tetten werd gevraagd (what else is new)
[ [url=http://img2.www.spoki.lv/upload/artic(...)si-15.jpg]afbeelding[/url] ]
Qftquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Mannen zijn namelijk barbaren die toch alles wel leuk vinden en zichzelf niet kunnen beheersen.
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie denkt ook dat elke tetter wel ok is om te posten.
Mannen zijn namelijk barbaren die toch alles wel leuk vinden en zichzelf niet kunnen beheersen.
Zal die leuk hebben gevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.
Haha leuk je weet best wat ik bedoel. De eerste foto, sukkel.quote:
Precies, puur natuur zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij laat team opzij juist alles gewoon groeien hoor.
Van mannen of van vrouwen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.
Tettenplaatjequote:
Hihi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had.
Johannes en GGMM posten hier nu ook dus ga ik ook maar meequote:Op vrijdag 5 december 2014 08:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens niet vanavond.
En wat doe jij nou weer hier, ik ben helemaal in de war nu!
Op eigen risico dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Johannes en GGMM posten hier nu ook dus ga ik ook maar mee
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging net iets printen, 1 pagina in zwart-wit: 90 cent![]()
Had alleen maar een briefje van 5 dus dat gaf ik. Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had. Dus ik zei dat ik maar 30 ct had ofzo, maar hij drong hij er op aan dat ik mijn portemonnee leegkieperde. Waren vnl 1 en 2 centen, maar hij nam er genoegen mee
Hij probeerde ook nog mijn IJslandse geld te confisqueren maar dat liet ik niet gebeuren natuurlijk.
#adventures
*betaaldquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!
Ik weet niet wat ik heb deze week, drie x ik word met dt, op het laatste moment betaald naar betaalt veranderen.quote:
Ja met al die centen 50 ct ofzo, maar 1 blad papier is ook geen 90 ct waard natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:24 schreef Uccie het volgende:
Ik heb deze week drie sollicitatiegesprekken gehad, echt nooit meer, wat een gestress en gedoe.
#luxeproblemen
Nee, volgens mij op de uni ¤0,15quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja met al die centen 50 ct ofzo, maar 1 blad papier is ook geen 90 ct waard natuurlijk.
Goed, bij twee in elk geval naar de laatste ronde, andere hoor ik denk ik na het weekend.quote:
Oh fijn!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij op de uni ¤0,15
[..]
Goed, bij twee in elk geval naar de laatste ronde, andere hoor ik denk ik na het weekend.
Het is gewoon prijzig, maar dat is mijn eigen printer ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh fijn!
Hier op de uni is het 0.06 euro, vond ik ook al duur maar misschien ben ik gewoon krenterig.
Ach....ik schreef een flammend betoog over een coupe die we gingen plegen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet wat ik heb deze week, drie x ik word met dt, op het laatste moment betaald naar betaalt veranderen.
Ik ga even mijn verdriet vedrinken...ik heb kersenthee.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....ik schreef een flammend betoog over een coupe die we gingen plegen.
Kreeg ik reacties in de trant van "bij de kapper zeker? "![]()
Ik heb gelukkig groene thee.
Je kan ook een printer op je kamer hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging net iets printen, 1 pagina in zwart-wit: 90 cent![]()
Had alleen maar een briefje van 5 dus dat gaf ik. Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had. Dus ik zei dat ik maar 30 ct had ofzo, maar hij drong hij er op aan dat ik mijn portemonnee leegkieperde. Waren vnl 1 en 2 centen, maar hij nam er genoegen mee
Hij probeerde ook nog mijn IJslandse geld te confisqueren maar dat liet ik niet gebeuren natuurlijk.
#adventures
Misschien wat meer mensen van hier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat betekent Fylax Friday!
Ik weet zeker dat Kingstown ook gaat luisteren.
Krijg ik als sinterklaascadeau.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook een printer op je kamer hebben
#luxeleven
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Sorry schat, ik ga vanavond Grease kijken![]()
Ben je stout geweest?quote:
Kingstown is helaas doof, dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Ariana Grande hier voor verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown is helaas doof, dus dat gaat niet lukken.
Dat verklaart ook mijn goede muzieksmaak.
Bejaardenliefdequote:Op vrijdag 5 december 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb Karina trouwens een sinterklaascadeau gegeven en ze was er nog blij mee ook.
Met nog meer pop aids?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag je verzoekjes doen, wat had je in gedachten?quote:
Lijkt Kingstown op Sinterklaas?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon nog in Sinterklaas
Neuh, dank je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien mag je verzoekjes doen, wat had je in gedachten?
Nou daar wordt SInterklaas niet echt vrolijker van.quote:
Ach morgen gaat de Sint weer naar Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou daar wordt SInterklaas niet echt vrolijker van.
Sinterklaas wordt daar zelfs een beetje verdrietig van
En als Sinterklaas verdrietig is, dan moet hij getroost worden
en dat kan op allerlei manieren Karina.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Karina het volgende:
Ach morgen gaat de Sint weer naar Spanje
En daar lopen veel mooiere vrouwen rond
Die kunnen de Sint veel beter troosten
Dan een oude vrouw uit Amsterdam dat kan
Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Laten we dat maar niet doen
Ken het vaagjes maar volgens mij nooit echt helemaal afgekeken om een of andere reden.
En anders vindt Tem het ook leuk die is ook een beetje een ouwe lulquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.
In het datingtopic, is wel gewoon erg matig allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee over welke bitchfight je het hebt natuurlijk.
Slecht begin van een date lijkt me, beetje vechten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het datingtopic, is wel gewoon erg matig allemaal.
Nouja, als het daarna maar worstelen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slecht begin van een date lijkt me, beetje vechten.
Ik kende dat natuurlijk al lang.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, als het daarna maar worstelen wordt.
Ik ben niet zo een vechtersbaas dus laat maar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef sp3c het volgende:
of juist een heel goed begin
kwaaie sex en alles
Je hebt liever dronkemanssexquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo een vechtersbaas dus laat maar.
Hey Kingstown, is dat een banketstaaf of ben je wel heel blij om mij te zien?quote:
Die ene is echt gek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.
Bekvechten en dan tongworstelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slecht begin van een date lijkt me, beetje vechten.
Nee boodschappen halen, vandaar de banketstaafquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bekvechten en dan tongworstelen.
Banketstaven ziin wel lekker, zo even opwarmen in de oven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee boodschappen halen, vandaar de banketstaaf
Dag dagquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man.
Ik ga mijn laarzen zoeken en dan ben ik foetsie. Toedeloe.
Volgens mij heb je daar ruim ervaring meequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat seks met een dronken man? Of seks terwijl je dronken bent? Klinkt wel goed trouwens.
Extra batterijen halen bij de Appie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, corrie houdt wel van staven
Ik zei hoi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar ruim ervaring mee
Houd je lasterlijke praatjes voor je aub.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar ruim ervaring mee
Ik vrees dat we in verschillende teams zitten dit keer.quote:
Wat is deze Henk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vrees dat we in verschillende teams zitten dit keer.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man.
Ik ga mijn laarzen zoeken en dan ben ik foetsie. Toedeloe.
Link?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn sympathie gaat altijd uit naar de buitenstaander die de incrowd loopt te fucken.
Is niet mijn ding. Voor Cor en der laarzen. Eigenlijk verwacht ik nu wel pics van der laarzen.quote:
Komt omdat je vroeger vaak gepest bent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn sympathie gaat altijd uit naar de buitenstaander die de incrowd loopt te fucken.
Ze maakt het alleszins wel een vermakelijk topic.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elk jaar in de zak gestopt worden en afgevoerd worden naar Spanje is wel goed voor een paar jeugdtrauma's ja.quote:
Kijk eens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elk jaar in de zak gestopt worden en afgevoerd worden naar Spanje is wel goed voor een paar jeugdtrauma's ja.
Yup, had het ook net gevonden. Zit in TeamAPK.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens.
SHO / [ONNÖZELGATE] #10 Met aandachtorgelende knulletjes
Oh ik heb nog geen team...even kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup, had het ook net gevonden. Zit in TeamAPK.
Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang daar over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.quote:
Reden genoeg om nu een tvp te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.
Ik zie het...gate met potentie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-toyboy van Onno heeft sinds gisteren een account op FOK! en reageert daar nu op de users die al tijdenlang daar over hem op z'n FOK!'s gesproken hebben.
Je mag mijn posting daar quoten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Specularium het volgende:
Reden genoeg om nu een tvp te doen.
Mani wil ook een keer rammelend klaarkomen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mijn posting daar quoten.
Die van Mani zou ik niet quoten. Just saying.
#teamstaticquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag mijn posting daar quoten.
Die van Mani zou ik niet quoten. Just saying.
Ik had die Sinterklaas YT van Jiskefet niet moeten posten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:29 schreef Specularium het volgende:
Mani wil ook een keer rammelend klaarkomen.
Mani gaat wel onder het randje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had die Sinterklaas YT van Jiskefet niet moeten posten.
Toen ging het helemaal mis met die banketstaaf die mani dacht te zien.
je verwacht het nietquote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk verwacht je het wel.
Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
Ja eigenlijk wel.
Zit bij een paar de tampon overdwars denk ik.
Mani_89.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.
Ik zal hem even een tweet sturen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Onno ook nog een account aan.
Ontroerend die FHF mentaliteit.quote:
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ontroerend die FHF mentaliteit.
Kun je die nieuwe toyboy ook een tweet met link naar topic sturen ajb?
Graag wel op FOK! dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.
Morgen toch maar popcorn inslaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag wel op FOK! dan.
Ik ruik mogelijkheden.
Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.
Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.
Die discussie over Samson, zeg dan ook niets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.
Het gaat natuurlijk om de timing.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.
Ik word van beide programma's niet vrolijk en kijk het ook zelden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.
Ik heb deze week tijdelijk dyslectie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Wauke.
Tem en ik hebben er daar nog wel een mening over.
Maar die commando was wel een goed verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.
Zat Gijs er ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.
Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.
Het werd wel een beetje soft ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.
Maar het is wel een baas.
jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
Die is nu in nationale rouw, zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Waar is Marianne eigenlijk?
Zeker een band plakken.
Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.
Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mammaquote:
Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet eens VI kijken.
![]()
![]()
.
Dat kan ik straks gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.
Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma
Ik naar een saaie Engelse detective op één (België). En ondertussen check ik het nieuws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma
Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan ik straks gewoon downloaden.
Alles is leuker dan die haatbaard.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.
Sinterfylax is zo op de radio.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef anonymoussie het volgende:
Was bij mijn broer. Hij heeft kids. Dus ja, Sinterklaas was op bezoek. Die Sinterklaas leek echt op de kerstman.
Mag dat van Speculaas?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |