Ik hoop rond die tijd niet meer in Nederland te wonen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat een dag na Ariana Grande Toto optreedt bij het ziggodome, moet jij daar niet heen?
Waar ga je heen dan? Portugal?quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop rond die tijd niet meer in Nederland te wonen.
Of Spanje, is wat ik hoop overigens. Eerst de operatie en het herstel maar eens. En dan eerst nog nasi a la johannesquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Portugal?
Ik wil inderdaad graag nog eens een heerlijke en oerhollandse nasi a la Johannes voor je maken voordat je het land verlaatquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of Spanje, is wat ik hoop overigens. Eerst de operatie en het herstel maar eens. En dan eerst nog nasi a la johannes
quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad graag nog eens een heerlijke en oerhollandse nasi a la Johannes voor je maken voordat je het land verlaat
Ariana Grandequote:Op vrijdag 5 december 2014 07:04 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is dit voor pop aids.
Ariana Grande
Sterkte man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
Iemand op Twitter probeert mij uit de kast te krijgen wtf
Ik ben er trouwens niet vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht te luisteren naar FF
Dankjewelquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:37 schreef Kingstown het volgende:
Nu ga ik maar wat liefs voor Karina typen, want ik word hier depressief van.
Ik heb wel een foto waarop ze vegetarisch aan het tuinieren is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:52 schreef Tem het volgende:
Heeft marianne ook foto's dat ze haar band plakt?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelIk ben nu weer vrolijk.
En ik zag dat er om tetten werd gevraagd (what else is new)
[ [url=http://img2.www.spoki.lv/upload/artic(...)si-15.jpg]afbeelding[/url] ]
Fijn. Ik ook!quote:
Hier word ik dan weer een beetje verdrietig van.quote:En ik zag dat er om tetten werd gevraagd (what else is new)
[ [url=http://img2.www.spoki.lv/upload/artic(...)si-15.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |