Wel jammer dat Clown Bassie op een gegeven moment met de mondharmonica door Ariana heen tettert.quote:
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staan nog genoeg pecunia's op mijn OV kaart voor een volgende keer pik.
Terecht.quote:
Oh, ik vind dit wat beklemmend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht te luisteren naar FF
Boaz van de Beats heeft die hele track geproduceerd, hij is ghost producer van Major Lazor.quote:
Zeker.quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz van de Beats heeft die hele track geproduceerd, hij is ghost producer van Major Lazor.
TheWeeknd vindt dit ook leuk.quote:
Romanticus ben je ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wij luisterden samen naar dit nummer.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze clip erg leuk.Ik ben een natuurmens.
GGMM_de_echte heeft die clip laatst aangezet bij togethertube.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg er spontaan een SOA vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte heeft die clip laatst aangezet bij togethertube.
Fijn dat z'n imitatie steeds meer vorm begint aan te nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zei ook: darten is geen sport.
Ik denk dat het de broer van GGMM was.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond was ee iemand met denaam "broervanGGMM" op haxball, GGMM.
Jij bent toch de echte GGMM?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat z'n imitatie steeds meer vorm begint aan te nemen.
Ik ben de echte GGMM ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch de echte GGMM?
Hij was wel stil zeg. TeamPaxToto was oppermachtig overigens.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het de broer van GGMM was.
*GGMM_de_echte.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben de echte GGMM ja.
Niet te verwarren met de treurneus die de naam De_echte_GGMM oid heeft aangenomen.
Dat zou ik nooit zeggen idd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*GGMM_de_echte.
Wel een beetje een apart figuur, zo beweerde hij ook nog eens dat Stijn een dom varken is, en dat Andersen > Depay
Ik zie trouwens dat een dag na Ariana Grande Toto optreedt bij het ziggodome, moet jij daar niet heen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij was wel stil zeg. TeamPaxToto was oppermachtig overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |