Qftquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Mannen zijn namelijk barbaren die toch alles wel leuk vinden en zichzelf niet kunnen beheersen.
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:16 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie denkt ook dat elke tetter wel ok is om te posten.
Mannen zijn namelijk barbaren die toch alles wel leuk vinden en zichzelf niet kunnen beheersen.
Zal die leuk hebben gevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.
Haha leuk je weet best wat ik bedoel. De eerste foto, sukkel.quote:
Precies, puur natuur zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij laat team opzij juist alles gewoon groeien hoor.
Van mannen of van vrouwen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet ook niks van mannen dus ik 'pakte' gewoon de eerste de beste die ik tegenkwam.
Tettenplaatjequote:
Hihi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had.
Johannes en GGMM posten hier nu ook dus ga ik ook maar meequote:Op vrijdag 5 december 2014 08:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens niet vanavond.
En wat doe jij nou weer hier, ik ben helemaal in de war nu!
Op eigen risico dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Johannes en GGMM posten hier nu ook dus ga ik ook maar mee
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging net iets printen, 1 pagina in zwart-wit: 90 cent![]()
Had alleen maar een briefje van 5 dus dat gaf ik. Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had. Dus ik zei dat ik maar 30 ct had ofzo, maar hij drong hij er op aan dat ik mijn portemonnee leegkieperde. Waren vnl 1 en 2 centen, maar hij nam er genoegen mee
Hij probeerde ook nog mijn IJslandse geld te confisqueren maar dat liet ik niet gebeuren natuurlijk.
#adventures
*betaaldquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!
Ik weet niet wat ik heb deze week, drie x ik word met dt, op het laatste moment betaald naar betaalt veranderen.quote:
Ja met al die centen 50 ct ofzo, maar 1 blad papier is ook geen 90 ct waard natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu maar 0,30 betaalt ipv 0,90, goeie deal dus goed verhaal!
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:24 schreef Uccie het volgende:
Ik heb deze week drie sollicitatiegesprekken gehad, echt nooit meer, wat een gestress en gedoe.
#luxeproblemen
Nee, volgens mij op de uni ¤0,15quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja met al die centen 50 ct ofzo, maar 1 blad papier is ook geen 90 ct waard natuurlijk.
Goed, bij twee in elk geval naar de laatste ronde, andere hoor ik denk ik na het weekend.quote:
Oh fijn!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij op de uni ¤0,15
[..]
Goed, bij twee in elk geval naar de laatste ronde, andere hoor ik denk ik na het weekend.
Het is gewoon prijzig, maar dat is mijn eigen printer ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh fijn!
Hier op de uni is het 0.06 euro, vond ik ook al duur maar misschien ben ik gewoon krenterig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |