Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ontroerend die FHF mentaliteit.
Kun je die nieuwe toyboy ook een tweet met link naar topic sturen ajb?

Graag wel op FOK! dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.

Morgen toch maar popcorn inslaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag wel op FOK! dan.
Ik ruik mogelijkheden.

Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, laat die Powned-Rat <woorden van Jeroen Pauw> maar Ebola krijgen.

Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeroen Pauw, wat een baas is dat toch.

Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.

Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Was een goed item, behalve dat die blonde PvdA-er Mirte ofzo erbij zat. Die moet ik niet zo.

Die discussie over Samson, zeg dan ook niets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een seizoenskaart voor de Megalomaan, komt nooit iets zinnigs uit.

Het gaat natuurlijk om de timing.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.

Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond niet open doet is er weinig mis mee.

Ik word van beide programma's niet vrolijk en kijk het ook zelden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.

Ik heb deze week tijdelijk dyslectie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Wauke.
Tem en ik hebben er daar nog wel een mening over.

Maar die commando was wel een goed verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deed ze dus wel, maar het alternatief was Wouke bij Humberto en daar word ik ook niet vrolijk van.

Zat Gijs er ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.

Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar die commando was wel een goed verhaal.
 .
.

Het werd wel een beetje soft ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het eerst deel en toen ineens was ik hem wel zat.
Maar het is wel een baas.

jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lucky gezien?
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Die is nu in nationale rouw, zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Waar is Marianne eigenlijk?
Zeker een band plakken.

Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig. Ik tune wel in als Fokkie gaat draaien.

Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.quote:

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik haak ook af vanavond. Ben er idd wel bij Fokker, al zag ik Skype dus helemaal zeker weet ik het ook niet.

Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mammaquote:

Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet eens VI kijken.

.

Dat kan ik straks gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan heb je een goede grap gemist van Gijpie over een banketstaaf en Onno Hoes.

Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma
 .
.

Ik naar een saaie Engelse detective op één (België). En ondertussen check ik het nieuws.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie kijkt Paul de Leeuw met de pappa en de mamma

Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan ik straks gewoon downloaden.

Alles is leuker dan die haatbaard.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat leuker dan 24 uur met Abdul-Jabbar van de Ven,.

quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik zo een banketstaaf ga downloaden, dan denken jullie daar vast weer iets raars bij zeker.
 Heb je een 3D printer?
  Heb je een 3D printer?

Sinterfylax is zo op de radio.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef anonymoussie het volgende:
Was bij mijn broer. Hij heeft kids. Dus ja, Sinterklaas was op bezoek. Die Sinterklaas leek echt op de kerstman.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |