Dus laat ze niet in de buurt van je schaamstreek met een mesquote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
Mental note: women with sharp objects present a clear and present danger.
Daar ben ik zelf al vrij voorzichtig mee. Dus goede tip, if a bit obvious.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus laat ze niet in de buurt van je schaamstreek met een mes
Oh ik zou het zo doen als ik het geld er voor had.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Ik wil eigenlijk alles een keer laten harsen, maar ik ben echt een schijterd.
Gewoon puur natuur gaan toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Dat ja, verdomd venijnigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
Die sneetjes zijn ook gewoon bagger, doen lang zeer en bloeden als een rund. Het zijn net papercuts.
Ja, dat is ook een probleem.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou het zo doen als ik het geld er voor had.
Nah, dat vind ik verschrikkelijk voelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon puur natuur gaan toch.
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
Inderdaad. Prikte twee dagen later nog steeds.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
Die sneetjes zijn ook gewoon bagger, doen lang zeer en bloeden als een rund. Het zijn net papercuts.
Ja, klopt. Drie weken geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?
Ja, halve cm dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je moet eerst vrij lang het haar laten staan voor harsen toch?
Ja, bij mij sowieso. Groeit hard. Ik scheer drie keer per week ongeveer.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsamme dat is een oerwoud joh
Ik had een tijdje last van irritatie, dus toen alleen getrimd. Qua uiterlijk vond ik dat prima. Maar het voelt gewoon fijner als het helemaal weg is. Lekker zacht huidje.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mooi zijn en haarloos zijn associeren vind ik eigenlijk wel een beetje ver gaan, zolang het er nog redelijk netjes uitziet vind ik met haar eigenlijk ook wel oke.
Ik 1 keer... vind het mooi zat dan..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij mij sowieso. Groeit hard. Ik scheer drie keer per week ongeveer.
Ik vind het ook wel van de kleur afhangen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mooi zijn en haarloos zijn associeren vind ik eigenlijk wel een beetje ver gaan, zolang het er nog redelijk netjes uitziet vind ik met haar eigenlijk ook wel oke.
Zolang je een mesje nodig hebt en geen strimmer is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik 1 keer... vind het mooi zat dan..
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trok onvrijwillig even samen, en ik heb niet eens een schaamlip
Ja, bij donker haar staan die verdwaalde haren ook altijd raar.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel van de kleur afhangen.
Lichter haar staat vaak mooier dan donker haar.
Lekker flossenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je een mesje nodig hebt en geen strimmer is er niks aan de hand.
Ik ben het mooist met een haarloos lichaam, vind ikquote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest lachenquote:
Nou nou, je kunt ook te ver gaan!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, bij donker haar staan die verdwaalde haren ook altijd raar.
Oh god... Jij hebt op sommige plekken zo'n lange ongewenste haarquote:Op donderdag 4 december 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, je kunt ook te ver gaan!
Als je m'n wenkbrauwen ziet, weet je al genoeg eigenlijk.quote:
Dat viel toch best mee? Of keek ik ernaast?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je m'n wenkbrauwen ziet, weet je al genoeg eigenlijk.
Dat zou je verbazen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb te veel Fransoos in me om smooth te zijn als jij of yats
Geloof me, je ballen scheren is ook nooit handigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook weleens. Altijd een gedoe, je bikinilijn scheren.
And the plot thickens....quote:Op donderdag 4 december 2014 12:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh god... Jij hebt op sommige plekken zo'n lange ongewenste haarpikzwart en zo
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, bij donker haar staan die verdwaalde haren ook altijd raar.
Beetje als een klimop over m'n lichaam.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat viel toch best mee? Of keek ik ernaast?
Hahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje als een klimop over m'n lichaam.
Procederen tegen Opstelten zou zelfs ik nog leuk vindenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:56 schreef yats het volgende:
Humor...Ik heb me nu toch een klant erbij,wat een zaak. Maar wel een erg leuke zaak. Gezellig tegen Opstelten procederen
Mijn vader moet zich wel altijd insmeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
Volgens mij helpt lichaamshaar hebben wel tegen een schrale huid. Mannen/jongens hebben veel minder last van een schrale huid op hun benen in de winter dan meisjes volgens mij.
Tijd voor een tuinman. Of vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje als een klimop over m'n lichaam.
Dat verklaart niet jouw kennis van die ene lange zwarte haar op die ene plek.....quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas en ik koesteren al geruime tijd amoureuze gevoelens voor elkaar.
Dat is het ook. Dit is ook nog eens iemand die blijkbaar verdacht word van het helpen/steunen van een buitenlandse macht tegen de Nederlandse staat. En nee, het is geen moslim.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Procederen tegen Opstelten zou zelfs ik nog leuk vinden
Ik kan me niet herinneren een procedure te hebben gestart tegen Opstelten?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het ook. Dit is ook nog eens iemand die blijkbaar verdacht word van het helpen/steunen van een buitenlandse macht tegen de Nederlandse staat. En nee, het is geen moslim.
We hebben seksquote:Op donderdag 4 december 2014 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart niet jouw kennis van die ene lange zwarte haar op die ene plek.....
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren een procedure te hebben gestart tegen Opstelten?
Beste seks die ik ooit gehad heb.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beste seks die ik ooit gehad heb.
[..]
Seks is nooit onnatuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
Ben nu hardcore hetero en protesteer tegen onnatuurlijke relaties en seks.
Lekker harige puni dusquote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je m'n wenkbrauwen ziet, weet je al genoeg eigenlijk.
Future Fasquote:Op donderdag 4 december 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Future Fas
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Wat? Verrast? Er kunnen geen genoeg lijntjes vanuit mij komen. Ik verbind mensen.quote:
Met jou altijdquote:
Ja Barb... Ze is overgestaptquote:
[..]
quote:
You better believe it!quote:
Dit!quote:
Love you!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
Dus echt alles stopt daarquote:Op donderdag 4 december 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zwolle heeft maar een station.
Ik voel me gebruikt nu...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je moet er doorheen of overheen.
Klinkt als een prima stadquote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je moet er doorheen of overheen.
Nee dat is Enschede, daar stopt alles. Het absolute eindpuntquote:
niks mis met lachenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest iets te hard lachen hierom.
Eanskequote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is Enschede, daar stopt alles. Het absolute eindpunt
Hahaha.quote:
Slettebakje.quote:
Wie woont er in Enschede?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hehehequote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest iets te hard lachen hierom.
Nee, er rijdt een trein door naar Hengelo en zelfs Berlijk. Den Helder, dat is pas een zwart gat.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Want waar ik vandaan kom komt geen trein meer langs sinds 1936quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Berlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, er rijdt een trein door naar Hengelo en zelfs Berlijk. Den Helder, dat is pas een zwart gat.
Dokkum zou een treinstation moeten hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Want waar ik vandaan kom komt geen trein meer langs sinds 1936
oiquote:
Woacht op foarutgong.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Want waar ik vandaan kom komt geen trein meer langs sinds 1936
Oh, is de trein naar Duitsland afgeschaft?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een straf.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
Zoveel tiramisu dat er ook een bak is voor mij en twi vanavond. Omnomnom.
Ik kreeg er vanmorgen een bij het UWV terwijl ik daar met een klant was.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:25 schreef Faxie het volgende:
Ow vandaag chocoladeletter volgens mijOf anders morgen
Jezelf bijgestaan?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg er vanmorgen een bij het UWV terwijl ik daar met een klant was.
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, er rijdt een trein door naar Hengelo en zelfs Berlijk. Den Helder, dat is pas een zwart gat.
Ja, na '45quote:Op donderdag 4 december 2014 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is de trein naar Duitsland afgeschaft?
Nee,ik krijg sowieso geen uitkering (want spaargeld voor een huis). Het was voor een Marokkaanse klant.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezelf bijgestaan?
Huehuehue
I know yats. Was een grapjequote:Op donderdag 4 december 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik krijg sowieso geen uitkering (want spaargeld voor een huis). Het was voor een Marokkaanse klant.
Ik zag het door "huehuehue".quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know yats. Was een grapje
Almelo > Hengelo > Bad Bentheimquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.
Oh. Oldenzaal. *ploink.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.
Alwetend ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag het door "huehuehue".Zo doortastend ben ik.
Nee, stopt daar niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wist niet meer zeker of hij er ook stopte.
Gewoon geld overboeken via internetbankieren.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor mijn vader kopen vandaag.
Geen zin in.
Ik heb nergens zin in vandaag.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor mijn vader kopen vandaag.
Geen zin in.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon geld overboeken via internetbankieren.
Lekker in bed blijven met chocolaquote:
En met je chocolade besmeurde tengels fappenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Lekker in bed blijven met chocola
quote:
En dan huilend in slaap vallen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
En met je chocolade besmeurde tengels fappen
Lekker in voetushouding liggen de hele dag.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Lekker in bed blijven met chocola
"Zijn hond probeert 'm nog te helpen."quote:Op donderdag 4 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tartiest_kapodt.html
Zo, wat een helden. 14 tegen 1.![]()
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zijn hond probeert 'm nog te helpen."
Geweldige dieren.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zijn hond probeert 'm nog te helpen."
Dat is wel mijn planning, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker in voetushouding liggen de hele dag.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe lingerie.Word ik blij van.
Jammer dat het zo duur is.
Ik wil nu eigenlijk al beginnen. Maar ik moet nog poetsen, stofzuigen, boodschappen doen, etc.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel mijn planning, ja.
Voor 2015.
Ik heb ook een chocoladeletter gehad en toen voelde ik me heel geliefd.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg er vanmorgen een bij het UWV terwijl ik daar met een klant was.
Jij kan niet, jij moet Bogie uitlaten.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk al beginnen. Maar ik moet nog poetsen, stofzuigen, boodschappen doen, etc.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe lingerie.Word ik blij van.
Jammer dat het zo duur is.
Gek wat een beetje chocolade kan veroorzakenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook een chocoladeletter gehad en toen voelde ik me heel geliefd.
Veel succes in deze kou.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet Bogie uitlaten.
Dat hoeft niet elk uur gelukkig.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet Bogie uitlaten.
Nope, maar waarom zou je naar duitsland willen als je in nederland bent?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is de trein naar Duitsland afgeschaft?
ja, toen zat ik daar op schoolquote:Op donderdag 4 december 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
VA jij wilde toch eerst ook in Eanske wonen?
Toch netjesquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Solique het volgende:
Beetje lullig omdat ik weet dat sommigen al tijden op zoek zijn naar een nieuwe baan.
Maar sinds gistermiddag mijzelf beschikbaar gezet, nu al 10 reacties en morgen gesprek.
Oh ja je zit nu ergens anders hèquote:Op donderdag 4 december 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, toen zat ik daar op school
Klopt, maar wel lullig.quote:
O.a.quote:
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toequote:
Jij bent een stukje verder wegquote:
Arnhem zit vol met fokkersquote:
En feer.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toe
Maar ze heeft al boyki.
Misschien heeft ze nog een leuke vriendin die ik nog niet gedate heb
Het is nog steeds Arnhem.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een stukje verder weg
Snel weer shotjes doen met haarquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En feer.
[..]
Zou kunnen. Sof de wingwoman
Ik hoef voor sof haast alleen het velper overquote:
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snel weer shotjes doen met haar
Zo ver is het inderdaad niet naar jou.quote:
Al echt 2 maanden niet gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijk
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al echt 2 maanden niet gezien ofzo
Dat is mijn punt niet. Maar oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef voor sof haast alleen het velper over
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lullig.
Jij bent ook al tijden op zoek.
Maar niet zo druk als sofquote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Toen jij een vriendin had was je ook drukker
kquote:
Tja, meiske is ook druk met school. Spreek haar ook nooit meer verder.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet zo druk als sof![]()
Ze had me beloofd haar vrienden niet te droppen als ze een relatie had. Of ik ben geen eckte vriend of ze doet het gewoon wel
Hoe laat?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij mijn sollicitatiegesprek van vanmorgen.
Dat blijkt. Thanks, zal wel lukken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgen
Dat is altijd goedquote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij mijn sollicitatiegesprek van vanmorgen.
En wanneer hoor je meer?quote:
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze had me beloofd haar vrienden niet te droppen als ze een relatie had. Of ik ben geen eckte vriend of ze doet het gewoon wel
Het bevalt haar wel goed, een vriendje hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.
Ik las verkeerd. Dacht dat er vanmiddag stond.quote:
Ik vraag me af wie ik kwijt geraakt ben dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.
Dom, dom, dom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.
Dat was op dat moment 0
Ach, ze heeft het verdiendquote:Op donderdag 4 december 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bevalt haar wel goed, een vriendje hebben![]()
Meh, ik heb tijdens relaties vrienden nooit echt laten vallen gelukkig. Zou ik ook niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.
Dat was op dat moment 0
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het verdiendDie is wat rare dudes tegen gekomen de laatste jaren hoor, tering
En wanneer is ie gepland? Volgend jaar mei?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik werd daar zonet gewoon op een date gevraagd!
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie ik kwijt geraakt ben dan.
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.quote:
je hebt onsquote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
Je hebt het zelf ook vast wel meegekregen? Ze postte het vaak nog, in JNG, vroegahquote:
Ik kwam pas april 2013 in JNG hè, dus misschien maar deels.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook vast wel meegekregen? Ze postte het vaak nog, in JNG, vroegah
Don't stick your dick in crazy more than oncequote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]Don't stick your dick in crazy bro
Klinkt wel als een gezellige meid verder.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy more than once
Wel lekker makkelijk eigenlijk. Ik zal uiteindelijk ook met 0 vrienden eindigen. Wonend in een groot huis met vijf Bogie's op redelijke afstand van de beschaving.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
Ik Januari, het kwam daarna pas. Voor april probeerde ik haar nog te hosselenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam pas april 2013 in JNG hè, dus misschien maar deels.
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik Januari, het kwam daarna pas. Voor april probeerde ik haar nog te hosselen
Je hosselt ze vrij makkelijk, maar je wilt op een gegeven moment van ze af en dat is moeilijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.
Ze zijn in ieder geval niet saai.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.
Hoe was de seks?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was een feestje
'Gekke' vrouwen zijn vaak goed in bed...Dat schijnt althans.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Etsu deed gisteravond normaal tegen me. Ik denk dat het een goede stap is zodat we normaal in het zelfde topic kunnen vertoeven.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nooit gelukt?
Oh JNG, the good old times. Mooie fitties altijd.
Toen kende ik jullie nog niet.quote:
Prima tochquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk eigenlijk. Ik zal uiteindelijk ook met 0 vrienden eindigen. Wonend in een groot huis met vijf Bogie's op redelijke afstand van de beschaving.
Dat zijn de enige vrouwen die ik kan krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er elke week een bestelbusje een doos chocolade komt brengen ben ik happy.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen kende ik jullie nog niet.
[..]
Prima toch
[..]
Dat zijn de enige vrouwen die ik kan krijgen
Ik heb ook wel eens gezeik met hem gehad, maar we staan nu ook op goede voetquote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu deed gisteravond normaal tegen me. Ik denk dat het een goede stap is zodat we normaal in het zelfde topic kunnen vertoeven.
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?quote:
de wat?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?
Ik dacht dat het wel prima was toen. Tot ik echte seks had
paxcon is chille gozert denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezeik met hem gehad, maar we staan nu ook op goede voetPaxcon zei eergister nog dat ik gauw weer naar Grunn moest komen
Excuses, niet mijn intentie.quote:
Inspannen voor seks.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?
Ik dacht dat het wel prima was toen. Tot ik echte seks had
Liggen op je rug en niks doen.quote:
Paxcon is echtquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
paxcon is chille gozert denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Excuses, niet mijn intentie.
Gelukkig dan maar.
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.quote:
Gewoon nee gezegd.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wanneer is ie gepland? Volgend jaar mei?
Te laatquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy more than once
De plank/zoutzak dus.quote:
Kan je net zo goed een fleshlight gebruiken dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.
Dat is nog vrij attent.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.
Zeester vind ik een betere benaming.quote:
Hoe romantischquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon rukken met condoom om ja tochquote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 maand de tijd om mijn condooms op te maken voordat ze verlopen.
Gezellig.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik werd daar zonet gewoon op een date gevraagd!
Bootycall incoming.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij denkt zeker dat het op een geile half kreunende manier gevraagd werd.quote:
mkayquote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gewoon vreselijk sarcastisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat het op een geile half kreunende manier gevraagd werd.
I wish
Prima bips wel
*Monotone stem*quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I wish
Prima bips wel
Ik heb nee gezegd. That did not happen before. Gevraagd worden voor een date ook niet echt trouwens.quote:
ooooooooh aaaaaaaaah VA is het lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I wish
Prima bips wel
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon rukken met condoom om ja toch
Van Hep?quote:
quote:
I am C3PO, human-cyborg relations!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Monotone stem*
"Vind-je-het-lekker-beep"
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.
Pijnlijk
[..]
Van Hep?
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Vrouwen die zeesterren moeten ze het vrijbewijs afpakken.
Die onthoud ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.
Pijnlijk
[..]
Van Hep?
Plug-'n-plat.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I am C3PO, human-cyborg relations!
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd. That did not happen before. Gevraagd worden voor een date ook niet echt trouwens.
Laat mij gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Een keer op herexamen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Doneer ze aan een goed doel?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je weer liggen knallen ouwe?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn condooms zijn op
030?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik niet weten van wie wel.
Wanneer komt de tinderchick langs?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn condooms zijn op
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo wrang om reacties te lezen op een foto van een stelletje ('prachtstel', 'voor elkaar gemaakt', 'kerkklokken') als je weet dat de een zonder schaamte is vreemdgegaan.Ik ga me er niet mee bemoeien, maar het voelt heel leugenachtig. Zou niet graag dat meisje zijn.
Dat is wel nasty ja. Maar misschien hebben ze het wel goedgemaakt samen?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo wrang om reacties te lezen op een foto van een stelletje ('prachtstel', 'voor elkaar gemaakt', 'kerkklokken') als je weet dat de een zonder schaamte is vreemdgegaan.Ik ga me er niet mee bemoeien, maar het voelt heel leugenachtig. Zou niet graag dat meisje zijn.
De schone schijn ophouden is soms erg makkelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen lult ook maar wat raak om sociaal te lijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.quote:
Nooit fijn zoiets te ontdekken inderdaad. Of weet zij er niet van?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat die ene van laatst?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.
Het gaat niet heel snel, nut I'm on my way to bone city
Ja maar Faxie moet zich eens normaal gedragen en Yvie mee uit vragenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
Maar als borderliners makkelijk te hosselen zijn, dan moet dat Faxie ook wel lukken toch?
Ze kwam zonder dat er iets gebeurde?Dat doe je goedquote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.
Het gaat niet heel snel, nut I'm on my way to bone city
Ze weet het niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel nasty ja. Maar misschien hebben ze het wel goedgemaakt samen?
Wel neukmateriaal.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was geen relatiemateriaal zei je toch?
quote:
Oh jezus.quote:
Tja, bewijst maar weer eens hoe nep en oppervlakkig sommige mensen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen lult ook maar wat raak om sociaal te lijken.
Wat niet weet, wat niet deert. Gelukkig. Wel heel sneu.quote:
Ze is best chill, en prima bips.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ze kwam zonder dat er iets gebeurde?Dat doe je goed
Sorry VA, te flauw
Maar wat wil je met haar? Ben je daar al uit voor jezelf?
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was geen relatiemateriaal zei je toch?
quote:
Yv date geen Fokkers.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar Faxie moet zich eens normaal gedragen en Yvie mee uit vragen
Dat klinkt prima. Lijkt me een goede deal. Gewoon het leuk hebben samen en als daar af en toe seks bij komt, prima.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is best chill, en prima bips.
Zou der doen, zou met d'r chillen.
Dat is waar het op neer komt en ze vindt het zelf ook primaZe wil dat het niet alleen om de seks draait enzulks
Ben goed in geheimen bewaren en ik ken 'the other woman'.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jezus.Hoe weet jij het dan?
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Gelukkig. Wel heel sneu.
Geen behoefte aan een date.quote:
Een echte heer.quote:
Duh...Anders zou ik ook nooit datenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt chicks die voor de knuffelbeer look gaan
Ik snap wat je bedoelt, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.
Dat hij daarmee kan leven..quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.
Volgens mij zijn er vrij veel mannen (en vrouwen) die daar geen probleem mee hebben...quote:
Dat was vorig jaar dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was een feestje
Verbaast mij ook van hem. Je verwacht het eerder als het niet goed gaat in een relatie, maar als er dan zoiets langs komt, lijkt daar toch geen sprake van.quote:
Dan is het een Hoax, want zo oud is WA heul nog niet..quote:
Daarom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had toch een chick?
2011 bestond het al wel toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het een Hoax, want zo oud is WA heul nog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |