Heb je weer liggen knallen ouwe?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn condooms zijn op
030?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders zou ik niet weten van wie wel.
Wanneer komt de tinderchick langs?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn condooms zijn op
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo wrang om reacties te lezen op een foto van een stelletje ('prachtstel', 'voor elkaar gemaakt', 'kerkklokken') als je weet dat de een zonder schaamte is vreemdgegaan.Ik ga me er niet mee bemoeien, maar het voelt heel leugenachtig. Zou niet graag dat meisje zijn.
Dat is wel nasty ja. Maar misschien hebben ze het wel goedgemaakt samen?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo wrang om reacties te lezen op een foto van een stelletje ('prachtstel', 'voor elkaar gemaakt', 'kerkklokken') als je weet dat de een zonder schaamte is vreemdgegaan.Ik ga me er niet mee bemoeien, maar het voelt heel leugenachtig. Zou niet graag dat meisje zijn.
De schone schijn ophouden is soms erg makkelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen lult ook maar wat raak om sociaal te lijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.quote:
Nooit fijn zoiets te ontdekken inderdaad. Of weet zij er niet van?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat die ene van laatst?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.
Het gaat niet heel snel, nut I'm on my way to bone city
Ja maar Faxie moet zich eens normaal gedragen en Yvie mee uit vragenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
Maar als borderliners makkelijk te hosselen zijn, dan moet dat Faxie ook wel lukken toch?
Ze kwam zonder dat er iets gebeurde?Dat doe je goedquote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gisteren kwam ze, niks gebeurd. Morgen ben ik in zutphen, gaan we nog even chillen.
Het gaat niet heel snel, nut I'm on my way to bone city
Ze weet het niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel nasty ja. Maar misschien hebben ze het wel goedgemaakt samen?
Wel neukmateriaal.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was geen relatiemateriaal zei je toch?
quote:
Oh jezus.quote:
Tja, bewijst maar weer eens hoe nep en oppervlakkig sommige mensen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen lult ook maar wat raak om sociaal te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |