Hoe romantischquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.
Gewoon rukken met condoom om ja tochquote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 maand de tijd om mijn condooms op te maken voordat ze verlopen.
Gezellig.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik werd daar zonet gewoon op een date gevraagd!
Bootycall incoming.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij denkt zeker dat het op een geile half kreunende manier gevraagd werd.quote:
mkayquote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gewoon vreselijk sarcastisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat het op een geile half kreunende manier gevraagd werd.
I wish
Prima bips wel
*Monotone stem*quote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I wish
Prima bips wel
Ik heb nee gezegd. That did not happen before. Gevraagd worden voor een date ook niet echt trouwens.quote:
ooooooooh aaaaaaaaah VA is het lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I wish
Prima bips wel
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon rukken met condoom om ja toch
Van Hep?quote:
quote:
I am C3PO, human-cyborg relations!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Monotone stem*
"Vind-je-het-lekker-beep"
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.
Pijnlijk
[..]
Van Hep?
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Vrouwen die zeesterren moeten ze het vrijbewijs afpakken.
Die onthoud ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige reden dat er nog maar 2 in zitten is omdat ik een paar keer heb geprobeerd om te kijken hoe het ook al weer ging.
Pijnlijk
[..]
Van Hep?
Plug-'n-plat.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I am C3PO, human-cyborg relations!
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nee gezegd. That did not happen before. Gevraagd worden voor een date ook niet echt trouwens.
Laat mij gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Een keer op herexamen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
Doneer ze aan een goed doel?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |