quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik Januari, het kwam daarna pas. Voor april probeerde ik haar nog te hosselen
Je hosselt ze vrij makkelijk, maar je wilt op een gegeven moment van ze af en dat is moeilijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.
Ze zijn in ieder geval niet saai.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.
Hoe was de seks?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
'Gekke' vrouwen zijn vaak goed in bed...Dat schijnt althans.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Etsu deed gisteravond normaal tegen me. Ik denk dat het een goede stap is zodat we normaal in het zelfde topic kunnen vertoeven.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nooit gelukt?
Oh JNG, the good old times. Mooie fitties altijd.
Toen kende ik jullie nog niet.quote:
Prima tochquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk eigenlijk. Ik zal uiteindelijk ook met 0 vrienden eindigen. Wonend in een groot huis met vijf Bogie's op redelijke afstand van de beschaving.
Dat zijn de enige vrouwen die ik kan krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er elke week een bestelbusje een doos chocolade komt brengen ben ik happy.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen kende ik jullie nog niet.
[..]
Prima toch
[..]
Dat zijn de enige vrouwen die ik kan krijgen
Ik heb ook wel eens gezeik met hem gehad, maar we staan nu ook op goede voetquote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu deed gisteravond normaal tegen me. Ik denk dat het een goede stap is zodat we normaal in het zelfde topic kunnen vertoeven.
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?quote:
de wat?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?
Ik dacht dat het wel prima was toen. Tot ik echte seks had
paxcon is chille gozert denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezeik met hem gehad, maar we staan nu ook op goede voetPaxcon zei eergister nog dat ik gauw weer naar Grunn moest komen
Excuses, niet mijn intentie.quote:
Inspannen voor seks.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de zeestertactiek van sommige vrouwen?
Ik dacht dat het wel prima was toen. Tot ik echte seks had
Liggen op je rug en niks doen.quote:
Paxcon is echtquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
paxcon is chille gozert denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Excuses, niet mijn intentie.
Gelukkig dan maar.
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.quote:
Gewoon nee gezegd.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wanneer is ie gepland? Volgend jaar mei?
Te laatquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy more than once
De plank/zoutzak dus.quote:
Kan je net zo goed een fleshlight gebruiken dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.
Dat is nog vrij attent.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liggen, benen spreiden en de poes presenteren. Verder doen ze niet veel, behalve vragen of je het lekker vind.
Zeester vind ik een betere benaming.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |