Klopt, maar wel lullig.quote:
O.a.quote:
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toequote:
Jij bent een stukje verder wegquote:
Arnhem zit vol met fokkersquote:
En feer.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toe
Maar ze heeft al boyki.
Misschien heeft ze nog een leuke vriendin die ik nog niet gedate heb
Het is nog steeds Arnhem.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een stukje verder weg
Snel weer shotjes doen met haarquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En feer.
[..]
Zou kunnen. Sof de wingwoman
Ik hoef voor sof haast alleen het velper overquote:
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snel weer shotjes doen met haar
Zo ver is het inderdaad niet naar jou.quote:
Al echt 2 maanden niet gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijk
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al echt 2 maanden niet gezien ofzo
Dat is mijn punt niet. Maar oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef voor sof haast alleen het velper over
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lullig.
Jij bent ook al tijden op zoek.
Maar niet zo druk als sofquote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Toen jij een vriendin had was je ook drukker
kquote:
Tja, meiske is ook druk met school. Spreek haar ook nooit meer verder.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet zo druk als sof![]()
Ze had me beloofd haar vrienden niet te droppen als ze een relatie had. Of ik ben geen eckte vriend of ze doet het gewoon wel
Hoe laat?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij mijn sollicitatiegesprek van vanmorgen.
Dat blijkt. Thanks, zal wel lukken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgen
Dat is altijd goedquote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij mijn sollicitatiegesprek van vanmorgen.
En wanneer hoor je meer?quote:
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze had me beloofd haar vrienden niet te droppen als ze een relatie had. Of ik ben geen eckte vriend of ze doet het gewoon wel
Het bevalt haar wel goed, een vriendje hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.
Ik las verkeerd. Dacht dat er vanmiddag stond.quote:
Ik vraag me af wie ik kwijt geraakt ben dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen, maar iedereen raakt dan wel wat vrienden kwijt volgens mij.
Dom, dom, dom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.
Dat was op dat moment 0
Ach, ze heeft het verdiendquote:Op donderdag 4 december 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bevalt haar wel goed, een vriendje hebben![]()
Meh, ik heb tijdens relaties vrienden nooit echt laten vallen gelukkig. Zou ik ook niet kunnen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was zo'n feestje. Dat ging met een knal uit en dan zit je ineens te denken wie je nog aan vrienden hebt om op terug te vallen.
Dat was op dat moment 0
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het verdiendDie is wat rare dudes tegen gekomen de laatste jaren hoor, tering
En wanneer is ie gepland? Volgend jaar mei?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik werd daar zonet gewoon op een date gevraagd!
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie ik kwijt geraakt ben dan.
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.quote:
je hebt onsquote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
Je hebt het zelf ook vast wel meegekregen? Ze postte het vaak nog, in JNG, vroegahquote:
Ik kwam pas april 2013 in JNG hè, dus misschien maar deels.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook vast wel meegekregen? Ze postte het vaak nog, in JNG, vroegah
Don't stick your dick in crazy more than oncequote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]Don't stick your dick in crazy bro
Klinkt wel als een gezellige meid verder.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy more than once
Wel lekker makkelijk eigenlijk. Ik zal uiteindelijk ook met 0 vrienden eindigen. Wonend in een groot huis met vijf Bogie's op redelijke afstand van de beschaving.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 0, want ik had toch geen vrienden.
Veel mannen vallen wel voor die borderliners valt me op. Hebben toch iets onweerstaanbaars of zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
Ik Januari, het kwam daarna pas. Voor april probeerde ik haar nog te hosselenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kwam pas april 2013 in JNG hè, dus misschien maar deels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |