Klopt, maar wel lullig.quote:
O.a.quote:
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toequote:
Jij bent een stukje verder wegquote:
Arnhem zit vol met fokkersquote:
En feer.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan met 5-10 minuten lopend naar haar toe
Maar ze heeft al boyki.
Misschien heeft ze nog een leuke vriendin die ik nog niet gedate heb
Het is nog steeds Arnhem.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een stukje verder weg
Snel weer shotjes doen met haarquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En feer.
[..]
Zou kunnen. Sof de wingwoman
Ik hoef voor sof haast alleen het velper overquote:
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Snel weer shotjes doen met haar
Zo ver is het inderdaad niet naar jou.quote:
Al echt 2 maanden niet gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, die is nu vies druk met haar boi natuurlijk
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al echt 2 maanden niet gezien ofzo
Dat is mijn punt niet. Maar oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef voor sof haast alleen het velper over
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lullig.
Jij bent ook al tijden op zoek.
Maar niet zo druk als sofquote:Op donderdag 4 december 2014 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, zo gaan die dingen. Toen jij een vriendin had was je ook drukker
kquote:
Tja, meiske is ook druk met school. Spreek haar ook nooit meer verder.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet zo druk als sof![]()
Ze had me beloofd haar vrienden niet te droppen als ze een relatie had. Of ik ben geen eckte vriend of ze doet het gewoon wel
Hoe laat?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij mijn sollicitatiegesprek van vanmorgen.
Dat blijkt. Thanks, zal wel lukken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ach, bij sommigen gaat het wat sneller als bij anderen. Ik wens je toch veel succes morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |