Ja, vest van teddyfleece met pandaogen en oortjes en pootjes op de steekzakken.quote:
Ik wist 't.quote:
Schaamstreek en oksels moet in wel scheren voor een smooth belevingquote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smooth skin.
Wees blij met je genen. Benen scheren.Oksels. Schaamstreek. Stoppels. Fucking hell.
Ik heb te veel Fransoos in me om smooth te zijn als jij of yatsquote:Op donderdag 4 december 2014 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Schaamstreek en oksels moet in wel scheren voor een smooth belevingbenen begin ik niet aan. Borsthaar heb ik nauwelijks. Of rughaar
Thijsquote:
Met je woeste wenkies.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb te veel Fransoos in me om smooth te zijn als jij of yats
Sorry, maar dit moet even: Hoe schattigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vest van teddyfleece met pandaogen en oortjes en pootjes op de steekzakken.
Wassup?quote:
Het vest is inderdaad superschattigquote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit moet even: Hoe schattig![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffelattack van Lola![]()
beter?
Geen idee, denk dat het aan het weer ligt. Tijdelijke dip en zo, zelfs ik ben niet altijd 100% een baken van optimismequote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vest is inderdaad superschattig.
Gelukkig is er niemand waar ik iets voor hoef te scheren.quote:
Daar knapt iedereen van opquote:
Ach, die dagen heb je wel eens. Gaat goed komenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
Geen idee, denk dat het aan het weer ligt. Tijdelijke dip en zo, zelfs ik ben niet altijd 100% een baken van optimisme
En thanks Lola, direct hit![]()
Dat zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar knapt iedereen van op
[..]
Ach, die dagen heb je wel eens. Gaat goed komen
Ik liet mijn scheermesje zodanig vallen dat ik mijn teen openhaalde..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
Ik sneed me laatst tijdens het scheren in m'n been. Prikte fucking hard.
Ai, dat is ook nasty.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik liet mijn scheermesje zodanig vallen dat ik mijn teen openhaalde..
Echt iets voor mij ... bloeden als een rund.
Ik heb ooit eens in m'n schaamlip gesnedenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
Ik sneed me laatst tijdens het scheren in m'n been. Prikte fucking hard.
De gedachte alleen al doet zeer.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in m'n schaamlip gesneden.
Ik trok onvrijwillig even samen, en ik heb niet eens een schaamlipquote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook weleens. Altijd een gedoe, je bikinilijn scheren.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |