Volgens mij willen vrouwen hun mannen tegenwoordig ook het liefst met geschoren borsthaar en getrimde oksels.quote:
English, not even once.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war door "underarms'. Je denkt dan dat het over onderarmen gaat, maar het gaat om oksels.
Onderarmen zijn forearms.
Borsthaar stoppelsquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen hun mannen tegenwoordig ook het liefst met geschoren borsthaar en getrimde oksels.
quote:
Sommigen zijn fan van borsthaar, want knuffelbeer.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij willen vrouwen hun mannen tegenwoordig ook het liefst met geschoren borsthaar en getrimde oksels.
Het liefst kaal toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 Sheep, 2 Sheepquote:
Je bent net naar de kapper geweest.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef artelligence het volgende:
Ik laat mijn haar weelderig groeien
Behalve op het hoofd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het liefst kaal toch?
Ik verdenk Gilette
Echt ja.quote:1 Sheep, 2 Sheep
1 Moose, 2 Moose.
1 Goose, 2 Geese.
1 Cock, 2 Cocks
1 Ox, 2 Oxen. :$
Ik heb het over benen, schaamstreek, buik, borst en okselsquote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent net naar de kapper geweest.
Als je die mensen tegenspreekt, krijg je gelijk TUmblr achter je aan en worden je privegegevens openbaargemaakt en je omgeving ingelicht dat je een racistische hond bent en ontslagen moet worden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoopte even dat het photoshop was. Kan ook geen goede uitleg vinden in de comments.
http://ownnator.tumblr.co(...)otesting-in-ferguson
Iemand moet dat mens interviewen en haar voor gek zetten met d'r belachelijke ideeen.
Smooth skin.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het over benen, schaamstreek, buik, borst en oksels
Het lijkt 4chan wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je die mensen tegenspreekt, krijg je gelijk TUmblr achter je aan en worden je privegegevens openbaargemaakt en je omgeving ingelicht dat je een racistische hond bent en ontslagen moet worden.
Dan hebben we het nog niet eens over de doodsbedreigingen etc.![]()
En worden als tough en though die niet rijmen. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve op het hoofd.
[..]
Echt ja.
4chan is overgenomen door diezelfde mensen. Moot neukt een sjw meisje en overal zijn sjw mods aangesteld die alles censurenquote:
9 soorten ough hebben zequote:Op donderdag 4 december 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En worden als tough en though die niet rijmen. Onbegrijpelijk.
quote:A rough-coated, dough-faced, thoughtful ploughman strode through the streets of Scarborough; after falling into a slough, he coughed and hiccoughed
Jezus.quote:
quote:
Oh, dat zeg ik altijd voor ieder zeldstandig naamwoord, wat de intentie ook isquote:Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geweldig. En dan de tienduizend manieren waarop je 'fuck' kunt gebruiken.
Terechte klacht.quote:
Pandavest?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Tyfus, het is koud en mijn verwarming doet het niet. Hallo, pandavest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |