Lijkt me een leuk plan!quote:Op donderdag 4 december 2014 02:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan ga ik die er voor januari ingooienDan duik ik nu toch maar eens mijn bed in. Trusten!
Geen idee.quote:
Ik ging om iets over 10 naar huis, en alles was ok.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk plan!
[..]
Geen idee.
Mogguh by the way.
Koffie goed planquote:
MOOOAAARRRRRquote:
Ben al 6 bakkies verder ondertussenquote:
must be a fucking jokequote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
idontwanttoliveinthisworld.jpg
Feminism, not even once.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
must be a fucking joke
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racismequote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
idontwanttoliveinthisworld.jpg
Het is racisme als ze negers niet meer durven te slaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racisme
Ben ik nou dom?
Nee, zij is te dom om te poepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racisme
Ben ik nou dom?
STOP TRIGGERING MEEEHHHHHquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik nou dom?
Ok, zo interpreteerde ik het ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is racisme als ze negers niet meer durven te slaan.
huehuehuequote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
STOP TRIGGERING MEEEHHHHH
YOU FUCKING MISOGYNIC ASSHOLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |