Jawel.quote:
Jawel.quote:
Of Firefox gebruiken met AdBlock, dan heb je geen advertentiesquote:Op donderdag 4 december 2014 02:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon blijven refreshen. Verdwijnen vanzelf als het goed is
Irritantttttquote:Op donderdag 4 december 2014 02:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon blijven refreshen. Verdwijnen vanzelf als het goed is
Hier anders wel...quote:Op donderdag 4 december 2014 02:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Of Firefox gebruiken met AdBlock, dan heb je geen advertenties
Ja precies, dat is ook mijn normale bedtijd. Al gaat om 6.15 mijn wekker dit keerquote:
Oh, dan is het misschien één van mijn andere Firefox addonsquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga roken. En dan muziek luisteren. Slapen enzo.
Doei.
Ai, da's niet veel slaap danquote:Op donderdag 4 december 2014 02:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook mijn normale bedtijd. Al gaat om 6.15 mijn wekker dit keer
Alles goed hier verder?
Trusten!quote:Op donderdag 4 december 2014 02:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga roken. En dan muziek luisteren. Slapen enzo.
Doei.
Danku!quote:
Ja goed, druk met afstuderen etc. Maar verder gaat het lekker! Het wordt tijd dat er weer leuke meetings worden ingepland.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:29 schreef Faxie het volgende:
Ow en verder gaat het hier wel z'n gangetjeEn daar?
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2014 02:31 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja goed, druk met afstuderen etc. Maar verder gaat het lekker! Het wordt tijd dat er weer leuke meetings worden ingepland.
Ik wil heel graag, maar ik zit in Duitsland dat weekend. Op bezoek bij vrienden en kerstmarkt etc. Helaas, helaas..quote:Op donderdag 4 december 2014 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Volgend weekend was er een in NoordwijkWeet nog niet of ik ga alleen...
Mehquote:Op donderdag 4 december 2014 02:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil heel graag, maar ik zit in Duitsland dat weekend. Op bezoek bij vrienden en kerstmarkt etc. Helaas, helaas..
Ik wil wel ijskarten ofzo met warme chocolademelk en slagroomquote:
Oeh nicequote:Op donderdag 4 december 2014 02:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil wel ijskarten ofzo met warme chocolademelk en slagroom
Dan ga ik die er voor januari ingooienquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 02:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan ga ik die er voor januari ingooienDan duik ik nu toch maar eens mijn bed in. Trusten!
Lijkt me een leuk plan!quote:Op donderdag 4 december 2014 02:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan ga ik die er voor januari ingooienDan duik ik nu toch maar eens mijn bed in. Trusten!
Geen idee.quote:
Ik ging om iets over 10 naar huis, en alles was ok.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:32 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk plan!
[..]
Geen idee.
Mogguh by the way.
Koffie goed planquote:
MOOOAAARRRRRquote:
Ben al 6 bakkies verder ondertussenquote:
must be a fucking jokequote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
idontwanttoliveinthisworld.jpg
Feminism, not even once.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
must be a fucking joke
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racismequote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
idontwanttoliveinthisworld.jpg
Het is racisme als ze negers niet meer durven te slaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racisme
Ben ik nou dom?
Nee, zij is te dom om te poepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat die feministen proberen te vertellen. Geen geweld = o.a. racisme
Ben ik nou dom?
STOP TRIGGERING MEEEHHHHHquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik nou dom?
Ok, zo interpreteerde ik het ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is racisme als ze negers niet meer durven te slaan.
huehuehuequote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
STOP TRIGGERING MEEEHHHHH
YOU FUCKING MISOGYNIC ASSHOLE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |