Wat een straf.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:26 schreef Myraela het volgende:
Zoveel tiramisu dat er ook een bak is voor mij en twi vanavond. Omnomnom.
Ik kreeg er vanmorgen een bij het UWV terwijl ik daar met een klant was.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:25 schreef Faxie het volgende:
Ow vandaag chocoladeletter volgens mijOf anders morgen
Jezelf bijgestaan?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg er vanmorgen een bij het UWV terwijl ik daar met een klant was.
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, er rijdt een trein door naar Hengelo en zelfs Berlijk. Den Helder, dat is pas een zwart gat.
Ja, na '45quote:Op donderdag 4 december 2014 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is de trein naar Duitsland afgeschaft?
Nee,ik krijg sowieso geen uitkering (want spaargeld voor een huis). Het was voor een Marokkaanse klant.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezelf bijgestaan?
Huehuehue
I know yats. Was een grapjequote:Op donderdag 4 december 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,ik krijg sowieso geen uitkering (want spaargeld voor een huis). Het was voor een Marokkaanse klant.
Ik zag het door "huehuehue".quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know yats. Was een grapje
Almelo > Hengelo > Bad Bentheimquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.
Oh. Oldenzaal. *ploink.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Berlijn? Vanuit Enschede rijdt er geen trein naar Berlijn, die gaat door Oldenzaal en daar de grens over.
Alwetend ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag het door "huehuehue".Zo doortastend ben ik.
Nee, stopt daar niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wist niet meer zeker of hij er ook stopte.
Gewoon geld overboeken via internetbankieren.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor mijn vader kopen vandaag.
Geen zin in.
Ik heb nergens zin in vandaag.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een cadeau voor mijn vader kopen vandaag.
Geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |