Wat niet weet, wat niet deert. Gelukkig. Wel heel sneu.quote:
Ze is best chill, en prima bips.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ze kwam zonder dat er iets gebeurde?Dat doe je goed
Sorry VA, te flauw
Maar wat wil je met haar? Ben je daar al uit voor jezelf?
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was geen relatiemateriaal zei je toch?
quote:
Yv date geen Fokkers.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar Faxie moet zich eens normaal gedragen en Yvie mee uit vragen
Dat klinkt prima. Lijkt me een goede deal. Gewoon het leuk hebben samen en als daar af en toe seks bij komt, prima.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is best chill, en prima bips.
Zou der doen, zou met d'r chillen.
Dat is waar het op neer komt en ze vindt het zelf ook primaZe wil dat het niet alleen om de seks draait enzulks
Ben goed in geheimen bewaren en ik ken 'the other woman'.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jezus.Hoe weet jij het dan?
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Gelukkig. Wel heel sneu.
Geen behoefte aan een date.quote:
Een echte heer.quote:
Duh...Anders zou ik ook nooit datenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt chicks die voor de knuffelbeer look gaan
Ik snap wat je bedoelt, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.
Dat hij daarmee kan leven..quote:Op donderdag 4 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel iets wat uit zou kunnen komen. Maar ja, hun probleem. Het is alleen zo raar om dan dat soort dingen te lezen en te weten dat jouw kennis die hele zeepbel uiteen zou doen spatten.
Volgens mij zijn er vrij veel mannen (en vrouwen) die daar geen probleem mee hebben...quote:
Dat was vorig jaar dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was toen 16, zij was 15 en had borderline, wonend 2 uur treinen van mij vandaan.
Ze was een beetje obsessief om mij binnen te houden en ik dacht dat het nou eenmaal zo ging. 24/7 contact houden. Lessen volgen? Nah, whatsappen. Dat moest ik doen. Feestjes? Altijd de vraag of er andere meisjes waren.
Uiteindelijk fakete ze een zelfmoordpoging omdat ik mijn telefoon uit had staan, ik was namelijk voor een tentamen aan het leren.
Was een feestje
Verbaast mij ook van hem. Je verwacht het eerder als het niet goed gaat in een relatie, maar als er dan zoiets langs komt, lijkt daar toch geen sprake van.quote:
Dan is het een Hoax, want zo oud is WA heul nog niet..quote:
Daarom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had toch een chick?
2011 bestond het al wel toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het een Hoax, want zo oud is WA heul nog niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |