Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.quote:
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.
Had ook eens iemand heir op zuid op het station gezien, ook zo'n bekende kop, ook geen idee. Kwam ik er een uur later achter dat ie van GTST was.
Maar ik denk dat die van gister wel prive was.
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Er zat iemand in de trein bij mij gister, die ik kende.. maar ik geen idee heb waarvan. Best irritant
Ik herken gezichten altijd nog.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoIk zou niet meer weten bij wie ik allemaal in de klas heb gezeten, maar blijkbaar herken ik ze wel.
Ha! Ik weet lekker alle namen nog wel!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
Nooit van gehoord zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.
Wat nog erger is, iemand die bijvoorbeeld Joris heet, maar het is meer een Henk-type. Dan blijft t echt nooit hangen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.
Date? Do tell!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Kluts het volgende:
Date werpt zich op als klusjesman.
Hoe lief!
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel zielig jaGelukkig werk je regelmatig thuis
First world problemsquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.
Bijslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig vrijdag en maandag wel vrij, lang zuipweekend.
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!quote:
Heeft'ie al een sleutel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet zelf ook nog wennen aan mijn UI
Zie pm.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil details! Hoeft niet hier natuurlijk
Sorry.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Enkel met 1 plaatje van Kluts raak ik in de war. Dus valt nog mee
Het erge is dat ik m wil veranderen maar dat lukt niet via de app.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je eindelijk sorry zegt voor je UI. dank je
Nog 2 maandjes volhouden, moet lukkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat komende maanden niet beter worden.
En dan exit?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog 2 maandjes volhouden, moet lukken
Ik heb 4 lagen kleding aan, nog koudquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat komende maanden niet beter worden.
Dan laat hij ons weer achter om naar Brasil te gaan, de hufter.quote:
Haaaaaaai!quote:
Ik heb thuis de verwarming flink hoog staan maar hier op kantoor is het nog wel te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 lagen kleding aan, nog koud.
Hou ik jouw voeten wel warm.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik koudere voeten heb dan jij
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan laat hij ons weer achter om naar Brasil te gaan, de hufter.
GA TOCH EENS DATEN JULLIE! !!!quote:
App?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik m wil veranderen maar dat lukt niet via de app.
Kan niet, 2 paspoortenquote:
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming flink hoog staan maar hier op kantoor is het nog wel te doen.
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaan.
So truequote:
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dichtquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.
Anyway, naar huis. De kou in.
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.quote:
Trip down memory lane dit idd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.
Oh wat was ik nog jong toen!quote:
De verwarming is hier aan het gloeienquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dicht.
Gisteren had ik zelfs het straalkacheltje van faciliar geleend zo koud was het hier.
Is er wel hoorquote:
Hoe kunnen we dat weten? Staat natuurlijk niets over bij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!
Toen was ik 26 en 20 kilo lichterquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef D anny[/url] het volgende:
Dat zijn onofficiële apps. We hebben geen invloed of controle over de inhoud of werking ervan. Het is voor de appmaker in principe mogelijk alles wat je doet in te zien, inclusief dm/pm/logingegevens e.d.
Ons advies; niet gebruiken. Het linken of verspreiden ervan mag op FOK! sowieso niet en gebruik is geheel voor eigen risico.
I know. Maar vind t handiger. En ik fok toch maar weinig nog.quote:
Dat is een andere vraag.quote:
Klopt, ik gebruik ook liever gewoon de webversiequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Heb ze ook wel eens geprobeerd, maar vond ze vrij slecht idd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Bruidsjonkers?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoort sowieso bij mn functie. En hopen dat er leuke mannelijke uh.. Hoe die versie ook mag heten, zijn
Ik vind apps die stoppen omdat er ook een mobiele pagina is heel irritant.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind apps die al hun content van het web afhalen, terwijl er ook een webvariant is, zwaar overbodig.
I will join you.quote:
second that.quote:
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
second that.
Tenzij eigen bruiloft, dan moet ik me inhouden
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!
Hihi voltrekkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.
Staat daar iemand bij die we moeten kennen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef stbabylon het volgende:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1498
Blijft toch wel een goed topic. Om te zien welke Fokkers afvallen.
L-E toch? Hoewel die al wat weggevallen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat daar iemand bij die we moeten kennen?
En het geheel vind plaats in een britse pub, om het fok tintje compleet te makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.
Het is dr derde. Toen ze hier begon met posten had ze er al 1. Dit is denk ik de tweede van dezelfde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
L-E toch? Hoewel die al wat weggevallen.
Ze is getrouwd met die ene van FOK! volgens haar Facebook. Die hier ook wel eens kwam dus. Hoeveel R&P SC kinderen zijn er eigenlijk inmiddels al?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dr derde. Toen ze hier begon met posten had ze er al 1. Dit is denk ik de tweede van dezelfde.
Of ze moet elk kind zijn of haar eigen vader geven.
De usernaam zegt mij niks over iemand van uit deze reeks. Lijkt mij dus geen R&P SC/Singles kindquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met die ene van FOK! volgens haar Facebook. Die hier ook wel eens kwam dus. Hoeveel R&P SC kinderen zijn er eigenlijk inmiddels al?
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De usernaam zegt mij niks over iemand van uit deze reeks. Lijkt mij dus geen R&P SC/Singles kind
Oh ja! Die limbo! true!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.
Dat doe je toch even binnen 3 min op een iphone.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Q. het volgende:
Moment, even alle voorgaande delen sinds 2006 (inclusief Singles) teruglezen, dan kom ik hem vast wel ergens tegen.
Ik zit nu op een Windows-pc. Die zijn niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe je toch even binnen 3 min op een iphone.
Een iPhone kan dat
Snel! Steek hem in de fikquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nu op een Windows-pc. Die zijn niet zo geweldig.
En mijn verloofde is Bobquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!
Straalbezopen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het geheel vind plaats in een britse pub, om het fok tintje compleet te maken
Moet ik ook weer eens doenquote:
quote:
Nee, jij niet. Jij gaat trouwen, na het jawoord kan je los gaan.quote:
Ja die heette duidelijk anders. 3 kinderen, 3 vaders, heet dat niet een DJMOtje doen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.
Nog even vragen. CL, wanneer kan je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maarre, klinkt alsof de planning staat, wanneer is de grote dag?
Het duurde wel 9 jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Uithuwelijken gebeurt tegenwoordig niet meer door je familie, maar door je favoriete SC.
Regel jij het eten?quote:
Help je mee?quote:
Ach dat kan je allemaal zo geregeld hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:53 schreef Lotusss het volgende:
Die van mij is 15 augustus![]()
Fuck moeten nog zoveel regelen...
Doe ik! Wat is het menu?quote:
Wat is jouw rol in het huwelijk CL & Q?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:40 schreef Kluts het volgende:
Trouwen. Ooit op een mooie dag ga ik datook nog eens doen!
Ehm, iets met vleesch!quote:
Je kan Q nog jaren vormen en bijschavenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De romantiek spat er weer van af
Ik zal de slager bellen! Rosbief, picanha iig. Nog andere wensen?quote:
Daar zit heul geen vleesch inquote:
Ik dacht dat je iets voor erbij wildequote:
Ahh zo, kan erbij inderdaad. Al schat ik zo in dat voor de fokkers hier vleesch alleen voldoende isquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets voor erbij wilde
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat kan je allemaal zo geregeld hebben
Wij hadden 3 maandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:53 schreef Lotusss het volgende:
Die van mij is 15 augustus![]()
Fuck moeten nog zoveel regelen...
Met 80 gasten voor <10kquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).
Pffff... Ga ik me liever lamzuipen op de bruiloft van Q en CL.
Zo ver van de oude vertrouwde zolderkamer?!?!?!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel in Las Vegas trouwen hoor. Met Elvis erbij.
Hey, ik woon al een paar jaar niet meer in de zolderkamerquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo ver van de oude vertrouwde zolderkamer?!?!?!
Dat snap ik en voor mij is het ook geen probleem maar er komen meer fokkers naar de bruiloft. Om ze dan helemaal naar Vegas te laten gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey, ik woon al een paar jaar niet meer in de zolderkamer
Ze moeten er wat voor overhebben. Als Elvis er maar is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik en voor mij is het ook geen probleem maar er komen meer fokkers naar de bruiloft. Om ze dan helemaal naar Vegas te laten gaan?
Het hele Elvis verhaal laat ik over aan Q, hij mag ook wel iets regelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten er wat voor overhebben. Als Elvis er maar is.
Dat is ook ons streven. Liefst 8k of minder!quote:
Weddingplanner vind ik zo'n onzin. En je hebt echt niet veel geld nodig om het snel te regelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).
Pffff... Ga ik me liever lamzuipen op de bruiloft van Q en CL.
Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Echt als ik Vencodark niet had gehad. Haar administratie over mij (uit oa 2009) is Zoveel beter dan de mijne.
Ik weet nu de naam weer
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?
Ik was al een strop aan het knopenquote:
Dat maakt het al een stuk minder creepy.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.
Daarbij heeft ze een uitstekend geheugen, dat helpt ook wel
Neeeeeee niet doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al een strop aan het knopen
Venco is alles behalve creepyquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat maakt het al een stuk minder creepy.
* Belsezar gooit stuk touw weg.quote:
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).quote:
Dat is ook nieuws voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!quote:
Iedereen is verderquote:
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touwquote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!
Gelukkig. En het komt goed hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen is verder
[..]
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touw
Together forever alone!quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. ik blijf altijd achter
Kennelijk is het onvermijdelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig. En het komt goed hoor
Zelfs ik ben aan de serieuze relatie en samenwonend enzo.
Het is beter dan forever alone.quote:
Een vroeg kerstwonder?quote:
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zoquote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
Nog steeds meer dan het gemiddelde andere echtpaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zo
Tietenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken hier
Apple.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken hier
Pikquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht nog op de "iemand koffie?" posts.
Ik vind het een grappig woord zoquote:Op woensdag 3 december 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wearable, maar dat snapte je zelf ook wel
Ja, maar waarom zitten er altijd zoveel fouten in die meme's?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wearable, maar dat snapte je zelf ook wel
Waarom vraag jij naar de bekende weg?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zitten er altijd zoveel fouten in die meme's?
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vraag jij naar de bekende weg?
Misschien omdat de mensen die dat maken geen werk hebben om een reden en dus alle tijd hebben voor dit spulquote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...
Omdat die protestplaatjes op FB door tokkies worden gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...
Omdat zo'n plaatje binnen een paar seconden samengesteld en gepost wordt. De poster vind het waarschijnlijk nog niet half zo boeiend als wij.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die protestplaatjes op FB door tokkies worden gemaakt.
Wel kicke film. Vooral de balkonscenequote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
net als de Nederlandse film "Bro's before Ho's" echt, doe het dan niet in het engels, dwaas.
9gag is ook 80% ongeletterde tokkie.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
27 Feb S3quote:Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Dammit. Klaar met House of Cards Godtje!
Moe'k weer iets anders gaan zoeken. Misschien die 100 van Bels.
Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Op weg naar de IKEA.. Kijken of ik er inspiratie kan opdoen / spullen kan vinden
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengeloquote:
Het verschil is klein.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengelo
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengelo
Zwolle wordt de groenste /hippiequote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in die in Utrecht, is in mijn achtertuin. En tegenwoordig de grootste van het land dus geen andere meer nodig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Mijn Ikea is beter dan jouw Ikea!
Seriously guys?
Ik zie jou niks beters toevoegenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Seriously guys?
Correct, maar dan nog...quote:Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie jou niks beters toevoegen
Ook dat, ik zou echt niet weten hoe "mijn" Ikea eruit ziet verder.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie sowieso niet in waar t verschil echt in zit. Ja deze heeft ren roktrap in t begin waarbij je die van Hengelo moet traplope
Hippies.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwolle wordt de groenste /hippie
...en het is er koud.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie sowieso niet in waar t verschil echt in zit. Ja deze heeft ren roktrap in t begin waarbij je die van Hengelo moet traplope
Dan had ik een vrij leeg huis gehadquote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef Godtje het volgende:
Ik ga gewoon niet naar de Ikea. Is dat ook tof?
Er zijn zat andere winkels.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik een vrij leeg huis gehad
Heb je al kaarten voor het optreden van Bodycount in de Melkweg?quote:
Alle ruimte voor mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik een vrij leeg huis gehad
Neuh, whitest boy alive hierquote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al kaarten voor het optreden van Bodycount in de Melkweg?
Het is wel Bodycount hoor.quote:
Die spelen toch niet meer in die formatie? Heb Erlend Øye pas nog solo gezien in Paradiso.quote:
En zo dichtbij. [/lui]quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die prijs, kwaliteit en keuze.
Ja, dat.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die prijs, kwaliteit en keuze.
Ik ook. Mijn bed en mijn bureau.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat.
Man, ik heb zelfs tweedehands meubels van de Ikea
30,5cm (ongeveer)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Hé, rekenwonders, even m'n berekeningen controleren
1 cubic ft, hoe breed en hoog zijn de zijden dan (ervan uitgaande dat die even groot zijn) in centimeter?
Nee ik snap. Ik vroeg dan ook naar de zijdenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens is het dan niet 30,5 kubieke centimeters.
Het is fucking steenkoud!quote:
En jouw "mijn stad is beter dan elke stad in Nederland" dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Seriously guys?
Ja BB heb ik al af.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
27 Feb S3![]()
Breaking Bad al gezien?
Homeland?
Jij bent jaloers omdat je niet in een echte stad woont.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jouw "mijn stad is beter dan elke stad in Nederland" dan?
Seriously
Van mij mogen ze allemaal in de goot belanden. Fucking beggers.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom even spammen
FHF / FHF Kerstbuddies gezocht/aangeboden
De eerste twee seizoenen van Homeland zijn geweldig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal in de goot belanden. Fucking beggers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |