Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Echt als ik Vencodark niet had gehad. Haar administratie over mij (uit oa 2009) is Zoveel beter dan de mijne.
Ik weet nu de naam weer
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?
Ik was al een strop aan het knopenquote:
Dat maakt het al een stuk minder creepy.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.
Daarbij heeft ze een uitstekend geheugen, dat helpt ook wel
Neeeeeee niet doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al een strop aan het knopen
Venco is alles behalve creepyquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat maakt het al een stuk minder creepy.
* Belsezar gooit stuk touw weg.quote:
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).quote:
Dat is ook nieuws voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!quote:
Iedereen is verderquote:
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touwquote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!
Gelukkig. En het komt goed hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen is verder
[..]
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touw
Together forever alone!quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. ik blijf altijd achter
Kennelijk is het onvermijdelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig. En het komt goed hoor
Zelfs ik ben aan de serieuze relatie en samenwonend enzo.
Het is beter dan forever alone.quote:
Een vroeg kerstwonder?quote:
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zoquote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
Nog steeds meer dan het gemiddelde andere echtpaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |