Ja ze zijn niet allemaal goed hoor, soms hoor je gewoon dat het nep isquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het binnenhengelen. Ben benieuwd.
Heb ik ook een tijdje gehad. Dat ze dan vertellen hoe te ademen, evt wat voor je te zien. Maar vervolgens zeiden ze "doe dit nog 10 minuten door"quote:
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit op tijd naar bed. Dan lig ik ook eerst een poos wakker en daar heb ik een hekel aan.
De dagen dat ik probeer op tijd te slapen, zijn de nachten waar ik juist het laatste slaapquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!
Bij mij heeft het geen zin om na een nacht slecht slapen om tien uur naar bed te gaan. Je kunt beter gewoon je normale ritme aanhouden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, gewoon constant te laat naar bed gaan, dat moet wel goed zijn voor je ritme!
Oh dat ken ik niet, ik heb alleen hele verhalen zeg maar. Moet je ook net een goede hebben hoor, soms is alleen de stem al genoeg om me allesbehalve zen te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad. Dat ze dan vertellen hoe te ademen, evt wat voor je te zien. Maar vervolgens zeiden ze "doe dit nog 10 minuten door"
Jah, dat schoot niet op, herhaal het dan gewoon
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger zette je gewoon As the World Turns aan en dan viel je vanzelf wel in slaap
Nee, mijn ritme is dan ook ultiem kut.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, mijn ritme is dan ook ultiem kut.
Al zo'n beetje mijn hele leven, tenzij ik me heel erg druk maak om iets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij valt zeker al jaren gewoon standaard na 5 minuten in slaap
Dan kan je onze struggles niet begrijpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Al zo'n beetje mijn hele leven, tenzij ik me heel erg druk maak om iets.
Heeft ie zo'n klein hoofd?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond staat er QWERTY op z'n wenkbrauwen.
Maar niet beide wenkbrauwenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Nou, m'n grote voorhoofd komt toch aardig vol met qwerty
Verzonnen strugglesquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je onze struggles niet begrijpen
Jij liegt gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Verzonnen struggles
"Ik zit de hele nacht op FOK! en kan nu niet meer goed slapen"
Ne-ah! Ik lees even een minuut of 5~10, dan vallen mijn ogen dicht. Leg ik mijn boek weg, ga ik liggen en ben ik na 5 minuten aan het snurkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij liegt gewoon
Mijn struggle nu is vooral het zoeken naar een fijne bank + alle andere spullen die ik nog wil hebben voor het geld dat ik nog over heb
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht je ogen bij elkaar staan
Woeitwitter:DonaldDuckNL twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 12:12:14@stbabylon Daar word ik wel blij van ja! reageer retweet
Ik koop nog elk jaar een papieren agendaquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren een ouderwetse papieren agenda gekocht
Merk dat ik de agenda functie van de telefoon niet gebruik, en de kalender thuis wel. Dus dan maar zo
Pinterest voor inspiratiequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog leuke kleuren combi's voor m'n muren?
Volgens mij niet. Alleen als je een bord wil aanmaken geloof ik. En je kunt volgens mij ook inloggen met Facebook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je vast voor registreren.. geen zin in
Hou je van warme of koude kleuren? En welke kleuren heb je n hekel aan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Roze, alles roze!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Warme kleuren wel. Liefst een beetje 'donker hol'quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:40 schreef Kluts het volgende:
Hou je van warme of koude kleuren? En welke kleuren heb je n hekel aan?
Ik hou zelf ook van warm, maar heb nu vh eerst turkoois en groen als kleuren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Warme kleuren wel. Liefst een beetje 'donker hol'Dat de muren de sfeer/kleur brengt, ipv allerlei frutsels en kussen enzo.
Heb hiervoor creme/wit gehad met 1 rode muur.. en vond dat nogal koud/saai blabla.
Uhm, wit, bruin, groen, blauw, roze. Dat zijn niet echt mijn kleuren.
HAha klopt, wou het altijd al hebben, heb het gehad, nu tijd voor iets anders.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef Kluts het volgende:
Ik hou zelf ook van warm, maar heb nu vh eerst turkoois en groen als kleuren.
Rood is idd ook zo uitgekauwd inmiddels, heb ik ook jaren gehad.
Schat jou zo in dat je je muren niet knalroze wil. Paars en dan dat aubergine-achtige misschien mooi? Okergeel kan ook mooi zijn. Of misschien opvallend behang met meerdere kleuren?
Je kunt zoeken op kleur:quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n "bar" eettafel ding lijkt me wel gaaf. Zou ook wel goed bij m'n huis nu passen.
Owja kleuren worden bemoeilijkt door drukke vloer (Bruintinten) en keuken (licht grijs/blauwig)
In Utrecht hadden wij de muren donkergrijs/taupe, houtwerk allemaal wit en accessoires in kleur, dat was ook erg mooi!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HAha klopt, wou het altijd al hebben, heb het gehad, nu tijd voor iets anders.
Paars zit ik idd aan te denken, of van dat donkere grijs, lijkt me ook mooi.
Dacht zelf ook aan evt behang met opdruk.
Normaal ben ik bang voor kleuren / opdruk qua kledingstijl, dus dit wordt nog wat
Aan zoiets zit ik ook te denken, maar dan donkerbruin/zwarte meubelsquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef Kluts het volgende:
In Utrecht hadden wij de muren donkergrijs/taupe, houtwerk allemaal wit en accessoires in kleur, dat was ook erg mooi!
Het is ook lastig, er is tegenwoordig zoveel keuze op woongebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |