quote:Op woensdag 3 december 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik wacht nog op de "iemand koffie?" posts.
Ik vind het een grappig woord zoquote:Op woensdag 3 december 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wearable, maar dat snapte je zelf ook wel
Ja, maar waarom zitten er altijd zoveel fouten in die meme's?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wearable, maar dat snapte je zelf ook wel
Waarom vraag jij naar de bekende weg?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zitten er altijd zoveel fouten in die meme's?
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...quote:Op woensdag 3 december 2014 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vraag jij naar de bekende weg?
Misschien omdat de mensen die dat maken geen werk hebben om een reden en dus alle tijd hebben voor dit spulquote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...
Omdat die protestplaatjes op FB door tokkies worden gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar het is erg opvallend, niet alleen met meme's maar ook van die protestplaatjes op FB ofzo, altijd vol taal- en spelfouten...
Omdat zo'n plaatje binnen een paar seconden samengesteld en gepost wordt. De poster vind het waarschijnlijk nog niet half zo boeiend als wij.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die protestplaatjes op FB door tokkies worden gemaakt.
Wel kicke film. Vooral de balkonscenequote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
net als de Nederlandse film "Bro's before Ho's" echt, doe het dan niet in het engels, dwaas.
9gag is ook 80% ongeletterde tokkie.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
27 Feb S3quote:Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Dammit. Klaar met House of Cards Godtje!
Moe'k weer iets anders gaan zoeken. Misschien die 100 van Bels.
Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Op weg naar de IKEA.. Kijken of ik er inspiratie kan opdoen / spullen kan vinden
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengeloquote:
Het verschil is klein.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengelo
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Nu nog naar die in Amersfoort. Volgens mij de eerste keer dat ik in een andere IKEA kom dan die va. Hengelo
Zwolle wordt de groenste /hippiequote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Q. het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in die in Utrecht, is in mijn achtertuin. En tegenwoordig de grootste van het land dus geen andere meer nodig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Mijn Ikea is beter dan jouw Ikea!
Seriously guys?
Ik zie jou niks beters toevoegenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Mijn Ikea is beter dan jouw Ikea!
Seriously guys?
Correct, maar dan nog...quote:Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie jou niks beters toevoegen
Ook dat, ik zou echt niet weten hoe "mijn" Ikea eruit ziet verder.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie sowieso niet in waar t verschil echt in zit. Ja deze heeft ren roktrap in t begin waarbij je die van Hengelo moet traplope
Hippies.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwolle wordt de groenste /hippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |