Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.quote:
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.
Had ook eens iemand heir op zuid op het station gezien, ook zo'n bekende kop, ook geen idee. Kwam ik er een uur later achter dat ie van GTST was.
Maar ik denk dat die van gister wel prive was.
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Er zat iemand in de trein bij mij gister, die ik kende.. maar ik geen idee heb waarvan. Best irritant
Ik herken gezichten altijd nog.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoIk zou niet meer weten bij wie ik allemaal in de klas heb gezeten, maar blijkbaar herken ik ze wel.
Ha! Ik weet lekker alle namen nog wel!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
Nooit van gehoord zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.
Wat nog erger is, iemand die bijvoorbeeld Joris heet, maar het is meer een Henk-type. Dan blijft t echt nooit hangen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.
Date? Do tell!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Kluts het volgende:
Date werpt zich op als klusjesman.
Hoe lief!
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel zielig jaGelukkig werk je regelmatig thuis
First world problemsquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.
Bijslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig vrijdag en maandag wel vrij, lang zuipweekend.
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!quote:
Heeft'ie al een sleutel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet zelf ook nog wennen aan mijn UI
Zie pm.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wil details! Hoeft niet hier natuurlijk
Sorry.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Enkel met 1 plaatje van Kluts raak ik in de war. Dus valt nog mee
Het erge is dat ik m wil veranderen maar dat lukt niet via de app.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat je eindelijk sorry zegt voor je UI. dank je
Nog 2 maandjes volhouden, moet lukkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat komende maanden niet beter worden.
En dan exit?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog 2 maandjes volhouden, moet lukken
Ik heb 4 lagen kleding aan, nog koudquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar aan, gaat komende maanden niet beter worden.
Dan laat hij ons weer achter om naar Brasil te gaan, de hufter.quote:
Haaaaaaai!quote:
Ik heb thuis de verwarming flink hoog staan maar hier op kantoor is het nog wel te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 4 lagen kleding aan, nog koud.
Hou ik jouw voeten wel warm.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik koudere voeten heb dan jij
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan laat hij ons weer achter om naar Brasil te gaan, de hufter.
GA TOCH EENS DATEN JULLIE! !!!quote:
App?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik m wil veranderen maar dat lukt niet via de app.
Kan niet, 2 paspoortenquote:
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming flink hoog staan maar hier op kantoor is het nog wel te doen.
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaan.
So truequote:
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dichtquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.
Anyway, naar huis. De kou in.
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.quote:
Trip down memory lane dit idd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.
Oh wat was ik nog jong toen!quote:
De verwarming is hier aan het gloeienquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dicht.
Gisteren had ik zelfs het straalkacheltje van faciliar geleend zo koud was het hier.
Is er wel hoorquote:
Hoe kunnen we dat weten? Staat natuurlijk niets over bij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!
Toen was ik 26 en 20 kilo lichterquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef D anny[/url] het volgende:
Dat zijn onofficiële apps. We hebben geen invloed of controle over de inhoud of werking ervan. Het is voor de appmaker in principe mogelijk alles wat je doet in te zien, inclusief dm/pm/logingegevens e.d.
Ons advies; niet gebruiken. Het linken of verspreiden ervan mag op FOK! sowieso niet en gebruik is geheel voor eigen risico.
I know. Maar vind t handiger. En ik fok toch maar weinig nog.quote:
Dat is een andere vraag.quote:
Klopt, ik gebruik ook liever gewoon de webversiequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Heb ze ook wel eens geprobeerd, maar vond ze vrij slecht idd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Bruidsjonkers?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoort sowieso bij mn functie. En hopen dat er leuke mannelijke uh.. Hoe die versie ook mag heten, zijn
Ik vind apps die stoppen omdat er ook een mobiele pagina is heel irritant.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind apps die al hun content van het web afhalen, terwijl er ook een webvariant is, zwaar overbodig.
I will join you.quote:
second that.quote:
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
second that.
Tenzij eigen bruiloft, dan moet ik me inhouden
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!
Hihi voltrekkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.
Staat daar iemand bij die we moeten kennen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef stbabylon het volgende:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1498
Blijft toch wel een goed topic. Om te zien welke Fokkers afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |