Tjek! En ook LuDann toegevoegd.quote:
ik heb wel een positiejas hoor, maar die is niet echt heel winterwarm zeg maar. wellicht wel met een extra trui eronder en een sjaal om hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
Ik zat ook net te tellen, gedeelde 12e plek nu.. Gaat wel erg snel zo, met maar weinig zwangeren begin van het jaar!
Ludann, ik was niet eens wezen kerstshoppen zelfs! Wilde gewoon weer even eruit, even naar het centrum hier. Ik ga meestal doordeweeks op een vrije dag, maar ging even niet door vanwege m'n verkoudheid en had gister geen tijd.
Lastig soms he, om je mond te houden in het begin
Jammer dat je jas niet meer past DJMO! Ik heb al een paar weken een positiewinterjas, die is lekker warm. Heb m'n oude jas niet meer geprobeerd, die heb ik al een aantal jaar en was in de tussentijd al wat aangekomen, zat niet heel veel speling meer in..
Schopjes. Keihard zijn ze ook weer niet bij mij, wel duidelijk voelbaar
. En lektetten al
. (Heb eigenlijk geen idee nog wanneer dat meestal gebeurd..)
En al snel de sleutel voor NTS!
op dit moment word m'n blaas als trampoline gebruikt.. denk dat ik zo maar ga douchen en plat ga .. Zwanger zijn is leuk, maar de minder leuke aspecten hadden voor mij nog wel even weg mogen blijvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Gevalletje het volgende:
Oh, jammer dat deze jas niet zo warm is! Snap dat je die nieuwe, lekkere warme dan liever nog even aan had
Balen dat je bekken en blaas er helemaal pijn van doen!
Dank je wel!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:49 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Tjek! En ook LuDann toegevoegd.
Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTSquote:
Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.quote:
Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...quote:
Wat gaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd!quote:
Ik heb ze gewoon gebeld op een gwgeven moment, en vriend daarna zijn beide ouderparen ook.quote:Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je wel!
[..]
Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTSBalen dat je er zo achterkwam dat je toch moest werken!
[..]
Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.
[..]
Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...
Je mond houden, pff, ja!
Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Leuke grootse aankondigingen of 1 op 1 gezegd?
Ook met kerst, mijn ouders, en een week daarna kant van mijn man. Komt nu eenmaal zo uit, we zien hun dan, dat stond al zo gepland. Weet wel zeker dat we het anders ook niet tegelijk zouden hebben verteld. Vind het fijner om het klein te houden. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht dat iemand zich achtergesteld zou voelen, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou voelen. Zou ik in elk geval enorm kinderachtig vinden.quote:Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:
Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Leuke grootse aankondigingen of 1 op 1 gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |