abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147131997
Zwangerschap en Geboorte.

2014

8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
*** 8 juli: L-E & fokking.fokker ***
18 juli: Mariposas
29 juli: Fuente

*** 3 augustus: LuDann & Black_Ninja***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 01-12-2014 12:34:53 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147132883
Mag ik in de OP? 7 juni. :)
pi_147133025
Net die ene keer dat ik niet even terug kijk of er wat gepost is in de tijd dat ik typte, mis ik het bericht van Rady!

Van harte gefeliciteerd met je zoon *O* mooie naam! Toch nog hectisch ineens dan, wat fijn dat alles goed met jullie is!
  zaterdag 29 november 2014 @ 22:49:13 #4
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147133082
OMG....top 5!! :X
pi_147133089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef lunapuella het volgende:
Mag ik in de OP? 7 juni. :)
Tjek! En ook LuDann toegevoegd.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147133524
Die draaikont van mij heeft nou haar benen precies in mijn blaas gepositioneerd. Elke trap voel ik nou daar beneden. Wat ongelovelijk ongemakkelijk zeg. :X
Hoe zou ik haar nou weer kunnen zeggen dat ze haar benen weer in mijn zij moet planten.. Of naar boven misschien.

Oh en die lijst... Kunnen er niet een oaar mensen voordringen? Paar lurkers nog even? Dit gaat me wat snel. Ben maandag pas 27 weken hoor. (Omg.. Wat snel)
pi_147133726
Ik zat ook net te tellen, gedeelde 12e plek nu.. Gaat wel erg snel zo, met maar weinig zwangeren begin van het jaar!

Ludann, ik was niet eens wezen kerstshoppen zelfs! Wilde gewoon weer even eruit, even naar het centrum hier. Ik ga meestal doordeweeks op een vrije dag, maar ging even niet door vanwege m'n verkoudheid en had gister geen tijd.
Lastig soms he, om je mond te houden in het begin :P

Jammer dat je jas niet meer past DJMO! Ik heb al een paar weken een positiewinterjas, die is lekker warm O+. Heb m'n oude jas niet meer geprobeerd, die heb ik al een aantal jaar en was in de tussentijd al wat aangekomen, zat niet heel veel speling meer in..
Schopjes O+. Keihard zijn ze ook weer niet bij mij, wel duidelijk voelbaar :). En lektetten al :o. (Heb eigenlijk geen idee nog wanneer dat meestal gebeurd..)

En al snel de sleutel voor NTS! *O*

Edit: iemand vroeg nog naar de vezelzakjes, ik heb Metamucil ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Gevalletje op 29-11-2014 23:16:03 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2014 @ 23:11:39 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147133854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
Ik zat ook net te tellen, gedeelde 12e plek nu.. Gaat wel erg snel zo, met maar weinig zwangeren begin van het jaar!

Ludann, ik was niet eens wezen kerstshoppen zelfs! Wilde gewoon weer even eruit, even naar het centrum hier. Ik ga meestal doordeweeks op een vrije dag, maar ging even niet door vanwege m'n verkoudheid en had gister geen tijd.
Lastig soms he, om je mond te houden in het begin :P

Jammer dat je jas niet meer past DJMO! Ik heb al een paar weken een positiewinterjas, die is lekker warm O+. Heb m'n oude jas niet meer geprobeerd, die heb ik al een aantal jaar en was in de tussentijd al wat aangekomen, zat niet heel veel speling meer in..
Schopjes O+. Keihard zijn ze ook weer niet bij mij, wel duidelijk voelbaar :). En lektetten al :o. (Heb eigenlijk geen idee nog wanneer dat meestal gebeurd..)

En al snel de sleutel voor NTS! *O*
ik heb wel een positiejas hoor, maar die is niet echt heel winterwarm zeg maar. wellicht wel met een extra trui eronder en een sjaal om hoor ;) maar ik had vorig jaar net een warme (normale) winterjas gekocht, en ik vind het wel jammer dat ik die nu niet meer pas, want gewoon warm zonder poespas ;)

volgens mij ligt de mijne ook met beentjes omlaag Risu; heel m'n bekken/blaas doet pijn en elke beweging doet gewoon pijn :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147134087
Oh, jammer dat deze jas niet zo warm is! Snap dat je die nieuwe, lekkere warme dan liever nog even aan had ;)
Balen dat je bekken en blaas er helemaal pijn van doen!
pi_147134094
Mag ik ook in de op? 29 juli :-)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2014 @ 23:31:17 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147134522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Gevalletje het volgende:
Oh, jammer dat deze jas niet zo warm is! Snap dat je die nieuwe, lekkere warme dan liever nog even aan had ;)
Balen dat je bekken en blaas er helemaal pijn van doen!
op dit moment word m'n blaas als trampoline gebruikt.. denk dat ik zo maar ga douchen en plat ga .. Zwanger zijn is leuk, maar de minder leuke aspecten hadden voor mij nog wel even weg mogen blijven :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147134883
Gefeliciteerd Rady en Fuente!

Ik heb dinsdag de eerste afspraak bij de gyn en ben heel benieuwd. (Ik ben overgedragen aan de gyn ivm overgewicht).
pi_147137382
Wat leuk Fuente! Gefeliciteerd! !!
pi_147140263
Rady, gefeliciteerd met je zoon!! *G* *G* *G* Hij is er! O+ Veel sterkte met het herstel en veel geluk!

Nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd *O*

Risu, hier ook veel schoppen naar onder. Maar een venijnige trap opzij (met puntige knie ofzo?) is ook niet prettig, soms maak ik een sprongetje van de schrik als dat gebeurt :X. De placenta ligt bovenin en helemaal rondom, dus daar voel ik niet zoveel (en stuitligging vooralsnog). Wel rustig voor mijn maag en ribben :D.

Vandaag zomaar het laatste trimester in geschuifeld :o. 28 weken! Nacht was beroerd, peuter met oorpijn :'(. Het arme kind is net eindelijk weer op mijn schoot in slaap gevallen, maar ik zit zelf niet zo comfortabel :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147140364
Welkom nieuwe zwangeren!! Het is hier gezellig :)

Vlindur, heb je het concert een beetje overleefd?

Phaidra, gefeliciteerd met het derde trimester.

Hier vandaag 21 weken. En ik dacht dat ik vandaag vrij was, maar kwam er gisteravond achter dat ik een ochtenddienst heb :( Echt zo balen :(

JM en LT, wat hebben jullie ontzettend mooie kinderen zeg! Ik laat die van mij nog even zitten, maar ik wil er ook eentje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 08:10:16 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147140421
mogguh .. wakker worden uit een nachtmerrie dat je oudste het huis in de fik gestoken heeft en dat je daardoor te laat bent om de jongste van de psz op te halen is niet, ik herhaal: NIET grappig :')

pi_147140518
Rady gefeliciteerd!! *O*

Welkom nieuwe zwangeren!
pi_147140687
Haha, de eerste helft van mei! Jemig wat een rij :D
  zondag 30 november 2014 @ 09:17:44 #19
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147140720
Mogguh!

Balen DJMO. Nachtmerries zijn kl0te.

Hier gisteravond een feestje gehad. De hele avond vreemde handen op m'n buik gehad :{w (en er kneep er zelfs een in m'n kont :(!).
En we kregen polsbandje voor drank te bestellen maar na een paar uur begon het rollade-effect op te spelen dus maar weer gauw afgeknipt.
Ach, al met al was het best gezellig en ik heb het toch netjes tot 0.45uur volgehouden :).
Alleen jammer van de logees van de buren (de kleinkinderen) die het om 5.30uur leuk vonden om op de muur te bonken :(.
  zondag 30 november 2014 @ 10:11:28 #20
409579 LuDann
All the way
pi_147141088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 22:49 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Tjek! En ook LuDann toegevoegd.
Dank je wel! *;

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
*knip*
Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTS :) Balen dat je er zo achterkwam dat je toch moest werken!

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 08:10 schreef DJMO het volgende:
*knip*
Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
*knip*
Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...

Je mond houden, pff, ja!

Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Leuke grootse aankondigingen of 1 op 1 gezegd?
pi_147141109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Fuente het volgende:
Mag ik ook in de op? 29 juli :-)
Wat gaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147141275
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dank je wel! *;

[..]

Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTS :) Balen dat je er zo achterkwam dat je toch moest werken!

[..]

Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.

[..]

Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...

Je mond houden, pff, ja!

Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.

Ik heb ze gewoon gebeld op een gwgeven moment, en vriend daarna zijn beide ouderparen ook.
Kwak
pi_147141429
Rady van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* *O*
  zondag 30 november 2014 @ 11:14:57 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147141997
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:

Ook met kerst, mijn ouders, en een week daarna kant van mijn man. Komt nu eenmaal zo uit, we zien hun dan, dat stond al zo gepland. Weet wel zeker dat we het anders ook niet tegelijk zouden hebben verteld. Vind het fijner om het klein te houden. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht dat iemand zich achtergesteld zou voelen, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou voelen. Zou ik in elk geval enorm kinderachtig vinden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 11:17:49 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147142057
Ik heb heel simpel m'n profielfoto op facebook veranderd in een foto van de twaalf weken echo. Zo wist meteen mijn hele familie het (mijn ouders leven al een poos niet meer). De mensen met wie ik erg close ben had ik het al wel persoonlijk verteld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')