abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147131997
Zwangerschap en Geboorte.

2014

8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
*** 8 juli: L-E & fokking.fokker ***
18 juli: Mariposas
29 juli: Fuente

*** 3 augustus: LuDann & Black_Ninja***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 01-12-2014 12:34:53 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147132883
Mag ik in de OP? 7 juni. :)
pi_147133025
Net die ene keer dat ik niet even terug kijk of er wat gepost is in de tijd dat ik typte, mis ik het bericht van Rady!

Van harte gefeliciteerd met je zoon *O* mooie naam! Toch nog hectisch ineens dan, wat fijn dat alles goed met jullie is!
  zaterdag 29 november 2014 @ 22:49:13 #4
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_147133082
OMG....top 5!! :X
pi_147133089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef lunapuella het volgende:
Mag ik in de OP? 7 juni. :)
Tjek! En ook LuDann toegevoegd.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147133524
Die draaikont van mij heeft nou haar benen precies in mijn blaas gepositioneerd. Elke trap voel ik nou daar beneden. Wat ongelovelijk ongemakkelijk zeg. :X
Hoe zou ik haar nou weer kunnen zeggen dat ze haar benen weer in mijn zij moet planten.. Of naar boven misschien.

Oh en die lijst... Kunnen er niet een oaar mensen voordringen? Paar lurkers nog even? Dit gaat me wat snel. Ben maandag pas 27 weken hoor. (Omg.. Wat snel)
pi_147133726
Ik zat ook net te tellen, gedeelde 12e plek nu.. Gaat wel erg snel zo, met maar weinig zwangeren begin van het jaar!

Ludann, ik was niet eens wezen kerstshoppen zelfs! Wilde gewoon weer even eruit, even naar het centrum hier. Ik ga meestal doordeweeks op een vrije dag, maar ging even niet door vanwege m'n verkoudheid en had gister geen tijd.
Lastig soms he, om je mond te houden in het begin :P

Jammer dat je jas niet meer past DJMO! Ik heb al een paar weken een positiewinterjas, die is lekker warm O+. Heb m'n oude jas niet meer geprobeerd, die heb ik al een aantal jaar en was in de tussentijd al wat aangekomen, zat niet heel veel speling meer in..
Schopjes O+. Keihard zijn ze ook weer niet bij mij, wel duidelijk voelbaar :). En lektetten al :o. (Heb eigenlijk geen idee nog wanneer dat meestal gebeurd..)

En al snel de sleutel voor NTS! *O*

Edit: iemand vroeg nog naar de vezelzakjes, ik heb Metamucil ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Gevalletje op 29-11-2014 23:16:03 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2014 @ 23:11:39 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147133854
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
Ik zat ook net te tellen, gedeelde 12e plek nu.. Gaat wel erg snel zo, met maar weinig zwangeren begin van het jaar!

Ludann, ik was niet eens wezen kerstshoppen zelfs! Wilde gewoon weer even eruit, even naar het centrum hier. Ik ga meestal doordeweeks op een vrije dag, maar ging even niet door vanwege m'n verkoudheid en had gister geen tijd.
Lastig soms he, om je mond te houden in het begin :P

Jammer dat je jas niet meer past DJMO! Ik heb al een paar weken een positiewinterjas, die is lekker warm O+. Heb m'n oude jas niet meer geprobeerd, die heb ik al een aantal jaar en was in de tussentijd al wat aangekomen, zat niet heel veel speling meer in..
Schopjes O+. Keihard zijn ze ook weer niet bij mij, wel duidelijk voelbaar :). En lektetten al :o. (Heb eigenlijk geen idee nog wanneer dat meestal gebeurd..)

En al snel de sleutel voor NTS! *O*
ik heb wel een positiejas hoor, maar die is niet echt heel winterwarm zeg maar. wellicht wel met een extra trui eronder en een sjaal om hoor ;) maar ik had vorig jaar net een warme (normale) winterjas gekocht, en ik vind het wel jammer dat ik die nu niet meer pas, want gewoon warm zonder poespas ;)

volgens mij ligt de mijne ook met beentjes omlaag Risu; heel m'n bekken/blaas doet pijn en elke beweging doet gewoon pijn :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147134087
Oh, jammer dat deze jas niet zo warm is! Snap dat je die nieuwe, lekkere warme dan liever nog even aan had ;)
Balen dat je bekken en blaas er helemaal pijn van doen!
pi_147134094
Mag ik ook in de op? 29 juli :-)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2014 @ 23:31:17 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147134522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Gevalletje het volgende:
Oh, jammer dat deze jas niet zo warm is! Snap dat je die nieuwe, lekkere warme dan liever nog even aan had ;)
Balen dat je bekken en blaas er helemaal pijn van doen!
op dit moment word m'n blaas als trampoline gebruikt.. denk dat ik zo maar ga douchen en plat ga .. Zwanger zijn is leuk, maar de minder leuke aspecten hadden voor mij nog wel even weg mogen blijven :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147134883
Gefeliciteerd Rady en Fuente!

Ik heb dinsdag de eerste afspraak bij de gyn en ben heel benieuwd. (Ik ben overgedragen aan de gyn ivm overgewicht).
pi_147137382
Wat leuk Fuente! Gefeliciteerd! !!
pi_147140263
Rady, gefeliciteerd met je zoon!! *G* *G* *G* Hij is er! O+ Veel sterkte met het herstel en veel geluk!

Nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd *O*

Risu, hier ook veel schoppen naar onder. Maar een venijnige trap opzij (met puntige knie ofzo?) is ook niet prettig, soms maak ik een sprongetje van de schrik als dat gebeurt :X. De placenta ligt bovenin en helemaal rondom, dus daar voel ik niet zoveel (en stuitligging vooralsnog). Wel rustig voor mijn maag en ribben :D.

Vandaag zomaar het laatste trimester in geschuifeld :o. 28 weken! Nacht was beroerd, peuter met oorpijn :'(. Het arme kind is net eindelijk weer op mijn schoot in slaap gevallen, maar ik zit zelf niet zo comfortabel :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147140364
Welkom nieuwe zwangeren!! Het is hier gezellig :)

Vlindur, heb je het concert een beetje overleefd?

Phaidra, gefeliciteerd met het derde trimester.

Hier vandaag 21 weken. En ik dacht dat ik vandaag vrij was, maar kwam er gisteravond achter dat ik een ochtenddienst heb :( Echt zo balen :(

JM en LT, wat hebben jullie ontzettend mooie kinderen zeg! Ik laat die van mij nog even zitten, maar ik wil er ook eentje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 08:10:16 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147140421
mogguh .. wakker worden uit een nachtmerrie dat je oudste het huis in de fik gestoken heeft en dat je daardoor te laat bent om de jongste van de psz op te halen is niet, ik herhaal: NIET grappig :')

pi_147140518
Rady gefeliciteerd!! *O*

Welkom nieuwe zwangeren!
pi_147140687
Haha, de eerste helft van mei! Jemig wat een rij :D
  zondag 30 november 2014 @ 09:17:44 #19
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147140720
Mogguh!

Balen DJMO. Nachtmerries zijn kl0te.

Hier gisteravond een feestje gehad. De hele avond vreemde handen op m'n buik gehad :{w (en er kneep er zelfs een in m'n kont :(!).
En we kregen polsbandje voor drank te bestellen maar na een paar uur begon het rollade-effect op te spelen dus maar weer gauw afgeknipt.
Ach, al met al was het best gezellig en ik heb het toch netjes tot 0.45uur volgehouden :).
Alleen jammer van de logees van de buren (de kleinkinderen) die het om 5.30uur leuk vonden om op de muur te bonken :(.
  zondag 30 november 2014 @ 10:11:28 #20
409579 LuDann
All the way
pi_147141088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 22:49 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Tjek! En ook LuDann toegevoegd.
Dank je wel! *;

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
*knip*
Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTS :) Balen dat je er zo achterkwam dat je toch moest werken!

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 08:10 schreef DJMO het volgende:
*knip*
Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
*knip*
Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...

Je mond houden, pff, ja!

Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Leuke grootse aankondigingen of 1 op 1 gezegd?
pi_147141109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Fuente het volgende:
Mag ik ook in de op? 29 juli :-)
Wat gaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147141275
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dank je wel! *;

[..]

Dank je wel, ik hoop dat het net zo gezellig is als het WOHTS :) Balen dat je er zo achterkwam dat je toch moest werken!

[..]

Wat rot... Ik heb de laatste week ook elke nacht nachtmerries, dat kan zo ontzettend realistisch zijn dat je er de hele dag een kl*tegevoel aan overhoudt. Zo k*t! Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kunt schudden.

[..]

Ik ben door alle heisa helemaal vergeten dat ik dat nog in moet plannen, kerstshoppen. Ik ben ook bezig met een masteropleiding en moet maandag alle docenten al gaan inlichten om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet namelijk eigenlijk vanaf februari tot en met mei veldwerk in de rimboe gaan doen, maar met de zwangerschap zal daar een andere oplossing voor gevonden moeten worden...

Je mond houden, pff, ja!

Mijn man wil het op eerste kerstdag (we vieren het met onze beider ouders en mijn broertje altijd bij ons) groots bekend maken door echo's etc op de chromecast (tv) te laten zien. Hij vind het niet eerlijk als een van beide partijen het eerder weet. Waar ook wel wat in zit hoor, we willen voorkomen dat 1 set aanstaande grootouders zich achtergesteld voelt.

Ik heb ze gewoon gebeld op een gwgeven moment, en vriend daarna zijn beide ouderparen ook.
Kwak
pi_147141429
Rady van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O* *O*
  zondag 30 november 2014 @ 11:14:57 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147141997
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:11 schreef LuDann het volgende:

Ook met kerst, mijn ouders, en een week daarna kant van mijn man. Komt nu eenmaal zo uit, we zien hun dan, dat stond al zo gepland. Weet wel zeker dat we het anders ook niet tegelijk zouden hebben verteld. Vind het fijner om het klein te houden. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht dat iemand zich achtergesteld zou voelen, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou voelen. Zou ik in elk geval enorm kinderachtig vinden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 11:17:49 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147142057
Ik heb heel simpel m'n profielfoto op facebook veranderd in een foto van de twaalf weken echo. Zo wist meteen mijn hele familie het (mijn ouders leven al een poos niet meer). De mensen met wie ik erg close ben had ik het al wel persoonlijk verteld.

pi_147142111
Wij vertellen het ook met kerst aan onze ouders. Dan heb ik de echo gehad en het is een mooi moment. De meisjes vertellen we het ook met kerst.
Ik heb t al wel aan vriendinnen gezegd, kan me dan toch niet inhouden :')
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147142163
Wij hebben het toevallig gisteren aan de aanstaande (over)grootouders verteld. Mijn man was donderdag jarig, dus we hadden iedereen uitgenodigd voor die verjaardag. Na taart en koffie e.d. kwamen de snacks op tafel, waaronder een grote plank waar we in chocoladeletters OMA en OPA hadden gespeld. Onze moeders begrepen de hint meteen, de rest moesten we het even uitleggen. :')
  zondag 30 november 2014 @ 11:25:15 #28
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147142198
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:14 schreef Mariposas het volgende:
. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht dat iemand zich achtergesteld zou voelen, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou voelen. Zou ik in elk geval enorm kinderachtig vinden.
Bij ons was dat dus het geval. Mijn schoenmoeder dacht dat mijn ouders het eerder wisten (was niet eens zo) en waren daar erg boos om. Toen ik bevallen was waren ze ook weer boos omdat ze niet de eerste waren die het wisten. en daarna waren ze boos dat ze het niet als eerste zagen maar dat we onze andere kinderen eerst lieten en hun daarom moesten wachten :')

En nu hebben ze hem in totaal 3 keer gezien in de 10 maanden. Vandaag is de 4ee keer.
Nu is hij niet boeiend meer.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147142515
Rady, gefeliciteerd met jullie zoontje!! *O*

En welkom LuDann en Fuente :D

Ik heb ff vluchtig doorgelezen. We zitten nu lekker op Tenerife voor de babymoon, maar vriendlief ligt met flinke koorts op bed :'( Dus hopelijk word het geen EHBO straks..
pi_147142819
Wij hebben het meteen verteld. De eerste keer kreeg ik een miskraam en ik had heel veel steun aan onze ouders (mijn eigen moeder het meest) dus ik vertelde het deze keer ook meteen. Schoonouders eerst, die wonen heel dichtbij. Binnen een week mijn ouders, die wonen een stuk verder. Ze zijn ook helemaal in de wolken. Leuk is dat om te zien. O+

Verder voel ik me belabberd vandaag. Redelijk geslapen, want mijn hart deed weer normaal (ik vermoed dat het aan de positie van het kind ligt) maar mijn keel doet zo'n zeer. En niet het slik deel, maar het ademhaaldeel.. Snap je het nog. (Daar waar de knopjes van je sleutelbenen liggen in de luchtpijp) Naja, ik heb het weleens eerder gehad. Kwestie van rustig aan doen en hopen dat het snel minder word. Elke inspanning doet zeer. -O-
pi_147143136
Weer een hoop gemist zie ik!

Rady, gefeliciteerd met je mannetje! *G* Hoop dat je snel hersteld en naar huis mag!

LT, wat een dotje! O+

Fuente gefeliciteerd! *O*

Over vertellen: iedereen het tegelijk vertellen was in ons geval echt niet haalbaar, maar we hebben het wel in hetzelfde weekend tegen alle opa's en oma's en ooms en tantes verteld.
(Had voor de opa's en oma's een kaartje gekocht en daar een rijmpje in geschreven. Was erg leuk om het kwartje zo langzaam te zien vallen O+ )

En nu krijgen we 24 december tijdens de SEO hopelijk te horen dat alles in orde is met ons kleintje en hopelijk ook eindelijk of het roze of blauwe muisjes worden ;) Dus da's ook wel een leuk nieuwtje met kerst ~:)
pi_147143196
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Wij hebben het toevallig gisteren aan de aanstaande (over)grootouders verteld. Mijn man was donderdag jarig, dus we hadden iedereen uitgenodigd voor die verjaardag. Na taart en koffie e.d. kwamen de snacks op tafel, waaronder een grote plank waar we in chocoladeletters OMA en OPA hadden gespeld. Onze moeders begrepen de hint meteen, de rest moesten we het even uitleggen. :')
Oh :o volgens mij heb ik jouw man op Facebook (oud studiegenoot) want ik zag gisteren een foto daarvan voorbijkomen :@ (Sorry dit lijkt heel stalkerig maar t kan bijna niet missen :D )

Nog een keer gefeliciteerd! Siked! ;)
Kwak
pi_147145885
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh :o volgens mij heb ik jouw man op Facebook (oud studiegenoot) want ik zag gisteren een foto daarvan voorbijkomen :@ (Sorry dit lijkt heel stalkerig maar t kan bijna niet missen :D )

Nog een keer gefeliciteerd! Siked! ;)
Oh, wat een kleine wereld! Mijn man is nu heeeel benieuwd wie jij bent. DM? ;)
  zondag 30 november 2014 @ 16:52:03 #34
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147152083
Wij hebben het gelijk verteld. Doordat we bezig waren met icsi wist iedereen ongeveer wanneer we konden testen. Mijn moeder heb ik zelfs 2 tellen na mijn man gebeld :@
pi_147152919
Rady gefelciteerd! *O* *O* *O* *O*

Gisteravond was super! We hadden zitplaatsen en superzicht O+ Dus ik funtioneer nog prima :Y We hebben vandaag gezwommen en nu hangen we lekker lui op de bank en gaan zo patat bestellen :Y)

Wij hebben het de mensen dichtbij al heel vlot verteld. De categorie 'overig' bij 12 weken op Facebook. Na 2 miskramen wilde ik nu zeker weten of het nu een blijvertje was.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147154254
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef snoenk het volgende:
Wij hebben het gelijk verteld. Doordat we bezig waren met icsi wist iedereen ongeveer wanneer we konden testen. Mijn moeder heb ik zelfs 2 tellen na mijn man gebeld :@
Hier hetzelfde qua moeder ja :D Misschien zaten er 10 minuten tussen, maar dat was het ;) Gelukkig maar, want de rest van de dag wist ik geen raad met mezelf en zij ook niet (en vrouwlief was op het werk), dus hebben we samen gezeten zonder te weten wat we moesten doen...
  zondag 30 november 2014 @ 18:09:35 #37
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147154766
Wij hebben het zelf na een week of 9 verteld. We wilden eerst met schoonmoeder en mijn ouders tegelijk uit eten, maar dat ging niet. Dus eerst langs schoonmoeder om het te vertellen en daarna met mijn ouders uit eten om het te vertellen. Bij schoonmoeder waren zwager en schoonzus. Zij wisten het toen ook meteen. Schoonzus is +/- 5 weken verder dan mij. Samen zwanger dus.
pi_147155803
Crosspost: heb nog een nieuwe DPAM buntingbag (soort voetenzak) te koop en een Lodger Wrapper King van Fleece, zie vraag en aanbod!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 21:23:48 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147162492
Alles wat vandaag fout kón gaan bij de NS, ging ook zo'n beetje fout :') moest ik eerst al omreizen vanwege geplande werkzaamheden, kon ik op de terugweg drie keer extra overstappen vanwege een sein en wisselstoring en een aanrijding met een persoon -O- . Voor m'n laatste overstap zelfs moeten sprinten anders had ik een half uur moeten wachten op een open station. Gelukkig zag de conductrice ons aankomen en hielp ze me de wagen naar binnen zetten om vervolgens gelijk een jongeman van z'n stoel af te sturen: jij daar, opstaan, die mevrouw moet zitten ! Daar moest ik ondanks de pijn in m'n bekken toch wel om glimlachen stiekem :@

pi_147165027
Toch wel gek dat iemand het kennelijk normaal vond een zwangere vrouw in haar kont te knijpen NTS! :o

Fijn dat het concert leuk was Vlindur!

Wat een NS-gedoe DJMO! Wel fijn dat je op de terugweg gelijk kon zitten :)

Over het vertellen: zoals ik hier al eerder een paar keer heb verteld ging de eerste poging niet helemaal goed :P. M'n schoonmoeder zien we wat minder vaak dan m'n ouders, dus toen sm ons met ruim 5 weken uitnodigde voor een bbq wilde vriend het gelijk vertellen. Hij vond het lastig om het lang voor zich te moeten houden. Wij daarheen, behoorlijk zenuwachtig. Bleek er een vriendin van haar te zijn! En die is de hele avond gebleven ook.. Sterker nog, wij werden aan het werk gezet met de bbq, terwijl de vriendin maar commentaar op onze bbq-kunsten bleef hebben :'). Toen we weer in de auto stapten schoten we wel even in de lach!
Daarna even gewacht op de eerste echo (met 7 weken) en met bijna 8 weken bij m'n ouders langs geweest en echo laten zien. Thuis gelijk sm gebeld, vond het fijn als ze het snel na elkaar wisten. Vriend vertelde het, gevolgd door een gil in de telefoon door sm :P.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 november 2014 @ 22:21:03 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147165811
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Wat een NS-gedoe DJMO! Wel fijn dat je op de terugweg gelijk kon zitten :)
nou dit hele gedoe wás op de terugweg. Ik kon alleen in de eennalaatste en laatste trein zitten (eerste omdat ik het zelf vroeg, ging bijna door m'n benen heen) en de laatste dus omdat de conductrice die knul van z'n stoel wipte :P

zondag 30 november 2014 @ 23:18:48 #42
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147168973
Jeetje DJMO, wat een ellende , die NS!

Mellie, geniet nog lekker van je babymoon!

Gevalletje, ja, ik was er ook niet echt bepaald van gecharmeerd, maar voordat ik actie kon ondernemen liep hij al door. Ik ken hem vrij goed dat ik weet dat hij erop kickt om mij regelmatig fysiek en verbaal nogal op mijn zenuwen te werken.

Wij hebben zowel bij Draak als bij Piranha met 8 weken het nieuws naar buiteb gebracht. Bij Draak zijn we de familie langs gegaan met de echofoto en bij Piranha hadden we een foto van Draak gemaakt die haar To-Do-List ingekleurd had, met onderaan aan de lijst het actiepunt: In januari 2015 grote zus worden!
Veel mensen moesten toch even 2x kijken voordat ze de hint begrepen _O- .
pi_147175159
Welkom nieuwe zwangeren *O*
M'n vrouw dacht gisteren dat het ging gebeuren, maar toen bleek er wat anders dwars te zitten :% _O-
pi_147175168
Rady, gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam O+

Hier vertellen we het nog langggg niet. Schoonouders weten het, dat wilde mijn man graag, en twee van mijn vriendinnetjes maar de wereld hoort het pas na de 13 weken. Ik voel niet zo de behoefte om het aan de grote klok te hangen. Eenmaal zwanger word je zo publiek bezit, ofzo, daar kan ik niet zo goed tegen :@ Bovendien is de oudste jarig als ik de 13-weken-grens passeer en ik wil niet de aandacht van zijn dag/feestje afleiden met ons nieuws. Hij verdient ook alle aandacht op zijn verjaardag :)

Oh, ik wil inmiddels wel in de OP! UD is (vooralsnog) 8 juli 2015. Fok-baby, dus sterretjes erbij, de papa is fokking.fokker O+
pi_147175939
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:32 schreef L-E het volgende:
Rady, gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam O+

Hier vertellen we het nog langggg niet. Schoonouders weten het, dat wilde mijn man graag, en twee van mijn vriendinnetjes maar de wereld hoort het pas na de 13 weken. Ik voel niet zo de behoefte om het aan de grote klok te hangen. Eenmaal zwanger word je zo publiek bezit, ofzo, daar kan ik niet zo goed tegen :@ Bovendien is de oudste jarig als ik de 13-weken-grens passeer en ik wil niet de aandacht van zijn dag/feestje afleiden met ons nieuws. Hij verdient ook alle aandacht op zijn verjaardag :)

Oh, ik wil inmiddels wel in de OP! UD is (vooralsnog) 8 juli 2015. Fok-baby, dus sterretjes erbij, de papa is fokking.fokker O+
oh, herkenbaar! Dat is ook de reden dat wij tot 13 weken gewacht hebben tot we het de familie vertelden. Of een van de redenen in elk geval. De klopjes op mijn buik en "nu heb ik mijn kleinkind al vastgehouden"-opmerkingen waren niet van de lucht, en ik wenste meteen dat we nog wat langer gewacht hadden... Ik kan heel slecht tegen dat bezitterige.
pi_147176474
Ik heb nog niet echt last gehad van buikgevoel. Mijn schoonouders weten dat ik het niet op prijs stel en mijn man mag het gewoon, ook als ik niet zwanger ben. Mijn eigen ouders doen het wel af en toe, maar die zie ik niet vaak dus dat vind ik ook niet erg. De rest krijgt van mij wel een pets mochten ze het proberen. Het is toch ook gek. Wat willen ze voelen dan, die hele toevallige toevalligheid dat het kind op dat moment ineens besluit te schoppen?
Ik heb bij een ander ook nooit gevoeld. En ik zit zelf eigenlijk ook niet de hele dag aan mijn buik. Alleen als ik schopjes voel en even van het moment wil genieten. O+
Kraamzorg belde net. Intake afspraak. Huuuh.. Oh ja ben al 27 weken. Wat snel zeg.
  maandag 1 december 2014 @ 10:30:16 #47
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147176754
Hahaha ik had er ook een vreselijke hekel aan als mensen aan me zaterdag toen ik zwanger was. Vooral onbekende (vaak oudere) mensen. Gelukkig had ik de tweede keer een peuter die iedereen die probeerde mijn buik aan te raken een tik over hun vingers gaf! _O-
  maandag 1 december 2014 @ 10:34:24 #48
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147176842
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:31 schreef cleany het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren *O*
M'n vrouw dacht gisteren dat het ging gebeuren, maar toen bleek er wat anders dwars te zitten :% _O-
Wel al een paar keer hier vernomen dat dat wel een teken kan zijn :P
  maandag 1 december 2014 @ 10:35:34 #49
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147176872
Oh en ik heb vanalles gemist in dit drukke weekend, maar natuurlijk een warm welkom aan alle nieuwe zwangeren!! *O* *O* *O*

En dan natuurlijk de super gouden glitterbaby sticker voor Rady!!! *O* *O*

pi_147177080
Ben erg benieuwd hoe het straks gaat met 'buikvoelers' als m'n buik echt goed zichtbaar is. Ik heb de (naïeve?) hoop dat ik voldoende uitstraal dat ik daar geen prijs op stel --> }:|

Schoonmoeder doet het wel standaard, maar dan tel ik zachtjes tot 10 ;) Verder niemand (vriend uiteraard wel, maar zou het bij hem eerder erg vinden als hij dat niet af en toe zou doen). Ik snap ook echt niet waarom mensen denken dat dat normaal is..?

Toen m'n eigen zus zwanger was, heb ik wel 1x gevraagd of ik mocht voelen als de kleine schopte, omdat me dat zo bijzonder leek. En m'n schoonzus pakte zelf een keer mijn hand toen m'n neefje flink tekeer ging O+ Maar verder zou het echt niet in me opkomen gewoon :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')