Bij ons was dat dus het geval. Mijn schoenmoeder dacht dat mijn ouders het eerder wisten (was niet eens zo) en waren daar erg boos om. Toen ik bevallen was waren ze ook weer boos omdat ze niet de eerste waren die het wisten. en daarna waren ze boos dat ze het niet als eerste zagen maar dat we onze andere kinderen eerst lieten en hun daarom moesten wachtenquote:Op zondag 30 november 2014 11:14 schreef Mariposas het volgende:
. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht dat iemand zich achtergesteld zou voelen, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou voelen. Zou ik in elk geval enorm kinderachtig vinden.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Wij hebben het toevallig gisteren aan de aanstaande (over)grootouders verteld. Mijn man was donderdag jarig, dus we hadden iedereen uitgenodigd voor die verjaardag. Na taart en koffie e.d. kwamen de snacks op tafel, waaronder een grote plank waar we in chocoladeletters OMA en OPA hadden gespeld. Onze moeders begrepen de hint meteen, de rest moesten we het even uitleggen.
Oh, wat een kleine wereld! Mijn man is nu heeeel benieuwd wie jij bent. DM?quote:Op zondag 30 november 2014 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ohvolgens mij heb ik jouw man op Facebook (oud studiegenoot) want ik zag gisteren een foto daarvan voorbijkomen
(Sorry dit lijkt heel stalkerig maar t kan bijna niet missen
)
Nog een keer gefeliciteerd! Siked!
Hier hetzelfde qua moeder jaquote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef snoenk het volgende:
Wij hebben het gelijk verteld. Doordat we bezig waren met icsi wist iedereen ongeveer wanneer we konden testen. Mijn moeder heb ik zelfs 2 tellen na mijn man gebeld
nou dit hele gedoe wás op de terugweg. Ik kon alleen in de eennalaatste en laatste trein zitten (eerste omdat ik het zelf vroeg, ging bijna door m'n benen heen) en de laatste dus omdat de conductrice die knul van z'n stoel wiptequote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef Gevalletje het volgende:
Wat een NS-gedoe DJMO! Wel fijn dat je op de terugweg gelijk kon zitten
oh, herkenbaar! Dat is ook de reden dat wij tot 13 weken gewacht hebben tot we het de familie vertelden. Of een van de redenen in elk geval. De klopjes op mijn buik en "nu heb ik mijn kleinkind al vastgehouden"-opmerkingen waren niet van de lucht, en ik wenste meteen dat we nog wat langer gewacht hadden... Ik kan heel slecht tegen dat bezitterige.quote:Op maandag 1 december 2014 08:32 schreef L-E het volgende:
Rady, gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam
Hier vertellen we het nog langggg niet. Schoonouders weten het, dat wilde mijn man graag, en twee van mijn vriendinnetjes maar de wereld hoort het pas na de 13 weken. Ik voel niet zo de behoefte om het aan de grote klok te hangen. Eenmaal zwanger word je zo publiek bezit, ofzo, daar kan ik niet zo goed tegenBovendien is de oudste jarig als ik de 13-weken-grens passeer en ik wil niet de aandacht van zijn dag/feestje afleiden met ons nieuws. Hij verdient ook alle aandacht op zijn verjaardag
Oh, ik wil inmiddels wel in de OP! UD is (vooralsnog) 8 juli 2015. Fok-baby, dus sterretjes erbij, de papa is fokking.fokker
Wel al een paar keer hier vernomen dat dat wel een teken kan zijnquote:Op maandag 1 december 2014 08:31 schreef cleany het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren![]()
M'n vrouw dacht gisteren dat het ging gebeuren, maar toen bleek er wat anders dwars te zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |