GA TOCH EENS DATEN JULLIE! !!!quote:
App?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik m wil veranderen maar dat lukt niet via de app.
Kan niet, 2 paspoortenquote:
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb thuis de verwarming flink hoog staan maar hier op kantoor is het nog wel te doen.
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier is het net uit te houden, er moet niet een deur of raam open gaan.
So truequote:
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dichtquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Deuren hebben we hier niet en ramen kunnen toch niet open hier.
Anyway, naar huis. De kou in.
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.quote:
Trip down memory lane dit idd!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de fok-app. Mobiele pagina zie ik ook niet waar ik het aan kan passen overigens.
Oh wat was ik nog jong toen!quote:
De verwarming is hier aan het gloeienquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel ramen als een balkondeur, maar die blijven mooi dicht.
Gisteren had ik zelfs het straalkacheltje van faciliar geleend zo koud was het hier.
Is er wel hoorquote:
Hoe kunnen we dat weten? Staat natuurlijk niets over bij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is niet officieel, dus de maker heeft mogelijk toegang tot je account. Succes!
Toen was ik 26 en 20 kilo lichterquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk zo eens naar de mensen die posten...
2008 belde...
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef D anny[/url] het volgende:
Dat zijn onofficiële apps. We hebben geen invloed of controle over de inhoud of werking ervan. Het is voor de appmaker in principe mogelijk alles wat je doet in te zien, inclusief dm/pm/logingegevens e.d.
Ons advies; niet gebruiken. Het linken of verspreiden ervan mag op FOK! sowieso niet en gebruik is geheel voor eigen risico.
I know. Maar vind t handiger. En ik fok toch maar weinig nog.quote:
Dat is een andere vraag.quote:
Klopt, ik gebruik ook liever gewoon de webversiequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Heb ze ook wel eens geprobeerd, maar vond ze vrij slecht idd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de meeste apps niet beter werken dan de webversie eigenlijk.
Bruidsjonkers?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoort sowieso bij mn functie. En hopen dat er leuke mannelijke uh.. Hoe die versie ook mag heten, zijn
Ik vind apps die stoppen omdat er ook een mobiele pagina is heel irritant.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind apps die al hun content van het web afhalen, terwijl er ook een webvariant is, zwaar overbodig.
I will join you.quote:
second that.quote:
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
second that.
Tenzij eigen bruiloft, dan moet ik me inhouden
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!
Hihi voltrekkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.
Staat daar iemand bij die we moeten kennen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef stbabylon het volgende:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1498
Blijft toch wel een goed topic. Om te zien welke Fokkers afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |