...en het is er koud.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Zie sowieso niet in waar t verschil echt in zit. Ja deze heeft ren roktrap in t begin waarbij je die van Hengelo moet traplope
Dan had ik een vrij leeg huis gehadquote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef Godtje het volgende:
Ik ga gewoon niet naar de Ikea. Is dat ook tof?
Er zijn zat andere winkels.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik een vrij leeg huis gehad
Heb je al kaarten voor het optreden van Bodycount in de Melkweg?quote:
Alle ruimte voor mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik een vrij leeg huis gehad
Neuh, whitest boy alive hierquote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al kaarten voor het optreden van Bodycount in de Melkweg?
Het is wel Bodycount hoor.quote:
Die spelen toch niet meer in die formatie? Heb Erlend Øye pas nog solo gezien in Paradiso.quote:
En zo dichtbij. [/lui]quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die prijs, kwaliteit en keuze.
Ja, dat.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die prijs, kwaliteit en keuze.
Ik ook. Mijn bed en mijn bureau.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat.
Man, ik heb zelfs tweedehands meubels van de Ikea
30,5cm (ongeveer)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Hé, rekenwonders, even m'n berekeningen controleren
1 cubic ft, hoe breed en hoog zijn de zijden dan (ervan uitgaande dat die even groot zijn) in centimeter?
Nee ik snap. Ik vroeg dan ook naar de zijdenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens is het dan niet 30,5 kubieke centimeters.
Het is fucking steenkoud!quote:
En jouw "mijn stad is beter dan elke stad in Nederland" dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Mijn Ikea is beter dan jouw Ikea!
Seriously guys?
Ja BB heb ik al af.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
27 Feb S3![]()
Breaking Bad al gezien?
Homeland?
Jij bent jaloers omdat je niet in een echte stad woont.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jouw "mijn stad is beter dan elke stad in Nederland" dan?
Seriously
Van mij mogen ze allemaal in de goot belanden. Fucking beggers.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom even spammen
FHF / FHF Kerstbuddies gezocht/aangeboden
De eerste twee seizoenen van Homeland zijn geweldig.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja BB heb ik al af.
Homeland nog niet aan begonnen, maar dat lijkt me "niet mijn ding".
Al zei ik dat van House of Cards ook qua thematiek vooraf. En dat was briljant.
Misschien dus toch maar eens proberen. Het is nu ff rustig in serieland. Winterstop.
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal in de goot belanden. Fucking beggers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |