Staat daar iemand bij die we moeten kennen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef stbabylon het volgende:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1498
Blijft toch wel een goed topic. Om te zien welke Fokkers afvallen.
L-E toch? Hoewel die al wat weggevallen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat daar iemand bij die we moeten kennen?
En het geheel vind plaats in een britse pub, om het fok tintje compleet te makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel het huwelijk voltrekken.
Het is dr derde. Toen ze hier begon met posten had ze er al 1. Dit is denk ik de tweede van dezelfde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
L-E toch? Hoewel die al wat weggevallen.
Ze is getrouwd met die ene van FOK! volgens haar Facebook. Die hier ook wel eens kwam dus. Hoeveel R&P SC kinderen zijn er eigenlijk inmiddels al?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dr derde. Toen ze hier begon met posten had ze er al 1. Dit is denk ik de tweede van dezelfde.
Of ze moet elk kind zijn of haar eigen vader geven.
De usernaam zegt mij niks over iemand van uit deze reeks. Lijkt mij dus geen R&P SC/Singles kindquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met die ene van FOK! volgens haar Facebook. Die hier ook wel eens kwam dus. Hoeveel R&P SC kinderen zijn er eigenlijk inmiddels al?
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De usernaam zegt mij niks over iemand van uit deze reeks. Lijkt mij dus geen R&P SC/Singles kind
Oh ja! Die limbo! true!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.
Dat doe je toch even binnen 3 min op een iphone.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Q. het volgende:
Moment, even alle voorgaande delen sinds 2006 (inclusief Singles) teruglezen, dan kom ik hem vast wel ergens tegen.
Ik zit nu op een Windows-pc. Die zijn niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe je toch even binnen 3 min op een iphone.
Een iPhone kan dat
Snel! Steek hem in de fikquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nu op een Windows-pc. Die zijn niet zo geweldig.
En mijn verloofde is Bobquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! CL en Q trouwen, ik, jij en HW aan het zuipen en Cue is bruidsmeisje op jacht. Klinkt als een gemiddelde bruiloft!
Straalbezopen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het geheel vind plaats in een britse pub, om het fok tintje compleet te maken
Moet ik ook weer eens doenquote:
quote:
Nee, jij niet. Jij gaat trouwen, na het jawoord kan je los gaan.quote:
Ja die heette duidelijk anders. 3 kinderen, 3 vaders, heet dat niet een DJMOtje doen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een andere username hier. Maar goed, er zijn nogal wat mensen langsgekomen hier.
Nog even vragen. CL, wanneer kan je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maarre, klinkt alsof de planning staat, wanneer is de grote dag?
Het duurde wel 9 jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Uithuwelijken gebeurt tegenwoordig niet meer door je familie, maar door je favoriete SC.
Regel jij het eten?quote:
Help je mee?quote:
Ach dat kan je allemaal zo geregeld hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:53 schreef Lotusss het volgende:
Die van mij is 15 augustus![]()
Fuck moeten nog zoveel regelen...
Doe ik! Wat is het menu?quote:
Wat is jouw rol in het huwelijk CL & Q?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:40 schreef Kluts het volgende:
Trouwen. Ooit op een mooie dag ga ik datook nog eens doen!
Ehm, iets met vleesch!quote:
Je kan Q nog jaren vormen en bijschavenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De romantiek spat er weer van af
Ik zal de slager bellen! Rosbief, picanha iig. Nog andere wensen?quote:
Daar zit heul geen vleesch inquote:
Ik dacht dat je iets voor erbij wildequote:
Ahh zo, kan erbij inderdaad. Al schat ik zo in dat voor de fokkers hier vleesch alleen voldoende isquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets voor erbij wilde
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat kan je allemaal zo geregeld hebben
Wij hadden 3 maandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:53 schreef Lotusss het volgende:
Die van mij is 15 augustus![]()
Fuck moeten nog zoveel regelen...
Met 80 gasten voor <10kquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).
Pffff... Ga ik me liever lamzuipen op de bruiloft van Q en CL.
Zo ver van de oude vertrouwde zolderkamer?!?!?!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel in Las Vegas trouwen hoor. Met Elvis erbij.
Hey, ik woon al een paar jaar niet meer in de zolderkamerquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo ver van de oude vertrouwde zolderkamer?!?!?!
Dat snap ik en voor mij is het ook geen probleem maar er komen meer fokkers naar de bruiloft. Om ze dan helemaal naar Vegas te laten gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey, ik woon al een paar jaar niet meer in de zolderkamer
Ze moeten er wat voor overhebben. Als Elvis er maar is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik en voor mij is het ook geen probleem maar er komen meer fokkers naar de bruiloft. Om ze dan helemaal naar Vegas te laten gaan?
Het hele Elvis verhaal laat ik over aan Q, hij mag ook wel iets regelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten er wat voor overhebben. Als Elvis er maar is.
Dat is ook ons streven. Liefst 8k of minder!quote:
Weddingplanner vind ik zo'n onzin. En je hebt echt niet veel geld nodig om het snel te regelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, als je geld zat hebt. Voor weinig organiseren heb je 2 keuzes: gratis trouwen op het stadhuis of zoveel geld hebben dat je alles in no-time voor elkaar krijgt (inclusief weddingplanner).
Pffff... Ga ik me liever lamzuipen op de bruiloft van Q en CL.
Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Echt als ik Vencodark niet had gehad. Haar administratie over mij (uit oa 2009) is Zoveel beter dan de mijne.
Ik weet nu de naam weer
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wtf heeft ze allerlei spreadsheets bijgehouden oid?
Ik was al een strop aan het knopenquote:
Dat maakt het al een stuk minder creepy.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee, gewoon mailconversaties tussen haar en mij.
Daarbij heeft ze een uitstekend geheugen, dat helpt ook wel
Neeeeeee niet doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al een strop aan het knopen
Venco is alles behalve creepyquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat maakt het al een stuk minder creepy.
* Belsezar gooit stuk touw weg.quote:
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).quote:
Dat is ook nieuws voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze is moeder begreep ik, vrij onverwacht (voor mij).
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!quote:
Iedereen is verderquote:
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touwquote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu niet meteen weer je touw gaan zoeken hè!
Gelukkig. En het komt goed hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen is verder
[..]
Neuh, mijn bedje is veelste warm om te verlaten voor een stuk touw
Together forever alone!quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. ik blijf altijd achter
Kennelijk is het onvermijdelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig. En het komt goed hoor
Zelfs ik ben aan de serieuze relatie en samenwonend enzo.
Het is beter dan forever alone.quote:
Een vroeg kerstwonder?quote:
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zoquote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
Nog steeds meer dan het gemiddelde andere echtpaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. zinniger worden onze gesprekken niet
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang jullie beiden dezelfde taal Liefde spreken is dat geen probleem lijkt me zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |