SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb geeneens een gynaecoloog.quote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Landysh het volgende:
Waarom hebben al die Amerikaanse vrouwen in series altijd een vaste gynaecoloog? Is dat echt een iets in Amerika of komt het alleen voor in series? Vraag ik mij serieus af.
Of hebben jullie ook allemaal een vaste gynaecoloog die jullie regelmatig bezoeken?
Same here.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik heb geeneens een gynaecoloog.
Is logisch. Of laat jij je inwendig onderzoeken?quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is logisch. Of laat jij je inwendig onderzoeken?
Ik ook niet en niemand die ik ken (of ze vertellen het mij niet).quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
drop dead divaquote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook niet en niemand die ik ken (of ze vertellen het mij niet).
Een keer ging carry in king and queens zelfs de populaire gynaecoloog van haar vriendin proberen af te pakken enzo. like whut
En net hoor ik het weer in drop dead diva.
nope ik ook niet, Zargon misschien?quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh je zal ongetwijfeld dezelfde mening ontwikkelen. Komt goed.quote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
Stacey.
Zij gaat blijkbaar ook naar de gyna.
Seriously wat doen die vrouwen met hun doos dat ze het zo vaak moeten laten controleren.
Oh en wordt stacey later een bitch of mag je haar niet omdat ze een leeghoofd is? Ik ben net begonnen met de serie.
quote:Tips voor de eerste afspraak!
Bang of gespannen zijn voor een inwendig onderzoek is heel normaal. Het is slim om dit bij het maken van de afspraak door te geven en ook te bespreken met je gynaecoloog. En natuurlijk zijn er verschillende tips om het inwendige onderzoek prettiger te laten verlopen!
Als je wilt dat een vrouw het onderzoek doet, omdat je je daar prettiger bij voelt, kun je dat bij het maken van de afspraak al aangeven.
Als je moeder of een vriendin goede ervaringen heeft met een gynaecoloog, kun je een afspraak met hem of haar maken. Dat geeft al wat meer rust.
Maak de afspraak op een dag dat je niet ongesteld bent! Voor de gynaecoloog maakt het niet veel uit, maar voor jou waarschijnlijk wel.
Naast vragen over jouw algemene gezondheid zal de arts je ook vragen stellen of je menstruatie en afscheiding. Je kunt die vragen eventueel vast voorbereiden. Vul dit eventueel aan met een lijstje van jouw specifieke klachten.
Hoe beter jij jouw onderlichaam kunt ontspannen, hoe minder je het onderzoek zult voelen. Je ontspant jouw onderlichaam via de bekkenbodemspieren. Lees hier vast wat over en oefen eens een keertje.
Ga vlak voor het onderzoek altijd eerst nog even plassen. Een lege blaas maakt het onderzoek een stuk comfortabeler.
Tijdens het onderzoek moet je al jouw onderkleding uittrekken. Als je wilt kun je daar rekening mee houden, door bijvoorbeeld een rok te dragen. Dan hoef je enkel je panty of maillot en je ondergoed uit te doen.
Luister vlak voor het onderzoek wat muziek, lees een boek of doe iets anders waar je rustig van wordt. Dat helpt je ontspannen!
Als je je ongemakkelijk voelt bij koude voeten, is het slim om je sokken aan te houden!
Vraag om een voorverwarmde 'eendenbek', dat voelt een stuk prettiger dan zo'n ijskoud geval!
Tijdens het onderzoek zelf kun je de arts op elk moment vragen te even te stoppen. Vervolgens kun je uitleggen waarom je hebt gevraagd te stoppen. De arts kan dan uitleggen wat er gebeurt.
Het kan zijn dat je na het onderzoek last hebt van wat bloedverlies, houd daar rekening mee bij het kiezen van je ondergoed!
Trakteer jezelf na het onderzoek op een lekkere chocolade muffin of nieuwe oorbellen! Dat heb je wel verdiend!
Wanneer kom ik erachter? Ben echt benieuwd nu.quote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh je zal ongetwijfeld dezelfde mening ontwikkelen. Komt goed.
Nja kijk zij is een leeghoofd en ik irriteerde me altijd aan haar domme opmerkingen, maar in seizoen drie(volgens mij) gaat ze echt gare dingen doen. Die kop van haar en die opmerkingenquote:Op zondag 30 november 2014 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer kom ik erachter? Ben echt benieuwd nu.
Ik erger mij soms ook aan haar, maar ik dacht dadelijk gaat ze echt iets vuigs doen. Grayson daten of zo.quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja kijk zij is een leeghoofd en ik irriteerde me altijd aan haar domme opmerkingen, maar in seizoen drie(volgens mij) gaat ze echt gare dingen doen. Die kop van haar en die opmerkingen
Ik had het ooit omdat sylvesterrr zei dat hij dacht een vriendin van mij te hebben gezien daar. Meteen tinder aangemaakt en doorzocht maar niks kunnen vinden jammerrr. Daarna verwijderd.quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er tinder?
LAAT MIJ AUB NIET BEGINNEN. Ga kijken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger mij soms ook aan haar, maar ik dacht dadelijk gaat ze echt iets vuigs doen. Grayson daten of zo.
Nu ga ik het zeker opzoeken op internet.quote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
LAAT MIJ AUB NIET BEGINNEN. Ga kijken.
Die ene die ik Che laatst aanraadde. Inspection of inseption of whatever. Vraag maar aan Che.quote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Weet iemand nog een leuke film?
Geen romance pls.
Je moet niet naar beeldschermpjes staren dan. Ga iets lezen ofzo! Dan werkt het snellerquote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef Landysh het volgende:
Shiiittt ben gewoon nog klaarwakker. Had die 14 euro beter kunnen besteden aan junkfood, ben meestal meer ko na een groede vreetbui dan na het slikken van anderhalve slaappil.
Kent sylvester je vriendinnen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had het ooit omdat sylvesterrr zei dat hij dacht een vriendin van mij te hebben gezien daar. Meteen tinder aangemaakt en doorzocht maar niks kunnen vinden jammerrr. Daarna verwijderd.
Hij heeft ze vast wel een keer gespot of facebook. Getagde foto's enzo.quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet niet naar beeldschermpjes staren dan. Ga iets lezen ofzo! Dan werkt het sneller
[..]
Kent sylvester je vriendinnen?![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij heeft ze vast wel een keer gespot of facebook. Getagde foto's enzo.
Maar ik ga kappen.x
Beginnen met A Serbian Film, vervolgens Human Centipede kijken en eindigen met Salò, or the 120 Days of Sodom.quote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Geen romance pls.
Rtl5 nuquote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Geen romance pls.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beginnen met A Serbian Film, vervolgens Human Centipede kijken en eindigen met Salò, or the 120 Days of Sodom.
Waarom heb je slaappillen nog? Jij hebt echt fuckedup ritme volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef Landysh het volgende:
Shiiittt ben gewoon nog klaarwakker. Had die 14 euro beter kunnen besteden aan junkfood, ben meestal meer ko na een groede vreetbui dan na het slikken van anderhalve slaappil.
Ja, dat.quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom heb je slaappillen nog? Jij hebt echt fuckedup ritme volgens mij.
Heb jij ze allemaal gekeken?quote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beginnen met A Serbian Film, vervolgens Human Centipede kijken en eindigen met Salò, or the 120 Days of Sodom.
Er klopte iets niet tho. Die zoon was nauwelijks oud geworden.quote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die ene die ik Che laatst aanraadde. Inspection of inseption of whatever. Vraag maar aan Che.
Hij vond het ook goed.
Zeker geen romance dit.
Eminem - 8 milequote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Geen romance pls.
Waarom deze vraag?quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er tinder?
Nou vertel, heb jij er één?quote:Op zondag 30 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd ernaar.
Nee.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
Een studiegenoot liet me ooit een keer zien wat voor chicks hij had geregeld via tinder. Echt 10/10 meiden die op straat binnen no time een vent kunnen fixen. Why tinder man
Trouwens je hebt een goeie UI. Het past wel bij jequote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
Een studiegenoot liet me ooit een keer zien wat voor chicks hij had geregeld via tinder. Echt 10/10 meiden die op straat binnen no time een vent kunnen fixen. Why tinder man
Ow.quote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
Stimo groepslessen zijn meestal leuk. 90% vrouwen die komt voor de gezelligheid en meer omdat het een meiden-onderonsje is. Best laagdrempelig. Zijn niet allemaal top atleten ofzo.
Sociaal gehandicapt?quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
Zou best kunnen inderdaad.quote:
O ja? Ik zal het als een uhhh.. een compliment opvattenquote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trouwens je hebt een goeie UI. Het past wel bij je
Vind je?quote:
sjhoow slimuh boi jai heurquote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een vraagteken achter.
Doe je dat echt?quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om dat door Google Translate te halen. Dacht even dat het Turks was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien ben ik gewoon een narcist die altijd denkt dat er over hem gepraat wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niks mis mee jongen. Nieuwsgierigheid is goed voor je ontwikkeling
Express somssssquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar vooral jij praat Turks hier.
Mooi.. Maar wellicht knettergek.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
En dat vind jijquote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi.. Maar wellicht knettergek.
Onzeker en zoeken naar constante bevestiging
Waar zegt iemand dat dan?quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof het grappig is dat mensen onzeker zijn en geaccepteerd willen worden.
Oh STFU en ga slapen mens.quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof het grappig is dat mensen onzeker zijn en geaccepteerd willen worden.
Wat is er met je schattige UI gebeurd?quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE, cryptische posts ditdat. Je weet hoe dom ik ben
Ik weet dat je je vandaag weer rot en eenzaam voelt, maar het komt goed.quote:
Achterbaks mannetje jij he.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, zo staat het beschreven in de wetten van het eckte leven.
Ben je mal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Achterbaks mannetje jij he.
Nou ik ga mn oatmeal fixen. Aju.
Wat. Vind je deze niet leuk?quote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er met je schattige UI gebeurd?
Ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Vind je deze niet leuk?
Het is al voorbij wat zeg jij allemaal migadoo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Erg spannend! Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van jouw verdere avonturen.
Awh. Ze like'te je niet terug?quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
had tinder verwijderd toen ik een oude vriendin ertussen zag
Oh juist wel(ze stond aan het begin). Dus ik schrok kapot hard en verwijderde het gelijk.quote:
Dan boeieee. Waarom ga je daarom verwijderen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh juist wel(ze stond aan het begin). Dus ik schrok kapot hard en verwijderde het gelijk.
Ik heb hier geen goede antwoord opquote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan boeieee. Waarom ga je daarom verwijderen?
heb net je vriendin geliked op tinder haha mijn knoeperd op je hoofdquote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef zarGon het volgende:
haha tinder is chill volop nieuwe chicks kennis laten maken met mijn knoeperd dat vind ik helemaal mooi en die dombo vriendin natuurlijk niets merken hahahah en deze zin met het woord cock carrousel er nog bij omdat je hoofd
Moeilijk. Maar hier mijn top 5:quote:Op maandag 1 december 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
http://thechive.com/2014/11/28/girls-were-thankful-for-33-photos/.
Jongens, selecteer jullie top 5 eens. Ben benieuwd naar jullie smaak. Damesmeisjes mogen ook meedoen.
Vond het al moeilijk genoeg om er maar vijf te kiezen, laat staan die vijf ook nog eens te rangschikken. Dus dat laatste heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 1 december 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
http://thechive.com/2014/11/28/girls-were-thankful-for-33-photos/.
Jongens, selecteer jullie top 5 eens. Ben benieuwd naar jullie smaak. Damesmeisjes mogen ook meedoen.
Dat doet mij niks. Heb vooral naar het gezicht gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat doet mij niks. Heb vooral naar het gezicht gekeken.Ja ik ook. Al telde dat ook beetje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Rustig rustig. Meisje nummer 12 leest niet mee nuquote:Op maandag 1 december 2014 02:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel wat van weg ja. Maar ik vind haar eigenlijk wel mooier dan Megan Fox.
Jammer voor Megan, maar het is zo.quote:Op maandag 1 december 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Meisje nummer 12 leest niet mee nu
quote:Op maandag 1 december 2014 02:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer voor Megan, maar het is zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 1 december 2014 02:42 schreef Deuce92 het volgende:
Oei. Daar kwam ze bijna aan jouw privé.
Mannen.quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 02:51 schreef Landysh het volgende:
Waarom is de wereld zo anti-nachtmens? Zijn wij echt zo in de minderheid dat de wereld geen rekening met ons kan houden? Waarom mag ik bijvoorbeeld geen late en nacht draaien terwijl vroege en late een verplichting is?
Echt hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.quote:Op maandag 1 december 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ik
quote:Op maandag 1 december 2014 02:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust latenquote:Op maandag 1 december 2014 02:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.Ochtendmensen.
Ik heb als ik net wakker ben echt een kuthumeur. Maakt verder niet uit of ik 's morgens of 's avonds wakker word (na een dutje bijvoorbeeld).quote:Op maandag 1 december 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust laten
Misschien niet zo erg dat Tinder niet werkt dan.quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Hoe lang ben je al op?quote:
Heb dat ook jaquote:Op maandag 1 december 2014 03:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb als ik net wakker ben echt een kuthumeur. Maakt verder niet uit of ik 's morgens of 's avonds wakker word (na een dutje bijvoorbeeld).
Ik ga zo proberen te slapen, dus komt goedquote:Op maandag 1 december 2014 03:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Niet vergeten jullie telefoons op te laden hè.
quote:
Ik irriteer me aan jouw wekkertijden. Waarom heb je eerst drie minuten verschil, dan twee en dan weer drie?quote:Op maandag 1 december 2014 03:11 schreef Landysh het volgende:
Nu houden jullie allemaal een beetje meer van jullie leven hee
You're welcomee
Het is ergeren, niet irriteren.quote:Op maandag 1 december 2014 03:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan jouw wekkertijden. Waarom heb je eerst drie minuten verschil, dan twee en dan weer drie.
Doe steeds drie of twee
Als je echt niet kan, dan zou ik niet gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 03:18 schreef Landysh het volgende:
En ik voel ook nog eens migraine opkomen.
Zal ik een paar pillen innemen en toch naar werk of gewoon thuisblijven?
Mwah met genoeg pillen zou ik het vast wel volhouden tot in de middag, maar de combo slapeloosheid zal mij wel killen. Ik kijk het wel even aan.quote:Op maandag 1 december 2014 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je echt niet kan, dan zou ik niet gaan.
quote:
Thuisblijven!quote:Op maandag 1 december 2014 03:18 schreef Landysh het volgende:
En ik voel ook nog eens migraine opkomen.
Zal ik een paar pillen innemen en toch naar werk of gewoon thuisblijven?
Trusten!quote:
Ach joh, het jaar is bijna voorbij, en dan begint te telling opnieuw.quote:Op maandag 1 december 2014 03:37 schreef Landysh het volgende:
Ja dit is de tweede keer dat ik het zag vandaag. Het lukte mij niet meer om mij in te houden.
En Deuce, ik ben al zo'n 4x ziek geweest dit jaar.
quote:Op maandag 1 december 2014 03:52 schreef Landysh het volgende:
100% Zeker? In dat geval zou ik zeggen: gewoon ziekmelden als je je echt niet goed voelt. Maar goed, zo ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 03:52 schreef Landysh het volgende:
Niet blij natuurlijk.
Ik zou thuis blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel met spoiler.quote:Op maandag 1 december 2014 03:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wou alleen dat stukje quoten. Mag dat niet?
Jaaa je wil niet weten hoe mensen tegenwoordig gesnitcht en gepakt worden door inet.quote:Op maandag 1 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of niet. Maar ik heb de spoiler teruggezet.
Aaaah pussyyquote:Op maandag 1 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of niet. Maar ik heb de spoiler teruggezet.
Dat zei een meisje op een ander forum ook - of ja, ik keek bitchy op foto's enzo volgens haar - en toen ze mij irl zag zei ze later dat ik heel lief was. Ik ben lief deuceeequote:Op maandag 1 december 2014 04:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met Borte weet je het nooit. Ben een beetje bang voor haar.
Oha!quote:Op maandag 1 december 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand nummer van een huurmoordenaar? Een k- hoer heeft me wakker geappt
quote:Op maandag 1 december 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand nummer van een huurmoordenaar? Een k- hoer heeft me wakker geappt
Dit dus. Als mensen mij 's nachts appen hebben ze gewoon pech.quote:Op maandag 1 december 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
Mensen die hun tel niet op stil zetten. Mensen die uberhaupt hun telefoon van stil afhalen.
Ik heb stilquote:Op maandag 1 december 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oha!
Mensen die hun tel niet op stil zetten. Mensen die uberhaupt hun telefoon van stil afhalen.
Turkische meisjes begraip.
Ik heb totaal geen slaap, dus sliep niet diep. Een kut tril is dan eigenlijk al genoeg om wakker te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 04:18 schreef Landysh het volgende:
Hoe word je dan wakker geappt? Ik draai ook mijn tel met scherm naar beneden zodat ik niet wakker word van het licht bij berichtjes.
Seriously als je dan nog wakker wordt is het toch echt je eigen schuld..
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.quote:Op maandag 1 december 2014 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb totaal geen slaap en sliep dus niet diep. Een kut tril is dan eigenlijk al genoeg om wakker te worden
quote:Op maandag 1 december 2014 04:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.
Hoe doe je stil met de iPhone dan?quote:Op maandag 1 december 2014 04:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.
Moet je aan Borte vragen, ik heb geen aaifoon.quote:Op maandag 1 december 2014 04:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe doe je stil met de iPhone dan?
Je hebt zo'n slaapfunctie, maar dan doet de wekker het ook niet.
Lijkt je moeders slaapkamer welquote:
Bij mij staat mijn tel op stil sinds ik mijn eerste tel heb.quote:Op maandag 1 december 2014 04:39 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zet gewoon mijn hele telefoon op stil als het nodig is.
Wie zijn er niet Turks hier dan.quote:Op maandag 1 december 2014 04:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
En ook welkom namens de niet-Turken.
Heb je geen werk? Het is maandag!quote:Op maandag 1 december 2014 04:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan om vroeg te gaan slapen maar FOK! hield me wakker.
Ah oke. dacht dat dit topic puur voor turken wasquote:Op maandag 1 december 2014 04:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik in ieder geval. En nog een paar anderen.
Heb vrij.quote:Op maandag 1 december 2014 04:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hup je boeken inpakken en naar school jij!
Je bent z'n moeder niet!quote:Op maandag 1 december 2014 04:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hup je boeken inpakken en naar school jij!
quote:Op maandag 1 december 2014 04:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn weggevlucht naar Turkije wat is deze
Hoe oud is ze dan.quote:Op maandag 1 december 2014 04:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk. Wellicht niet onmogelijk.
Ik kon pas op mijn 15e ofzo kindjes krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 04:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk. Wellicht niet onmogelijk.
quote:Op maandag 1 december 2014 04:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kon pas op mijn 15e ofzo kindjes krijgen.
Je kan ook tot een uur of 11-12 slapen zonder je ritme te verneuken, toch?quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Heb me ziekgemeld. Wat zal ik doen? Pillen innemen en mezelf dwingen om de hele dag op te blijven met kans dat ik uiteindelijk toch ga pitten, of migraine uitslapen en daarna weer wakker worden met een verkloot ritme? Ik probeer te minderen met pillen enzo maar mijn ritme is momenteel belangrijker..
Als er grote kans is dat je uiteindelijk toch gaat slapen zou ik nu een paar uurtjes slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Heb me ziekgemeld. Wat zal ik doen? Pillen innemen en mezelf dwingen om de hele dag op te blijven met kans dat ik uiteindelijk toch ga pitten, of migraine uitslapen en daarna weer wakker worden met een verkloot ritme? Ik probeer te minderen met pillen enzo maar mijn ritme is momenteel belangrijker..
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.quote:Op maandag 1 december 2014 05:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ook tot een uur of 11-12 slapen zonder je ritme te verneuken, toch?
quote:Op maandag 1 december 2014 05:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.
Ben bang dat ik later in de dag toch ga pitten. Ik ga nu slapen tot 9 ofzo en daarna een ibropufen samen met een paracetamok. Zo overleef ik de dag wel denk ik.
If you say sooquote:
Je kan ook wakker blijven en om een uur of drie-vier naar bed gaan. Dan word je zo rond middernacht wakker. Daarna rustig wakker worden, nog wat dingen voor jezelf doen en werkenquote:Op maandag 1 december 2014 05:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, heb vroege dienst. 11-12 is echt veeel te laat (ik sta de rest van de week rond 4:20 op). En 1-2 uurtjes slapen en dan wakker worden gaat mijn migraine alleen maar triggeren. Blegh.
Ben bang dat ik later in de dag toch ga pitten. Ik ga nu slapen tot 9 ofzo en daarna een ibropufen samen met een paracetamok. Zo overleef ik de dag wel denk ik.
Prio >quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Ja, dit klinkt ook goed. Maar dan moet ik nu mijn pillen innemen en heb niks gegeten en heb ook geen zin om te eten want misselijk.quote:Op maandag 1 december 2014 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ook wakker blijven en om een uur of drie-vier naar bed gaan. Dan word je zo rond middernacht wakker. Daarna rustig wakker worden, nog wat dingen voor jezelf doen en werken
To work duhquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Jouw projectgroepjequote:Op maandag 1 december 2014 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit
Wie verzint dat nou, om 8:30 eerste les.
Ik heb een rekensom op snooze en één op dismiss alarm gezet.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer ook snoozen om de 5 minuten. Ugh..
Hahaha teringquote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las: Mein alarm.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Volhoudenquote:Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk geslapen, vroeg naar bed gegaan ook. Waar was ik mee bezig zeg, fokken tot 12 of 1 uur snachts. Echt nooit meer, hele ritme naar de kloten zo.
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 08:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb een rekensom op snooze en één op dismiss alarm gezet.
Jij hebt wel vaker last van migraine, toch? Hmpf, sterkte, lijkt me echt vervelend.quote:Op maandag 1 december 2014 05:45 schreef Landysh het volgende:
Mogguh
Was je in TR toen? Ik kan me nog aardbeving van 1988 herrineren in armenie. Iedereen naar buiten rennen midden in de nacht.quote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.. Wellicht had ik moeten instellen dat ik moeilijke sommen moest oplossen.
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.quote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Had dat ook eerst. Je moet ze idd op moelijk zetten, ik word soms halfdromend wakker en alarm gaat heel hard (via tab).quote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben een zware/diepe slaper, heb zo ook bijv. door de aardbeving van 1999 geslapen. In mijn slaap kun je me de raarste shizzle vragen en alsnog mijn consent krijgen, achteraf herinneren doe ik het trouwens niet. Had een tijdje zo'n alarm zoals jij hebt (rekensommen oplossen), maar ik loste ze op en ging weer slapen.. Wellicht had ik moeten instellen dat ik moeilijke sommen moest oplossen.
Jep. Heb er niets van gevoeld, toen ik eenmaal wakker gewekt kon worden was het (gelukkig) allemaal wel over. Paar dagen met de hele buurt op de schoolplein van een basisschool twee straten verderop geslapen, moet zeggen dat ik dat enorm tof vond. Zo enorm mooi om te zien hoe behulpzaam mensen plotseling worden bij een natuurramp, terwijl men de dag ervoor nog allemaal aan zichzelf dacht. Mja.quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was je in TR toen? Ik kan me nog aardbeving van 1988 herrineren in armenie. Iedereen naar buiten rennen midden in de nacht.
Ik heb meer moeite met opstaan in de winter, want kou. Heb minder zin om uit bed te komen en word sterker verleid om door te slapen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.
Of gebruik zo'n oldskool elektrische wekker waarvan het geluid door merg en been gaat.
Wie ga je grinden?quote:Op maandag 1 december 2014 10:07 schreef Crip het volgende:
Net grind en bestratingszand besteld bij zo'n guy, raakte echt in de war. Dit is geen vrouwenwerk.
Mijn tuin.quote:
Deze iddquote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Landysh het volgende:
Dit is heel slecht. Elke keer dat je snoozt maakt je lichaam slaaphormonen aan waardoor je alleen maar brakker wakker wordt. Beter zet je je wekkers vlak achter elkaar als je ze dan toch automatisch uitzet.
Of gebruik zo'n oldskool elektrische wekker waarvan het geluid door merg en been gaat.
6-7 wekkers? Ik heb bij die wekkers maar eentje nodig. Dat geluid jonge, zelfs als ik het op tv of zo hoor bezorgt het mij stuiptrekkingen. Niet normaaal.quote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze idd![]()
gew 6-7 wekker verspreid over 20-30 minuten. En dan de wekkers op verschillende plekken in de kamer plaatsen.
Maar als ik eenmaal ritme heb, word ik stipt paar minuten voor 1 wekker wakker.
Geeft niks. Kan kebeure. Deze leve is you know manni manni manni. Is alles weg joh.quote:Op maandag 1 december 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had dit vroeger ook. Werd een x op een werkdag om 12 00 uur wakker. Schaamde me dood.
Nu geen last meer van. Sta nu voor 6.15 u op.
Dat is zo heerlijk hè!quote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal ritme heb, word ik stipt paar minuten voor 1 wekker wakker.
quote:Op maandag 1 december 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tuin.Ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gaat het zo bij alle vrouwen, niet allen Turkse.quote:Op maandag 1 december 2014 10:45 schreef Landysh het volgende:
Turkse vrouwen die dieten!
Ik volg een paar afvalchicks op instagram en altijd hetzelfde gezeik. Post er eentje een foto met 10 amandelen en misschien 15 van die mini gedroogde cranberries als tussendoortje en de reacties daaronder 'is dit niet veeeeel'.
Zo typisch. 95% van de Turkse vrouwen in mijn omgeving heeft gediet, is afgevallen maar ong 2% is het daadwerkelijk gelukt om op gewicht te blijven. Gaan ze zogenaamd naar een dietist maar vervolgens weigeren ze om het advies op te volgen omdat ze 'te veel' moeten eten.!
Nee, beter de rest van je leven jojo'en ja.
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?quote:Op maandag 1 december 2014 11:36 schreef Crip het volgende:
Dat gevoel wanneer je je hoofddoek in een keer goed doet en perfect zit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |