quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien ben ik gewoon een narcist die altijd denkt dat er over hem gepraat wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niks mis mee jongen. Nieuwsgierigheid is goed voor je ontwikkeling
Express somssssquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar vooral jij praat Turks hier.
Mooi.. Maar wellicht knettergek.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
Een studiegenoot liet me ooit een keer zien wat voor chicks hij had geregeld via tinder. Echt 10/10 meiden die op straat binnen no time een vent kunnen fixen. Why tinder man
En dat vind jijquote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi.. Maar wellicht knettergek.
Onzeker en zoeken naar constante bevestiging
Waar zegt iemand dat dan?quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof het grappig is dat mensen onzeker zijn en geaccepteerd willen worden.
Oh STFU en ga slapen mens.quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof het grappig is dat mensen onzeker zijn en geaccepteerd willen worden.
Wat is er met je schattige UI gebeurd?quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE, cryptische posts ditdat. Je weet hoe dom ik ben
Ik weet dat je je vandaag weer rot en eenzaam voelt, maar het komt goed.quote:
Achterbaks mannetje jij he.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, zo staat het beschreven in de wetten van het eckte leven.
Ben je mal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Achterbaks mannetje jij he.
Nou ik ga mn oatmeal fixen. Aju.
Wat. Vind je deze niet leuk?quote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er met je schattige UI gebeurd?
Ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Vind je deze niet leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |