Wat is er met je schattige UI gebeurd?quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE, cryptische posts ditdat. Je weet hoe dom ik ben
Ik weet dat je je vandaag weer rot en eenzaam voelt, maar het komt goed.quote:
Achterbaks mannetje jij he.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, zo staat het beschreven in de wetten van het eckte leven.
Ben je mal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Achterbaks mannetje jij he.
Nou ik ga mn oatmeal fixen. Aju.
Wat. Vind je deze niet leuk?quote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er met je schattige UI gebeurd?
Ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Vind je deze niet leuk?
Het is al voorbij wat zeg jij allemaal migadoo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Erg spannend! Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van jouw verdere avonturen.
Awh. Ze like'te je niet terug?quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
had tinder verwijderd toen ik een oude vriendin ertussen zag
Oh juist wel(ze stond aan het begin). Dus ik schrok kapot hard en verwijderde het gelijk.quote:
Dan boeieee. Waarom ga je daarom verwijderen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh juist wel(ze stond aan het begin). Dus ik schrok kapot hard en verwijderde het gelijk.
Ik heb hier geen goede antwoord opquote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan boeieee. Waarom ga je daarom verwijderen?
heb net je vriendin geliked op tinder haha mijn knoeperd op je hoofdquote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef zarGon het volgende:
haha tinder is chill volop nieuwe chicks kennis laten maken met mijn knoeperd dat vind ik helemaal mooi en die dombo vriendin natuurlijk niets merken hahahah en deze zin met het woord cock carrousel er nog bij omdat je hoofd
Moeilijk. Maar hier mijn top 5:quote:Op maandag 1 december 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
http://thechive.com/2014/11/28/girls-were-thankful-for-33-photos/.
Jongens, selecteer jullie top 5 eens. Ben benieuwd naar jullie smaak. Damesmeisjes mogen ook meedoen.
Vond het al moeilijk genoeg om er maar vijf te kiezen, laat staan die vijf ook nog eens te rangschikken. Dus dat laatste heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 1 december 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
http://thechive.com/2014/11/28/girls-were-thankful-for-33-photos/.
Jongens, selecteer jullie top 5 eens. Ben benieuwd naar jullie smaak. Damesmeisjes mogen ook meedoen.
Dat doet mij niks. Heb vooral naar het gezicht gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat doet mij niks. Heb vooral naar het gezicht gekeken.Ja ik ook. Al telde dat ook beetje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Rustig rustig. Meisje nummer 12 leest niet mee nuquote:Op maandag 1 december 2014 02:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel wat van weg ja. Maar ik vind haar eigenlijk wel mooier dan Megan Fox.
Jammer voor Megan, maar het is zo.quote:Op maandag 1 december 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Meisje nummer 12 leest niet mee nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer voor Megan, maar het is zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 1 december 2014 02:42 schreef Deuce92 het volgende:
Oei. Daar kwam ze bijna aan jouw privé.
Mannen.quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 02:51 schreef Landysh het volgende:
Waarom is de wereld zo anti-nachtmens? Zijn wij echt zo in de minderheid dat de wereld geen rekening met ons kan houden? Waarom mag ik bijvoorbeeld geen late en nacht draaien terwijl vroege en late een verplichting is?
Echt hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.quote:Op maandag 1 december 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ik
quote:Op maandag 1 december 2014 02:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust latenquote:Op maandag 1 december 2014 02:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.Ochtendmensen.
Ik heb als ik net wakker ben echt een kuthumeur. Maakt verder niet uit of ik 's morgens of 's avonds wakker word (na een dutje bijvoorbeeld).quote:Op maandag 1 december 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust laten
Misschien niet zo erg dat Tinder niet werkt dan.quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Hoe lang ben je al op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |