quote:Op maandag 1 december 2014 02:42 schreef Deuce92 het volgende:
Oei. Daar kwam ze bijna aan jouw privé.
Mannen.quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 02:51 schreef Landysh het volgende:
Waarom is de wereld zo anti-nachtmens? Zijn wij echt zo in de minderheid dat de wereld geen rekening met ons kan houden? Waarom mag ik bijvoorbeeld geen late en nacht draaien terwijl vroege en late een verplichting is?
Echt hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 02:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat soort flauwe grappen worden gemaakt door mannen van alle leeftijden.
Sorry.
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.quote:Op maandag 1 december 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nachtmensen zijn vaak heel relaxt en ochtendmensen vaak heel dictatoriaal. Denk ik
quote:Op maandag 1 december 2014 02:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust latenquote:Op maandag 1 december 2014 02:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mama is zo en zij is een ochtendmens. Laatst heeft ze een week vroege dienst gedraaid omdat het te druk was op haar werk, hele week vet blij en vol energie.Ochtendmensen.
Ik heb als ik net wakker ben echt een kuthumeur. Maakt verder niet uit of ik 's morgens of 's avonds wakker word (na een dutje bijvoorbeeld).quote:Op maandag 1 december 2014 02:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ben in de ochtend best relaxt eigenlijk. Al moeten mensen mij de eerste 10minuten met rust laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |