Misschien niet zo erg dat Tinder niet werkt dan.quote:Op maandag 1 december 2014 02:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ben aseksueel. Val op niets en niemand.
Hoe lang ben je al op?quote:
Heb dat ook jaquote:Op maandag 1 december 2014 03:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb als ik net wakker ben echt een kuthumeur. Maakt verder niet uit of ik 's morgens of 's avonds wakker word (na een dutje bijvoorbeeld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo proberen te slapen, dus komt goedquote:Op maandag 1 december 2014 03:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Niet vergeten jullie telefoons op te laden hè.
quote:
Ik irriteer me aan jouw wekkertijden. Waarom heb je eerst drie minuten verschil, dan twee en dan weer drie?quote:Op maandag 1 december 2014 03:11 schreef Landysh het volgende:
Nu houden jullie allemaal een beetje meer van jullie leven hee
You're welcomee
Het is ergeren, niet irriteren.quote:Op maandag 1 december 2014 03:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan jouw wekkertijden. Waarom heb je eerst drie minuten verschil, dan twee en dan weer drie.
Doe steeds drie of twee
Als je echt niet kan, dan zou ik niet gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 03:18 schreef Landysh het volgende:
En ik voel ook nog eens migraine opkomen.
Zal ik een paar pillen innemen en toch naar werk of gewoon thuisblijven?
Mwah met genoeg pillen zou ik het vast wel volhouden tot in de middag, maar de combo slapeloosheid zal mij wel killen. Ik kijk het wel even aan.quote:Op maandag 1 december 2014 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je echt niet kan, dan zou ik niet gaan.
quote:
Thuisblijven!quote:Op maandag 1 december 2014 03:18 schreef Landysh het volgende:
En ik voel ook nog eens migraine opkomen.
Zal ik een paar pillen innemen en toch naar werk of gewoon thuisblijven?
Trusten!quote:
Ach joh, het jaar is bijna voorbij, en dan begint te telling opnieuw.quote:Op maandag 1 december 2014 03:37 schreef Landysh het volgende:
Ja dit is de tweede keer dat ik het zag vandaag. Het lukte mij niet meer om mij in te houden.
En Deuce, ik ben al zo'n 4x ziek geweest dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2014 03:52 schreef Landysh het volgende:
100% Zeker? In dat geval zou ik zeggen: gewoon ziekmelden als je je echt niet goed voelt. Maar goed, zo ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 03:52 schreef Landysh het volgende:
Niet blij natuurlijk.
Ik zou thuis blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel met spoiler.quote:Op maandag 1 december 2014 03:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wou alleen dat stukje quoten. Mag dat niet?
Jaaa je wil niet weten hoe mensen tegenwoordig gesnitcht en gepakt worden door inet.quote:Op maandag 1 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of niet. Maar ik heb de spoiler teruggezet.
Aaaah pussyyquote:Op maandag 1 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieus is of niet. Maar ik heb de spoiler teruggezet.
Dat zei een meisje op een ander forum ook - of ja, ik keek bitchy op foto's enzo volgens haar - en toen ze mij irl zag zei ze later dat ik heel lief was. Ik ben lief deuceeequote:Op maandag 1 december 2014 04:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met Borte weet je het nooit. Ben een beetje bang voor haar.
Oha!quote:Op maandag 1 december 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand nummer van een huurmoordenaar? Een k- hoer heeft me wakker geappt
quote:Op maandag 1 december 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand nummer van een huurmoordenaar? Een k- hoer heeft me wakker geappt
Dit dus. Als mensen mij 's nachts appen hebben ze gewoon pech.quote:Op maandag 1 december 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
Mensen die hun tel niet op stil zetten. Mensen die uberhaupt hun telefoon van stil afhalen.
Ik heb stilquote:Op maandag 1 december 2014 04:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oha!
Mensen die hun tel niet op stil zetten. Mensen die uberhaupt hun telefoon van stil afhalen.
Turkische meisjes begraip.
Ik heb totaal geen slaap, dus sliep niet diep. Een kut tril is dan eigenlijk al genoeg om wakker te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 04:18 schreef Landysh het volgende:
Hoe word je dan wakker geappt? Ik draai ook mijn tel met scherm naar beneden zodat ik niet wakker word van het licht bij berichtjes.
Seriously als je dan nog wakker wordt is het toch echt je eigen schuld..
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.quote:Op maandag 1 december 2014 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb totaal geen slaap en sliep dus niet diep. Een kut tril is dan eigenlijk al genoeg om wakker te worden
quote:Op maandag 1 december 2014 04:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.
Hoe doe je stil met de iPhone dan?quote:Op maandag 1 december 2014 04:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als hij op stil staat trilt hij ook niet. Dat doet hij als hij op trillen staan.
Moet je aan Borte vragen, ik heb geen aaifoon.quote:Op maandag 1 december 2014 04:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe doe je stil met de iPhone dan?
Je hebt zo'n slaapfunctie, maar dan doet de wekker het ook niet.
Lijkt je moeders slaapkamer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |