SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Alorsquote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je nu eindelijk van die vreselijke UI af?
Nee, tot 13 decemberquote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar nu krijgt die Ties02 ook een hele mooie UI die ik voor hem mag bepalen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
'quote:
IN HET NOORDEN IS MAAR 1 CLUB DE BAAS! 1quote:Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt echt iedereen nog dat Twente een rol van betekenis gaat spelen in de strijd om plek 3?
JUICHENquote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Drizzt zit in het stadion?
Karina heeft een leven in het weekend.
Anarchie in VBL
#johannesvermeer4modquote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Anarchie in VBL
Drizzt postte hier net nogquote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Anarchie in VBL
Drizzt is in het topic.quote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Anarchie in VBL
Nee, ben thuisquote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef alors het volgende:
Anarchie in VBL
Neuhquote:
Toffe fotoquote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
De Leeuw doet aan VanPersieing?
quote:
Mijn noten voelen al raar als ik Alba zie.quote:Op zondag 30 november 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die geen Alba gifjes post krijgt een note!
quote:Op zondag 30 november 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 november 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn noten voelen al raar als ik Alba zie.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.
Lets go, ik sta achter je Tyron dat weet je.quote:Op zondag 30 november 2014 16:30 schreef Tyron het volgende:
kom met zn allen naar het fc twente topic en ze uitlachen
lol
VBL / [FC TWENTE] #179 Come on, Twente!
Nee, dat doen we niet.quote:Op zondag 30 november 2014 16:30 schreef Tyron het volgende:
kom met zn allen naar het fc twente topic en ze uitlachen
lol
VBL / [FC TWENTE] #179 Come on, Twente!
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef remlof het volgende:
Dagoduck blijft bagger op bagger stapelen, we zijn het nu even zat. Tot over een maand.
bedankt ringkolandquote:Op zondag 30 november 2014 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lets go, ik sta achter je Tyron dat weet je.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 30 november 2014 16:32 schreef KingRoland het volgende:
Maar jongens je speelt met 10 tegen 11 uit in Twente en alsnog met 1-2 winnen.
KNOTSGEK
Positieve note!quote:
Dit kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:
Opstellingen al bekend?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag ajacied4lf bedanken voor deze hele mooie UI
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat Ties02 hem met veel plezier zal dragen.
Misschien PSV nog.quote:Op zondag 30 november 2014 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor het eerst sinds 20 jaar, dat geen enkele thuis club weet te winnen
Ja, dat was niet haar beste foto inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje, ik vind hem ook erg mooi op 1 plaatje na
Van Jessica bestaan geen slechte foto's.quote:Op zondag 30 november 2014 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat was niet haar beste foto inderdaad.
Het raar vinden als iemand denkt dat Twente van Grunn zou winnenquote:Op zondag 30 november 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja van mij, hij dacht dat Twente van Groningen zou winnen
GGMM en ik vinden dat apart.
Ik vind het erg raar. De spelers van Groningen zijn stuk voor stuk kwalitatief beter.quote:Op zondag 30 november 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het raar vinden als iemand denkt dat Twente van Grunn zou winnen
Het raar vinden dat mensen denken dat Twente niet van Groningen kan winnenquote:Op zondag 30 november 2014 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het raar vinden als iemand denkt dat Twente van Grunn zou winnen
True. Twente is matig.quote:Op zondag 30 november 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar. De spelers van Groningen zijn stuk voor stuk kwalitatief beter.
Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op zondag 30 november 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
Op welk kanaal wordt PSV-Feyenoord uitgezonden?
Sepp Platiniquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond PSV - Feyenoord. Oh wacht....![]()
Allemaal Blatter.
Parkeerplaats voor 2 auto,squote:Op zaterdag 6 december 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd spektakel op Woudestein. Clubs pakken er de titel. Clubs lopen er het kampioenschap mis. Degraderen op Woudestein is ook mogelijk.
Die kan er echt helemaal niks van, bijna overal misluktquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovenberg in de basis
Kent u die nog? Die gaat weer scoren tegen een topploeg.
En nu?quote:
Gaat alles wel goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
Wat een calimero ventje ben jij zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Klagen of jammeren over een scheidsrechter is pas calimerogedrag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Kwestie van weten waar PSV eigenlijk hoort te staanquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.
Dit roep ik al jaren. Staat wekelijks te schutteren bij pak 'm beet RKC-Fortuna.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.
Blijft opvallend dat alleen Higler en Makkelie wekelijks worden bespuwd en getorpedeerd door bijvoorbeeld Johan Derksen en co. Zelfs Björn Kuipers is een heel matige scheidsrechter maar dat vergeet iedereen omdat hij op topniveau mag fluiten in Europa.
Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.quote:
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortunaquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.
Feyenoord-PSV, rode kaart Engelaar. Meer hoef ik niet te zeggen. Zelfs in toppers wil hij het nog eens laten afweten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest geweldige voorbeeld komt uit PEC Zwolle - Roda JC vorig seizoen.
Even opzoeken.
Ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortuna
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.quote:
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?
Die is niet meer in het land.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Vasion het volgende:
En bovendien wordt Kuipers echt niet afgerekend door uefa omdat hij een foutje maakte bij RKC Fortuna.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog treuriger niveau dan FC Dordrecht.
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.
Provoceren...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
Die Kazim loopt echt al vanaf de 1e minuut te janken. Wat een kneusje.
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Conclusie: Feyenoord geeft dit nog uit handenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Twentequote:
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnen
Zou me niets verbazen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.
Als je zelfs tegendoelpunten gaat krijgen van Lex fucking Immers...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior, van mij mogen ze niet hard genoeg op hun bek gaan. Opbokken met die club
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
De buitenlandse streams gaan nu nog wel aardig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maasquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
Iedereen gaat op janlulquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
DM graag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
Die doet het gewoon gelukkig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
oh oke, nevermind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
De FOX stream heeft er geen problemen meequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
doet 13th het niet trouwens?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oke, nevermind.
Ik kende die site nog niet overigens.
Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Belhassani gespot in die wedstrijd van heerenveen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Dordrecht is zelfs door de belchinezen opgegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisiequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior ging eerst aardig maar nu gaan ze helemaal in elkaar zakken lijkt me
Shreyas is gewoon mad.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontzettende competitievervalsing.
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisie
RTquote:
Jij met je IJsselmeervogelsquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.
Je kan nog beter IJsselmeervogels in de Eredivisie hebben
Ja topamateurs hea. Mag ook wel andere club zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij met je IJsselmeervogels
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Vraag me af wanneer Ajax dat voor het laatst stond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 jaar lang niet met 3-0 voorstaan na 25 minuten.
Topclub
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te klagen over Excelsior dat ze niks te zoeken hebben in de Eredivisie.
Toch fascinerend dat zo'n clubje dan 4 punten boven de degradatiestreep staat.
Ach, toen PSV ze met TIEN-NUL vernederde, was het ook nog maar 2-0 bij rust.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topclub
Totaal geen potentieel voor een structurele Eredivisieclub.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te klagen over Excelsior dat ze niks te zoeken hebben in de Eredivisie.
Toch fascinerend dat zo'n clubje dan 4 punten boven de degradatiestreep staat.
Willem 2 ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal geen potentieel voor een structurele Eredivisieclub.
Die vliegen er altijd binnen 3 seizoenen weer uit.
Die hebben nog ooit Champions League gespeeld, met je onzin.quote:
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Max23 het volgende:
Koffie was goed en het saucijzenbroodje smaakte lekker
Pics van jouw avondeten vandaagquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.
Dat moet de gehele top3 vanavondquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord moet ff aan het doelsaldo werken
Willem II heeft voor een ploeg zonder potentieel toch wel een buitengewoon goede selectie voor Eredivisiebegrippen.quote:
Laatste jaren gaan ze steeds heen en weer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben nog meer potentieel. Waren lange tijd gewoon een goede middenmoter.
1 keertje promoveerden ze te vroeg, en nu doen ze het weer goed. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste jaren gaan ze steeds heen en weer.
Uh.... juist ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II moet straks uit de eredivisie... we doen niet meer aan beloftenteams in de eredivisie zelf!
Willem, kom er maar in
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II moet straks uit de eredivisie... we doen niet meer aan beloftenteams in de eredivisie zelf!
Willem, kom er maar in
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Lachenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Alleen enorme debielen moeten hierom lachen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen enorme debielen moeten hierom lachen.
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaar
Fijn dat je erom moest lachen Renéquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topclub
Je bent zelf enorm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.
In welke tijdsspanne?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Haha burnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...
Lang geleden, want Ajax en PSV zijn daar minder goed inquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Feyenoord beestquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Ik zit even te kijken, rustig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.
Nee, ik ben niet rustigquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, rustig.
Terecht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, straks PSV op FOX Sports 3 zeker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |