Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op zondag 30 november 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
Op welk kanaal wordt PSV-Feyenoord uitgezonden?
Sepp Platiniquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond PSV - Feyenoord. Oh wacht....![]()
Allemaal Blatter.
Parkeerplaats voor 2 auto,squote:Op zaterdag 6 december 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd spektakel op Woudestein. Clubs pakken er de titel. Clubs lopen er het kampioenschap mis. Degraderen op Woudestein is ook mogelijk.
Die kan er echt helemaal niks van, bijna overal misluktquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovenberg in de basis
Kent u die nog? Die gaat weer scoren tegen een topploeg.
En nu?quote:
Gaat alles wel goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
Wat een calimero ventje ben jij zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Klagen of jammeren over een scheidsrechter is pas calimerogedrag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Kwestie van weten waar PSV eigenlijk hoort te staanquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.
Dit roep ik al jaren. Staat wekelijks te schutteren bij pak 'm beet RKC-Fortuna.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.
Blijft opvallend dat alleen Higler en Makkelie wekelijks worden bespuwd en getorpedeerd door bijvoorbeeld Johan Derksen en co. Zelfs Björn Kuipers is een heel matige scheidsrechter maar dat vergeet iedereen omdat hij op topniveau mag fluiten in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |