Zou me niets verbazen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.
Als je zelfs tegendoelpunten gaat krijgen van Lex fucking Immers...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior, van mij mogen ze niet hard genoeg op hun bek gaan. Opbokken met die club
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
De buitenlandse streams gaan nu nog wel aardig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maasquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
Iedereen gaat op janlulquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
DM graag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
Die doet het gewoon gelukkig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
oh oke, nevermind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
De FOX stream heeft er geen problemen meequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
doet 13th het niet trouwens?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oke, nevermind.
Ik kende die site nog niet overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |