Zou me niets verbazen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.
Als je zelfs tegendoelpunten gaat krijgen van Lex fucking Immers...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior, van mij mogen ze niet hard genoeg op hun bek gaan. Opbokken met die club
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
De buitenlandse streams gaan nu nog wel aardig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, de streams bokken echt allemaal vandaag
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maasquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
Iedereen gaat op janlulquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Vasion het volgende:
Als je kijkt op janlul zijn ze kut ja.
DM graag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
Die doet het gewoon gelukkig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk op een site voor gehaktballen uit de maas
oh oke, nevermind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
De FOX stream heeft er geen problemen meequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die is ook de hele tijd aan het bufferen hoor
doet 13th het niet trouwens?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh oke, nevermind.
Ik kende die site nog niet overigens.
Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Belhassani gespot in die wedstrijd van heerenveen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Dordrecht is zelfs door de belchinezen opgegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisiequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior ging eerst aardig maar nu gaan ze helemaal in elkaar zakken lijkt me
Shreyas is gewoon mad.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontzettende competitievervalsing.
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisie
RTquote:
Jij met je IJsselmeervogelsquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.
Je kan nog beter IJsselmeervogels in de Eredivisie hebben
Ja topamateurs hea. Mag ook wel andere club zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij met je IJsselmeervogels
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Vraag me af wanneer Ajax dat voor het laatst stond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 jaar lang niet met 3-0 voorstaan na 25 minuten.
Topclub
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te klagen over Excelsior dat ze niks te zoeken hebben in de Eredivisie.
Toch fascinerend dat zo'n clubje dan 4 punten boven de degradatiestreep staat.
Ach, toen PSV ze met TIEN-NUL vernederde, was het ook nog maar 2-0 bij rust.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topclub
Totaal geen potentieel voor een structurele Eredivisieclub.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven te klagen over Excelsior dat ze niks te zoeken hebben in de Eredivisie.
Toch fascinerend dat zo'n clubje dan 4 punten boven de degradatiestreep staat.
Willem 2 ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal geen potentieel voor een structurele Eredivisieclub.
Die vliegen er altijd binnen 3 seizoenen weer uit.
Die hebben nog ooit Champions League gespeeld, met je onzin.quote:
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Max23 het volgende:
Koffie was goed en het saucijzenbroodje smaakte lekker
Pics van jouw avondeten vandaagquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.
Dat moet de gehele top3 vanavondquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord moet ff aan het doelsaldo werken
Willem II heeft voor een ploeg zonder potentieel toch wel een buitengewoon goede selectie voor Eredivisiebegrippen.quote:
Laatste jaren gaan ze steeds heen en weer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben nog meer potentieel. Waren lange tijd gewoon een goede middenmoter.
1 keertje promoveerden ze te vroeg, en nu doen ze het weer goed. Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste jaren gaan ze steeds heen en weer.
Uh.... juist ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II moet straks uit de eredivisie... we doen niet meer aan beloftenteams in de eredivisie zelf!
Willem, kom er maar in
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II moet straks uit de eredivisie... we doen niet meer aan beloftenteams in de eredivisie zelf!
Willem, kom er maar in
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Lachenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Alleen enorme debielen moeten hierom lachen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem, kom er maar in
Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen enorme debielen moeten hierom lachen.
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaar
Fijn dat je erom moest lachen Renéquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topclub
Je bent zelf enorm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.
In welke tijdsspanne?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Haha burnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...
Lang geleden, want Ajax en PSV zijn daar minder goed inquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Feyenoord beestquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Ik zit even te kijken, rustig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.
Nee, ik ben niet rustigquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |