Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan pics maken, dit soort posts voegen niks toe zonder pics.
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen enorme debielen moeten hierom lachen.
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zei alleen Evert na die dat net zei tijdens zijn commentaar
Fijn dat je erom moest lachen Renéquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs JR en ik vinden dit niet grappig.
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 jaar lang niet met 3-0 voorstaan na 25 minuten.
Topclub
Je bent zelf enorm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overigens niet uitsluit dat jullie enorme debielen zijn.
In welke tijdsspanne?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Haha burnquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie post van de grootste debiel hier...
Lang geleden, want Ajax en PSV zijn daar minder goed inquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n 5x op rij de nul houden in een uitwedstrijd, wanneer is een topclub dat voor het laatst gelukt?
Feyenoord beestquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je hier alvast de ranking van uitwedstrijden dit seizoen. Zonder EXC-FEY erin
[ afbeelding ]
Ik zit even te kijken, rustig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar we hadden het dus over de goals enzo.
Nee, ik ben niet rustigquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |