Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Belhassani gespot in die wedstrijd van heerenveen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Zorro het volgende:
Die fouten zijn toch veel te opzichtig![]()
Nog geen belchinees op de tribune gespot?
Dordrecht is zelfs door de belchinezen opgegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna denken dat FC Dordrecht wordt beheerd door belchinezen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisiequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior ging eerst aardig maar nu gaan ze helemaal in elkaar zakken lijkt me
Shreyas is gewoon mad.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontzettende competitievervalsing.
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd tijd ook! Hebben niets te zoeken in de eredivisie
RTquote:
Jij met je IJsselmeervogelsquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die een keer snel gaan wegzakken naar de Tweede Divisie als dat allemaal goed gaat.
Je kan nog beter IJsselmeervogels in de Eredivisie hebben
Ja topamateurs hea. Mag ook wel andere club zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij met je IJsselmeervogels
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Excelsior tegen Feyenoord laten spelen is door hun samenwerkingsverband bijna een vorm van competitievervalsing
Vraag me af wanneer Ajax dat voor het laatst stond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 jaar lang niet met 3-0 voorstaan na 25 minuten.
Topclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |