Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op zondag 30 november 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
Op welk kanaal wordt PSV-Feyenoord uitgezonden?
Sepp Platiniquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond PSV - Feyenoord. Oh wacht....![]()
Allemaal Blatter.
Parkeerplaats voor 2 auto,squote:Op zaterdag 6 december 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd spektakel op Woudestein. Clubs pakken er de titel. Clubs lopen er het kampioenschap mis. Degraderen op Woudestein is ook mogelijk.
Die kan er echt helemaal niks van, bijna overal misluktquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovenberg in de basis
Kent u die nog? Die gaat weer scoren tegen een topploeg.
En nu?quote:
Gaat alles wel goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
Wat een calimero ventje ben jij zegquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu?
Wat gaat er nu gebeuren? Gaat PSV rood krijgen van de KNJB? Gaat PSV plotseling verliezen van FC Dordrecht met dank aan Higler???????
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Klagen of jammeren over een scheidsrechter is pas calimerogedrag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een calimero ventje ben jij zeg
Kwestie van weten waar PSV eigenlijk hoort te staanquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik snap alleen niet hoe je je druk kunt maken om een scheidsrechter als je op bezoek gaat bij FC fucking Dordrecht.
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat zo'n persoon nog mag fluiten. Werkelijk waar de meest bedroevende scheidsrechter ooit.
Dit roep ik al jaren. Staat wekelijks te schutteren bij pak 'm beet RKC-Fortuna.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Higler geen al te beste scheidsrechter is, maar er zijn nog genoeg scheidsrechters te vinden die ook wekelijks een walgelijk slecht niveau halen qua fluitwerk.
Blijft opvallend dat alleen Higler en Makkelie wekelijks worden bespuwd en getorpedeerd door bijvoorbeeld Johan Derksen en co. Zelfs Björn Kuipers is een heel matige scheidsrechter maar dat vergeet iedereen omdat hij op topniveau mag fluiten in Europa.
Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.quote:
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortunaquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.
Feyenoord-PSV, rode kaart Engelaar. Meer hoef ik niet te zeggen. Zelfs in toppers wil hij het nog eens laten afweten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest geweldige voorbeeld komt uit PEC Zwolle - Roda JC vorig seizoen.
Even opzoeken.
Ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortuna
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.quote:
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?
Die is niet meer in het land.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Vasion het volgende:
En bovendien wordt Kuipers echt niet afgerekend door uefa omdat hij een foutje maakte bij RKC Fortuna.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog treuriger niveau dan FC Dordrecht.
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.
Provoceren...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
Die Kazim loopt echt al vanaf de 1e minuut te janken. Wat een kneusje.
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Conclusie: Feyenoord geeft dit nog uit handenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Twentequote:
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |