Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.quote:
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortunaquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Let maar eens op als hij weer een flutduel in de eredvisie krijgt toegewezen. Onterechte penalty, rode kaart, you name it gegarandeerd.
Feyenoord-PSV, rode kaart Engelaar. Meer hoef ik niet te zeggen. Zelfs in toppers wil hij het nog eens laten afweten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest geweldige voorbeeld komt uit PEC Zwolle - Roda JC vorig seizoen.
Even opzoeken.
Ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar wie gaat er ook kijken naar RKC - Fortuna
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.quote:
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, hij speelt Immers bij Feyenoord. Maar goed, ik hoop niet dat een transfer niet Vermeer is.
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk. Origineel ook. Heb je dat zelf bedacht?
Die is niet meer in het land.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, heb ik van SinterClasie gehoord...
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Vasion het volgende:
En bovendien wordt Kuipers echt niet afgerekend door uefa omdat hij een foutje maakte bij RKC Fortuna.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog treuriger niveau dan FC Dordrecht.
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Er is geen hond die kijkt naar dat soort potjes, dus ziet men ook niet dat hij wekelijks loopt te stuntelen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar hij stuntelt niet in de wedstrijd waar hij wordt afgerekend en daar gaat het om.
Provoceren...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
Die Kazim loopt echt al vanaf de 1e minuut te janken. Wat een kneusje.
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Conclusie: Feyenoord geeft dit nog uit handenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde 0-0 tegen FC Twente.
Twentequote:
Excelsior was een satellietclub van Feyenoord en laat Feyenoord expres winnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior is dus beter dan Feyenoord en hoort deze wedstrijd te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |