SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zal daar niet op vertrouwen met onze scouting.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet toch wel iets rondlopen wat je voor een paar miljoen kan ophalen?Oh.![]()
Reken maar uit. Een stumpert als vd Hoorn kost je vier miljoen. En dan moet ie ook nog in de Eredivisie willen spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?Dit, dus.![]()
Ajax heeft iig niet de beste verdediging van de eredivisie dus je kan sowieso beter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
pilletjes vergeten stijn?quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer
[ afbeelding ]
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer dat KutADO dat de rest van het seizoen niets nuttigs bijdraagt aan de Eredivisie, vieze teringclub
BAHHHHHHHHHHHHHH[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach hij kan zich ontwikkelen tot een spits van een goed niveau hoor, daar ben ik wel zeker van.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Gewoon blijven opstellen uiteraard maar hij is niet de wonderspits die sommigen in hem zien.Oh.![]()
Wij hebben nog wel iemand in de aanbiedingquote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?
Hij heet Karim Rekik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Enige die me wel kon bekoren was Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
je kan Thiago Silva hebben staan maar als je je eigen kansen niet benut heeft dat ook geen zin.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?![]()
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is![]()
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?Oh.![]()
Dat is al gezegd, Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.![]()
Serero als VMquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Enige die me wel kon bekoren is Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.
Oh.![]()
Onbegrijpelijk. Krijgt ie eerst 5 miljoen schouderklopjes om Maher niet te kopen, gaat ie voor 4 miljoen die stumpert halen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.Dit, dus.![]()
Stijn volgt z'n club wel hequote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja nee niet echt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.![]()
Was om 12.00 uur al bekend, niet opgelet ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vd Hoorn is gewoon Ajax onwaardig, alhoewel het ook niet juist is hem de gehele schuld toe te schuiven. Maar wanneer houden we eens op met dat soort kneusjes kansen blijven geven.![]()
Ik heb alleen de opstelling gezien en daarna was ik even ervandoor, mag het?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was om 12.00 uur al bekend, niet opgelet ?![]()
Wat me gewoon tegenviel is dat ze hun hoofd er niet bij hielden, meegaan in het voetbal van ADO is vragen om problemen terwijl je je er in principe vrij gemakkelijk onderuit kan spelenquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Enige die me wel kon bekoren is Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.![]()
Dan moet je geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de opstelling gezien en daarna was ik even ervandoor, mag het?Oh.![]()
Van Rhijn en Kishna moeten hun kansen gewoon afmaken ipv mooi proberen te stiften, dan is het 0-2 en gaat ADO er ook niet meer alle ballen inpompen om de 1-1 te maken.quote:![]()
Dat ben ik met je eens, maar Ajax moet ook gewoon op de 0 kunnen spelen als het echt moet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rhijn en Kishna moeten hun kansen gewoon afmaken ipv mooi proberen te stiften, dan is het 0-2 en gaat ADO er ook niet meer alle ballen inpompen om de 1-1 te maken.Oh.![]()
Yep, er zat zoveel meer in vandaag tegen een matig ADO. Uiteindelijk voelde je de gelijkmaker ook wel aankomen ondanks de betere kansen voor Ajax.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me gewoon tegenviel is dat ze hun hoofd er niet bij hielden, meegaan in het voetbal van ADO is vragen om problemen terwijl je je er in principe vrij gemakkelijk onderuit kan spelenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eh, heb jij de afgelopen weken wel gekeken? Ajax heeft de meest knullige goals weggegeven de afgelopen weken.quote:
Bij Cambuur, Bij PSG, Tegen ADO, Tegen NAC..
Zoveel knullige goals.![]()
Nee, Ajax moet gewoon kunnen voetballen. Op de 0 spelen kan nou eenmaal niet altijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar Ajax moet ook gewoon op de 0 kunnen spelen als het echt moet.![]()
Als je toch al in de vernauwing komt, is het een domme keuze om een verse verdediger in te brengen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, er zat zoveel meer in vandaag tegen een matig ADO. Uiteindelijk voelde je de gelijkmaker ook wel aankomen ondanks de betere kansen voor Ajax.![]()
Zou je het als 'knullig' kunnen omschrijven, vind jij?quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, heb jij de afgelopen weken wel gekeken? Ajax heeft de meest knullige goals weggegeven de afgelopen weken.
Bij Cambuur, Bij PSG, Tegen ADO, Tegen NAC..
Zoveel knullige goals.Dit, dus.![]()
Ajax doet het zelden en dat is erg matig voor een titelkandidaat.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet gewoon kunnen voetballen. Op de 0 spelen kan nou eenmaal niet altijd.
Al had Ajax vandaag gewoon ADO moeten wegtikken na de 1-0, toen had je ADO echt af kunnen maken.Oh.![]()
Nou, die pass van Ricardo van Rhijn bij de 1-0 van Cambuur was vrij knullig. Hoe Zlatan werd vrijgelaten en zelfs op de meest debiele wijze de bal erin kreeg. Hoe Veltman omver gelopen werd door Siggy en NAC scoorde.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou je het als 'knullig' kunnen omschrijven, vind jij?
Het is een mix van knulligheid en kwaliteit. Cillessen is ook lang niet altijd geweldig.![]()
Zelfs het verdedigend o zo slechte PSV heeft het afgelopen seizoen nog beter verdedigd. Dat is vrij triest.quote:Op zondag 30 november 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax doet het zelden en dat is erg matig voor een titelkandidaat.
Al had Ajax vandaag gewoon ADO moeten wegtikken na de 1-0, toen had je ADO echt af kunnen maken.![]()
Denk dat De Boer verwacht had dat alle ballen hoog op Kramer zouden gaan in de laatste 10 minuten. Daar kun je dan best vd Hoorn tegen zetten, maar dan moet ADO natuurlijk niet Kramer over de grond aanspelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je toch al in de vernauwing komt, is het een domme keuze om een verse verdediger in te brengen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, die pass van Ricardo van Rhijn bij de 1-0 van Cambuur was vrij knullig. Hoe Zlatan werd vrijgelaten en zelfs op de meest debiele wijze de bal erin kreeg. Hoe Veltman omver gelopen werd door Siggy en NAC scoorde.
Het is een mix van knulligheid en kwaliteit. Cillessen is ook lang niet altijd geweldig.Oh.![]()
Hageneesquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel iemand in de aanbieding
Hij heet Karim Rekik.![]()
Vandaag 1 foute bal maar verder was hij dacht ik gewoon goed hoorquote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.![]()
16 tegengoals uit 14 wedstrijden.quote:
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 14.
2013-2014 28 tegengoals
2012-2013 31 tegengoals
2011-2012 36 tegengoals.
2010-2011 30 tegengoals
2009-2010 23 tegengoals
16/14*34 = 39 tegengoals. Slechtste sinds tijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door MouzurX op 30-11-2014 14:51:36 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die heeft maandenlang mazzel gehad.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is nou een gevaarlijke gedachte want Kramer speelt de laatste weken over de grond ook wel aardig mee.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat De Boer verwacht had dat alle ballen hoog op Kramer zouden gaan in de laatste 10 minuten. Daar kun je dan best vd Hoorn tegen zetten, maar dan moet ADO natuurlijk niet Kramer over de grond aanspelen.![]()
Enige echt goede verdediger momenteel in Nederland is Kongolo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij ook gefeliciteerd. Jullie komen nog goed weg.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het punt, Sjimpie.![]()
Dat lijkt wel wat te worden jaquote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Enige echt goede verdediger momenteel in Nederland is Kongolo.![]()
Na de 1-1 inderdaad wel, ja. Vrij onnodig na de eerste helft.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd. Jullie komen nog goed weg.![]()
Oogt een stuk zenuwachtiger dan voorheen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag 1 foute bal maar verder was hij dacht ik gewoon goed hoorOh.![]()
na de 1-1 was er een hele grote kans op 1-2, die op 2-1 heb ik niet gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 1-1 inderdaad wel, ja. Vrij onnodig na de eerste helft.![]()
Gaat echt nog wel gebeuren hoor. Die zijn ook maar matig.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Jammer, hopen dat PSV nog wel punten gaat verspelen.Oh.![]()
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben er wel gerust op dat PSV gaat choken na de winterstop.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.Oh.![]()
Twente heeft 14 tegengoals hoorquote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
16 tegengoals uit 16 wedstrijden.
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 13.![]()
En we hebben slechts 14 wedstrijden gespeeld, PSV en Feyenoord 13.![]()
Ben wel benieuwd wat er in de winter gaat gebeuren qua uitgaande transfers. Kijken hoe Ajax een eventueel vertrek van Moisander gaat verwerken met Denswil in de basis.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.![]()
Sorry ja 14 wedstrijden, berekening was wel goed.quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twente heeft 14 tegengoals hoor![]()
En we hebben slechts 14 wedstrijden gespeeld, PSV en Feyenoord 13.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
16 tegengoals uit 14 wedstrijden.
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 13.
2013-2014 28 tegengoals
2012-2013 31 tegengoals
2011-2012 36 tegengoals.
2010-2011 30 tegengoals
2009-2010 23 tegengoals
16/14*34 = 39 tegengoals. Slechtste sinds tijden.![]()
Misschien dat Riedewald daar komt te staan.quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er in de winter gaat gebeuren qua uitgaande transfers. Kijken hoe Ajax een eventueel vertrek van Moisander gaat verwerken met Denswil in de basis.Oh.![]()
Dat is het dus, jammer op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.![]()
Uh, oké.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.Oh.![]()
In de eredivisie ja.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we hebben al niet meer verloren sinds 31 augustus. Ook nog leuk.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Willem II thuis, is tegenwoordig ook niet op voorhand een 1tjequote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het dus, jammer op naar de volgende wedstrijd.Oh.![]()
Hopen dat PSV v Feyenoord niet al te laat wordt ingehaald want dan blijf je maar op basis van als-constructies redeneren.![]()
Jouw argument is goed.quote:
"zolang je maar meer scoort dan de tegenstander is het goed"
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien dat we nu de ongeslagenreeks het hele seizoen voort kunnen zetten. Vorig jaar begon die vanaf het verlies tegen Vitesse.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de eredivisie ja.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,![]()
Ja, maar daar is het niveau ook wel 3x zo hoog. Daar kun je verliezen ook al had er soms meer in gezeten.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de eredivisie ja.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw argument is goed.
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.![]()
Maar je kan niet altijd op de 0 spelen, dus moet je die ambitie ook niet hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw argument is goed.
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.
- GGMMOh.![]()
Het zit in dezelfde categorie.quote:
Ik ben het met je eens hoor, als de 0-2 valt is de wedstrijd voorbij.
Maar dat wilt nog niet zeggen dat de verdediging dus niet boeit en alleen de aanval dus beter moet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Het zit in dezelfde categorie.
Ik ben het met je eens hoor, als de 0-2 valt is de wedstrijd voorbij.Als je voetballende verdedigers hebt, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Maar dat wilt nog niet zeggen dat de verdediging dus niet boeit en alleen de aanval dus beter moet.![]()
Dat lijkt me toch heel stugquote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II thuis, is tegenwoordig ook niet op voorhand een 1tje![]()
Je moet gewoon verschillende type spelers in de selectie hebben, dus dan gooi je er maar zo'n goede verdediger in als je toch op de 0 wilt spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.
[..]
Als je voetballende verdedigers hebt, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.Oh.![]()
Ach op dit moment heb ik liever goede verdedigers dan opbouwers.quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.
[..]
Als je voetballende verdedigers heeft, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.
Ook in de CL zou je er meer aan hebben. Leuk 70 minuten opbouwen, uiteindelijk ga je tegen teams als PSG gewoon met 3-1 de mat af.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon verschillende type spelers in de selectie hebben, dus dan gooi je er maar zo'n goede verdediger in als je toch op de 0 wilt spelen.![]()
Alsof goede verdedigers ineens totaal niet kunnen opbouwen. Je hoeft alleen maar een pass te geven.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In die fase waarin we toen zaten en ADO opportunistisch ging spelen gaat het toch niet meer om een opbouw. Dan word het toch meestal tegenhouden en counteren.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.
Daarbij moet je de opbouw laten verzorgen door je middenvelders en niet je verdedigers.Oh.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ach op dit moment heb ik liever goede verdedigers dan opbouwers.![]()
Dan snap je niks van het voetbal dat Ajax wil spelen.Haha ja en je denkt dat als we op de 0 haddeng espeeld dat we zoveel kansen hadden gecreëerd en uberhaupt tegen Manchester en Barca gestunt hadden? Dat doen we juist door te durven voetballen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ook in de CL zou je er meer aan hebben. Leuk 70 minuten opbouwen, uiteindelijk ga je tegen teams als PSG gewoon met 3-1 de mat af.Oh ja, zo simpel is het ja. Eigenlijk kan iedereen het.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alsof goede verdedigers ineens totaal niet kunnen opbouwen. Je hoeft alleen maar een pass te geven.![]()
![]()
Daarom er zijn er maar weinig die beiden kunnen, persoonlijk zou ik daarom liever echt een voorstopper hebben en een libero voor de organisatie en opbouwquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.![]()
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naīef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dan snap je niks van het voetbal dat Ajax wil spelen.
[..]
Haha ja en je denkt dat als we op de 0 haddeng espeeld dat we zoveel kansen hadden gecreëerd en uberhaupt tegen Manchester en Barca gestunt hadden? Dat doen we juist door te durven voetballen.
Ik vind het té zwart-wit hoe je nu claimt dat je als Ajax zijnde of een opbouwer moet hebben die totaal niet kan verdedigen, of een verdediger die alleen de bal 30 meter naar voren kan rammen en dus niet kan opbouwen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zie het, 83e minuut erin en 85e minuut een doelpunt.quote:
Hoop dat ie niet de ambitie heeft om bij ons te komen ballen. We hebben het al zwaar genoeg met Heerings.![]()
Ben ik niet met je eens, je moet alleen wel blijven voetballen en dat vergaten ze vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naīef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.![]()
Nee, het voetbal van Ajax is zoals Ajax zou moeten voetballen en sid e reden dat we prachtige wedstrijden tegen Barca en Manchester hebben gespeeld én de reden dat we vier (!) keer kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naīef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.
Maar laten we het nu opeens gaan omgooien ja.![]()
![]()
Sowieso wel meer verdedigers die elkaar aanvullen. Moisander en Veltman lijken gewoon teveel op elkaar qua type speler.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom er zijn er maar weinig die beiden kunnen, persoonlijk zou ik daarom liever echt een voorstopper hebben en een libero voor de organisatie en opbouwOh.![]()
Gezien zijn salaris zal huur de enige optie zijn bij een club als de jouwequote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zie het, 83e minuut erin en 85e minuut een doelpunt.
Hoop dat ie niet de ambitie heeft om bij ons te komen ballen. We hebben het al zwaar genoeg met Heerings.![]()
Ik zou het voetbal van de laatste seizoenen niet zien als hoe Ajax hoort te voetballen. Vorig seizoen was het vaak zaaddodend en veel te zakelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voetbal van Ajax is zoals Ajax zou moeten voetballen en sid e reden dat we prachtige wedstrijden tegen Barca en Manchester hebben gespeeld én de reden dat we vier (!) keer kampioen zijn geworden.
Maar laten we het nu opeens gaan omgooien ja.Oh.![]()
De rust van de verdediging is wel verdwenen. Ik denk dat het mede ook komt door het missen van een écht ervaren speler zoals Poulsen en niet die Zimlingquote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel meer verdedigers die elkaar aanvullen. Moisander en Veltman lijken gewoon teveel op elkaar qua type speler..
![]()
De ervaring zou van Moisander moeten komen maar die faalt wekelijks, echt vreemd want vorig seizoen meer dan degelijkquote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rust van de verdediging is wel verdwenen. Ik denk dat het mede ook komt door het missen van een écht ervaren speler zoals Poulsen en niet die Zimling.
![]()
Moisander was ook gewoon beter vorig seizoen. Die had gehoopt op een transfer van de zomer wat niet doorging en daarom is hij nu maar gaan kloten.quote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rust van de verdediging is wel verdwenen. Ik denk dat het mede ook komt door het missen van een écht ervaren speler zoals Poulsen en niet die Zimling.
Oh.![]()
Tegen bepaalde tegenstanders moet je je tactiek omgooien inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voetbal van Ajax is zoals Ajax zou moeten voetballen en sid e reden dat we prachtige wedstrijden tegen Barca en Manchester hebben gespeeld én de reden dat we vier (!) keer kampioen zijn geworden.
Maar laten we het nu opeens gaan omgooien ja.
Daar is Ajax te zwak in, altijd hun eigen spelletje proberen te spelen terwijl je soms gewoon een andere tactiek moet gebruiken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
We hebben nog wel wat over van die 4 miljoen denk ik, zelden een waardeloze speler voor zo'n mooie hoofdprijs kunnen verkopenquote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien zijn salaris zal huur de enige optie zijn bij een club als de jouwe![]()
![]()
Sowieso binnen een wedstrijd moet je soms van tactiek veranderen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tegen bepaalde tegenstanders moet je je tactiek omgooien inderdaad.
Daar is Ajax te zwak in, altijd hun eigen spelletje proberen te spelen terwijl je soms gewoon een andere tactiek moet gebruiken.Oh.![]()
Dat zie je niet goed, als je het eigen spel vandaag speelt met 100% concentratie is het gewoon een makkelijke overwinning.quote:Op zondag 30 november 2014 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tegen bepaalde tegenstanders moet je je tactiek omgooien inderdaad.
Daar is Ajax te zwak in, altijd hun eigen spelletje proberen te spelen terwijl je soms gewoon een andere tactiek moet gebruiken.![]()
Ach jullie hebben toch niks met dat geld gedaan. Jullie hele selectie is waardeloos.quote:Op zondag 30 november 2014 15:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We hebben nog wel wat over van die 4 miljoen denk ik, zelden een waardeloze speler voor zo'n mooie hoofdprijs kunnen verkopen
En toch gaan wij daar weer punten morsen
Oh.![]()
zo'n mazzeltje moet je af en toe hebben, verder geen problemen mee als ze het een keer mis hebben maar wat ik niet begrijp is dat ze het steeds weer met zo'n iemand proberen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We hebben nog wel wat over van die 4 miljoen denk ik, zelden een waardeloze speler voor zo'n mooie hoofdprijs kunnen verkopen
Gewoon je verlies nemen en afschrijven.![]()
Nee, domoor. Je moet altijd vasthouden aan hetzelfde spel. Je aanpassen aan de tegenstander deden de trainers voor Frank de Boer.quote:Op zondag 30 november 2014 15:07 schreef MouzurX het volgende:
Tegen bepaalde tegenstanders moet je je tactiek omgooien inderdaad.![]()
Uiteraard, uiteraard. Daarom zou ik ook zo graag supporter van jouw club zijn! Wat een droom moet dat zijn!quote:Op zondag 30 november 2014 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jullie hebben toch niks met dat geld gedaan. Jullie hele selectie is waardeloos.
En toch gaan wij daar weer punten morsen![]()
![]()
Altijd hetzelfde spel -> voorspelbaar.quote:Op zondag 30 november 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, domoor. Je moet altijd vasthouden aan hetzelfde spel. Je aanpassen aan de tegenstander deden de trainers voor Frank de Boer.
Voorspelbaarheid bij een speler is toch ook niet goed?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kloptquote:Op zondag 30 november 2014 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Daarom zou ik ook zo graag supporter van jouw club zijn! Wat een droom moet dat zijn!
Oh.![]()
Om het serieus te houden (want daarvoor kwam ik hier), ik denk dat je gelijk hebt. Snap ook niet dat hij in de winterstop niet verhuurd is. Op deze manier gaat het echt niks worden en is het gewoon weggegooid geld. Dacht dat er wel wat geleerd was van Sulejmani (en meerdere waar ik even niet opkom).quote:Op zondag 30 november 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n mazzeltje moet je af en toe hebben, verder geen problemen mee als ze het een keer mis hebben maar wat ik niet begrijp is dat ze het steeds weer met zo'n iemand proberen.
Gewoon je verlies nemen en afschrijven.![]()
Frank de Boer heeft zich ook vaak genoeg aangepast aan de tegenstander. Uit tegen Barcelona met Boilesen op linksbuiten onder anderequote:Op zondag 30 november 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, domoor. Je moet altijd vasthouden aan hetzelfde spel. Je aanpassen aan de tegenstander deden de trainers voor Frank de Boer.Oh.![]()
Als hij wel geslaagd was is het alsnog een absurd bedrag voor een verdediger, echt een misser zeker gezien het gevolgde beleid.quote:Op zondag 30 november 2014 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Om het serieus te houden (want daarvoor kwam ik hier), ik denk dat je gelijk hebt. Snap ook niet dat hij in de winterstop niet verhuurd is. Op deze manier gaat het echt niks worden en is het gewoon weggegooid geld. Dacht dat er wel wat geleerd was van Sulejmani (en meerdere waar ik even niet opkom).![]()
Hij paste zich in de 80e minuut aan, tja jammer.quote:Op zondag 30 november 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft zich ook vaak genoeg aangepast aan de tegenstander. Uit tegen Barcelona met Boilesen op linksbuiten onder andere![]()
We hebben geneog creatieve spelers om binnen diezelfde tactiek voor verassing te zorgen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde spel -> voorspelbaar.
Voorspelbaarheid bij een speler is toch ook niet goed?
Denk jij echt dat we vorig jaar met die zeer beperkte selectie kampioen waren geworden als er niet een bepaalde structuur aanwezig was? Als we niet een trainer hadden die de taken van elke speler er constant had ingeslepen? Dat was met een wisselende tactiek nooit gelukt.![]()
Wat dat betreft doen ze het niet veel beter dan de beleidsmaker hiervoor. Die haalden ook allemaal middelmaat binnen voor 2-4 miljoen. Dat heeft ons meer gekost dan die echt dure aankopen van boven de 7 miljoen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij wel geslaagd was is het alsnog een absurd bedrag voor een verdediger, echt een misser zeker gezien het gevolgde beleid.Oh.![]()
http://foxsports.nl/video(...)oeten-overhalen.html
De Boer: ''Ik wilde Van der Hoorn op Kramer zetten omdat hij bij de standaardsituaties gevaarlijk is''
Toine: ''Ja, maar met de hoekschop tegen zou ik zeggen van laat de organisatie nog even staan''.
De Boer: ''Ja, het is gewoon wisselen poppetje a voor poppetje b''.![]()
Dat zullen we nooit weten.quote:Op zondag 30 november 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben geneog creatieve spelers om binnen diezelfde tactiek voor verassing te zorgen.
Denk jij echt dat we vorig jaar met die zeer beperkte selectie kampioen waren geworden als er niet een bepaalde structuur aanwezig was? Als we niet een trainer hadden die de taken van elke speler er constant had ingeslepen? Dat was met een wisselende tactiek nooit gelukt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik vind zo'n mantra over niet wisselen voor een dood spelmoment ook altijd wat kort door de bocht.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: ''Ik wilde Van der Hoorn op Kramer zetten omdat hij bij de standaardsituaties gevaarlijk is''
Toine: ''Ja, maar met de hoekschop tegen zou ik zeggen van laat de organisatie nog even staan''.
De Boer: ''Ja, het is gewoon wisselen poppetje a voor poppetje b''.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en poppetje c scoort?quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: ''Ja, het is gewoon wisselen poppetje a voor poppetje b''.![]()
Laten we gewoon doorgaan op deze weg. Komt allemaal goed. Nooit meer het beleid aanpassen, nooit meer de tactiek aanpassen. Want zo leidt je een bedrijf.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mij ging het meer om het algehele spelverloop na zo'n inbreng van Van der Hoorn.quote:Op zondag 30 november 2014 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind zo'n mantra over niet wisselen voor een dood spelmoment ook altijd wat kort door de bocht.![]()
*leidquote:Op zondag 30 november 2014 15:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laten we gewoon doorgaan op deze weg. Komt allemaal goed. Nooit meer het beleid aanpassen, nooit meer de tactiek aanpassen. Want zo leidt je een bedrijf.
En ondanks dat Ajax een bedrijf is, technisch gezien, zou ik de leiding iets anders aanpakken dan bij een daadwerkelijk bedrijf.![]()
![]()
Inderdaad, want in iedere andere sector moet je je continu blijven aanpassen, maar in de voetballerij kan je je vasthouden aan je eigen ding en dit tot in den treurnis blijven doen zonder negatieve gevolgen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
*leid
En ondanks dat Ajax een bedrijf is, technisch gezien, zou ik de leiding iets anders aanpakken dan bij een daadwerkelijk bedrijf.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vooralsnog heeft het ons 4 kampioenschappen opgeleverd.quote:Op zondag 30 november 2014 15:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Inderdaad, want in iedere andere sector moet je je continu blijven aanpassen, maar in de voetballerij kan je je vasthouden aan je eigen ding en dit tot in den treurnis blijven doen zonder negatieve gevolgen.
'maar we overleven niet in een poule met PSG en Barca die beide 10 keer betere spelers hebben!!'
![]()
![]()
Overleven ook niet tegen Ac Milan met een belabberde selectie.quote:Op zondag 30 november 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft het ons 4 kampioenschappen opgeleverd.
'maar we overleven niet in een poule met PSG en Barca die beide 10 keer betere spelers hebben!!'
Spelen gelijk tegen Apoel.
Verliezen kansloos van RBS.
etc etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax doet het tot nu toe juist een stuk beter dan vorig seizoen, maar goed.quote:Op zondag 30 november 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander was ook gewoon beter vorig seizoen. Die had gehoopt op een transfer van de zomer wat niet doorging en daarom is hij nu maar gaan kloten.![]()
Qua punten ja, qua spel niet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax doet het tot nu toe juist een stuk beter dan vorig seizoen, maar goed.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Verdedigend echt niet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax doet het tot nu toe juist een stuk beter dan vorig seizoen, maar goed.Oh.![]()
Ja leuk. En we winnen van Barca, spelen gelijkt egen PSG, winnen van Manchester, winnen van Manchester, spelen gelijk tegen Manchester en winnen van Milan.quote:Op zondag 30 november 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Overleven ook niet tegen Ac Milan met een belabberde selectie.
etc etc.
En worden 4 keer kampioen.
Maar laten we vooral het negatieve er uit pikken.![]()
Als je jezelf wilt blijven verbeteren moet je daar gewoon naar kijken ja.quote:Op zondag 30 november 2014 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk. En we winnen van Barca, spelen gelijkt egen PSG, winnen van Manchester, winnen van Manchester, spelen gelijk tegen Manchester en winnen van Milan.
En worden 4 keer kampioen.
Maar laten we vooral het negatieve er uit pikken.Oh.![]()
Dat doet De Boer ook.quote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je jezelf wilt blijven verbeteren moet je daar gewoon naar kijken ja.![]()
Top GGMM,
Ik hou er over op.
Het enige wat ik vind is dat je in de breedte gewoon wat échte verdedigers moet hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, want er zijn zoveel betere verdedigers beschikbaar.quote:Op zondag 30 november 2014 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt niet aan de verdediging te zien dus.
Noem er eens twee.![]()
Milan had wel paal, een domme vdH en een scheids nodig daarvoor. Gelijkspel tegen Appel sloeg ook helemaal nergens op.quote:Op zondag 30 november 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Overleven ook niet tegen Ac Milan met een belabberde selectie.
etc etc.
Europa League presteert Ajax wel steeds schandalig slecht. Lijkt ook een motivatie kwestie.
Nog een rijtje voor je: je doet het over twee wedstrijden even goed of beter dan: AC Milan, Manchester United en Manchester city. Daarnaast pak je punten tegen absolute Europese top Barca en PSG.![]()
het is het verdedigen niet alleen de verdediging al moet ik zeggen dat ze met dat wegtrappen van die ballen het zelf wel in de hand werkten dat die ook weer snel terug kwamenquote:Op zondag 30 november 2014 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt niet aan de verdediging te zien dus.![]()
Dat zei ik eerder al, in Nederland kan je die sowieso niet halen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want er zijn zoveel betere verdedigers beschikbaar.
Noem er eens twee.
Voor de rest moet de scouting daar verantwoordelijk zijn. Want er zijn wel kleine competities die ik niet volg, maar waar misschien best een goede verdediger rondloopt.Oh.![]()
Dat dusquote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog een rijtje voor je: je doet het over twee wedstrijden even goed of beter dan: AC Milan, Manchester United en Manchester city. Daarnaast pak je punten tegen absolute Europese top Barca en PSG.Dat was zonder De Boer NOOIT gelukt
Ah ja, altijd blind roepen om scouting als je het zelf niet weet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de rest moet de scouting daar verantwoordelijk zijn. Want er zijn wel kleine competities die ik niet volg, maar waar misschien best een goede verdediger rondloopt.![]()
Het is vaak heel paniekerig in de verdediging als de tegenstander even druk zet, ook al is dat maar ADO Den Haag. Dat is best wel treurig.quote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is het verdedigen niet alleen de verdediging al moet ik zeggen dat ze met dat wegtrappen van die ballen het zelf wel in de hand werkten dat die ook weer snel terug kwamenOh.![]()
Die scouting gaat niet voor niks op de schop.quote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, altijd blind roepen om scouting als je het zelf niet weet.Oh.![]()
Ik hou liever vast aan de oude Cruijff filosofie, gewoon er minimaal 1 meer maken dan de tegenstander.quote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al, in Nederland kan je die sowieso niet halen.
Voor de rest moet de scouting daar verantwoordelijk zijn. Want er zijn wel kleine competities die ik niet volg, maar waar misschien best een goede verdediger rondloopt.![]()
Als je ziet dat je aanvallers vandaag niet in opperbeste vorm zijn moet je omschakelen. Als ze 70 minuten nauwelijks kansen creëren gaat dat daarna niet opeens lukken.quote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hou liever vast aan de oude Cruijff filosofie, gewoon er minimaal 1 meer maken dan de tegenstander.Oh.![]()
Moisander vertrekt bij Ajax
http://nos.nl/artikel/2006498-ajax-loopt-koppositie-mis.html
Filmpje onderaan het artikel![]()
Gelukkig.quote:Op zondag 30 november 2014 15:34 schreef Max23 het volgende:
Moisander vertrekt bij Ajax
http://nos.nl/artikel/2006498-ajax-loopt-koppositie-mis.html
Filmpje onderaan het artikelOh.![]()
Spel is eigenlijk sinds de Boer meestal rond dit niveau geweest. Verdient zeker niet de schoonheidsprijs; wat mij betreft worden we een keer tweede met prachtig spel in plaats van eerste met belabberd spel.quote:![]()
Met Anita als verdedigende middenvelder werd er fantastisch voetbal gespeeldquote:Op zondag 30 november 2014 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spel is eigenlijk sinds de Boer meestal rond dit niveau geweest. Verdient zeker niet de schoonheidsprijs; wat mij betreft worden we een keer tweede met prachtig spel in plaats van eerste met belabberd spel.![]()
Overigens lijkt een goede CV ook in de opleiding geen prioriteit te hebben. Zie het omscholen van Bazoer terwijl en CVM juist het minste probleem was de afgelopen tijd.![]()
Laten we hopen dat Nouri en de rest gewoon voor dat ene goaltje meer zal zorgen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens lijkt een goede CV ook in de opleiding geen prioriteit te hebben. Zie het omscholen van Bazoer terwijl en CVM juist het minste probleem was de afgelopen tijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Klopt. Maar we hadden het eigenlijk over vorig seizoen terwijl dat alweer in 2011/2012 wasquote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Anita als verdedigende middenvelder werd er fantastisch voetbal gespeeld![]()
![]()
QPR ofzeuquote:Op zondag 30 november 2014 15:39 schreef Wave103 het volgende:
Ben benieuwd wie Moisander wil hebben danOh.![]()
Riedewald, Tete, Leyder, Van Bruggen, Mirani. Bij die laatsten is het afwachten of het wat wordt maar er is wel wat talent hoorquote:Op zondag 30 november 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens lijkt een goede CV ook in de opleiding geen prioriteit te hebben. Zie het omscholen van Bazoer terwijl en CVM juist het minste probleem was de afgelopen tijd.![]()
Dat klopt niet, ze hebben kansen genoeg gehad, je moet het juist omdraaien, van je doel af voetballen als je weet dat je 1 tegen 1 zwak bent in de verdedigende duels.quote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet dat je aanvallers vandaag niet in opperbeste vorm zijn moet je omschakelen. Als ze 70 minuten nauwelijks kansen creëren gaat dat daarna niet opeens lukken.![]()
Het is wel opvallend dat Ajax altijd gaat teruglopen als ze voor komen. Hoe zou dat komen?quote:Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet, ze hebben kansen genoeg gehad, je moet het juist omdraaien, van je doel af voetballen als je weet dat je 1 tegen 1 zwak bent in de verdedigende duels.Oh.![]()
Vandaag was het onzekerheidquote:Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat Ajax altijd gaat teruglopen als ze voor komen. Hoe zou dat komen?![]()
Daarom heb je dus een sterke verdediging nodig waar je op kan vertrouwen. Kunnen de aanvallers ook veel meer risico nemen.quote:Oh.![]()
ach ja , het grote Ajax punten-morserij smoezen/excuses boek gaat weer open zo dadelijk bij studio sport.......![]()
![]()
Nee ze moeten gewoon hun taken uitvoeren zowel verdedigend als opbouwen/aanvallend dan heb je geen kind aan zo'n ploeg als ADOquote:Op zondag 30 november 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus een sterke verdediging nodig waar je op kan vertrouwen. Kunnen de aanvallers ook veel meer risico nemen.![]()
?quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef Left_Hand_Son het volgende:
ach ja , het grote Ajax punten-morserij smoezen/excuses boek gaat weer open zo dadelijk bij studio sport.......
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ze moeten gewoon aan blijven vallen na die 1-0 en niet kansloos achteruit lopenquote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ze moeten gewoon hun taken uitvoeren zowel verdedigend als opbouwen/aanvallend dan heb je geen kind aan zo'n ploeg als ADOOh.![]()
In ieder geval de bal in de ploeg houden en dat was helemaal niet zo moeilijk geweest maar goed als je meegaat in het kip zonder kop voetbal kan je wel tegen een zeperd aanlopen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon aan blijven vallen na die 1-0 en niet kansloos achteruit lopen![]()
Ajax weet op zijn lafs punten verloren. Wat is dat toch, als ze gewoon blijven voetballen en druk zetten overklassen ze ADO makkelijk. Ajax mag best een keer tweede worden zodat ze misschien eens inzien hoe kut ze zijn maar nit achter psv graag.![]()
Wedstrijden tot aan de winterstop nog Willem 2 en Utrecht thuis en de laatste wedstrijd voor de winterstop Excelsior uit. Moeten dus 9 punten gaan worden. Denk dat we met 2 punten achterstand op PSV de winterstop in gaan en 5 punten voorsprong op Feyenoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou het ook niet zo erg vinden als er een ander team was dat het met fris en fruitig voetbal beter doet en dat zie ik niet dus dan liever Ajax weer kampioen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax weet op zijn lafs punten verloren. Wat is dat toch, als ze gewoon blijven voetballen en druk zetten overklassen ze ADO makkelijk. Ajax mag best een keer tweede worden zodat ze misschien eens inzien hoe kut ze zijn maar nit achter psv graag.![]()
Na de winterstop na Groningen thuis al gelijk Feyenoord thuis en Vitesse uit. Gaan 7 punten worden denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
of 9, moet kunnenquote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Na de winterstop na Groningen thuis al gelijk Feyenoord thuis en Vitesse uit. Gaan 7 punten worden denk ik.![]()
Net zoveel talent als enoh en Lukoki zeker.quote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Riedewald, Tete, Leyder, Van Bruggen, Mirani. Bij die laatsten is het afwachten of het wat wordt maar er is wel wat talent hoor![]()
Kan zeker maar zie het niet gebeuren. Ajax komt de laatste jaren meest laat op stoom na de winterstop (om vervolgens bijna alles te winnen).quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vitesse moet je gewoon verslaan, ook al zal er zo'n vreemde stormloop komen zoals in April.
Defensief is het gewoon dramatisch.![]()
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.quote:Op zondag 30 november 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
Wie kan mij een korte samenvatting geven? Niks gemist?
Organisatie valt weg bij inbreng Van der Hoorn in 83e minuut, goal kramer 1-1.![]()
Ah. Gras is groen danquote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.
Organisatie valt weg bij inbreng Van der Hoorn in 83e minuut, goal kramer 1-1.![]()
Wat me nog het meest stoort is het feit dat we (lees: De Boer/Ajax) twee weken geleden riep dat de inhaalrace op PSV nu echt kon beginnen. En als je dan de vertoningen tegen Heerenveen en ADO ziet, dan springen me de tranen in de ogen. Wat een droevenis. We worden het dit jaar gewoon niet. En da's jammer, want met een investering van pak hem beet 5-8 miljoen euro was je het gewoon op je sloffen geworden.![]()
Nee, sowieso is dat nog niet aan de orde...eerst even 5,6 en 7 op een rij..dan kijken we wel weer verder.quote:Op zondag 30 november 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo erg vinden als er een ander team was dat het met fris en fruitig voetbal beter doet en dat zie ik niet dus dan liever Ajax weer kampioen.![]()
Puntje weggelopen bij Twente, dat dan weer wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarop maakten ze nou ook niet echt aanspraak.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Qua spel niet maar qua kansen welquote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarop maakten ze nou ook niet echt aanspraak.![]()
Vond ik ook wel meevallen eigenlijk.quote:
Schotje van Schone dat voorlangs ging en op het eind nog een goede kans om hem te stelen.
Maar vergeten uit te lopen suggereert dat Ajax sterker was. Het was van beide kanten eigenlijk niet om aan te gluren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, en 2 100% kansen van Kishna en Van Rhijn.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
Schotje van Schone dat voorlangs ging en op het eind nog een goede kans om hem te stelen.
Maar naast die 4 kansen viel het idd wel mee.![]()
![]()
Eerste helft was slecht maar was ADO nauwelijks gevaarlijk, 2e helft was er meer druk van ADO maar de betere kansen nog steeds voor Ajax, ik telde er 3 die er wel in mochten tegen 1 van ADO voor de 1-1.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook wel meevallen eigenlijk.
Maar vergeten uit te lopen suggereert dat Ajax sterker was. Het was van beide kanten eigenlijk niet om aan te gluren.![]()
ADO had naarmate de tweede helft vorderde wel het overwicht met bijvoorbeeld die kopkans voor Van Duinen.
Was misschien ook wel iets te lyrisch maar bij de eerste helft had ik het gevoel dat het er erg goed uitzag en het alleen waken was voor die 1-1 omdat je zelf vergeet te scoren![]()
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 100% kansen van Kishna en Van Rhijn.
Maar naast die 4 kansen viel het idd wel mee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.![]()
Heb je naar een andere wedstrijd gekeken ofzo?quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Was misschien ook wel iets te lyrisch maar bij de eerste helft had ik het gevoel dat het er erg goed uitzag![]()
Ajax had het de eerste helft af moeten maken dan was er niets aan de hand geweest. Tweede helft lieten ze Ado terug in het spel komen en je zag het gewoon fout gaan...quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO had naarmate de tweede helft vorderde wel het overwicht met bijvoorbeeld die kopkans voor Van Duinen.
Was misschien ook wel iets te lyrisch maar bij de eerste helft had ik het gevoel dat het er erg goed uitzag en het alleen waken was voor die 1-1 omdat je zelf vergeet te scorenZonder wrijving geen glans![]()
Waren wel echt 2 100% kansen. Magoed, oogaids was het.quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.![]()
Die wissel van Van der Hoorn was het teken dat het fout zou gaan.quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax had het de eerste helft af moeten maken dan was er niets aan de hand geweest. Tweede helft lieten ze Ado terug in het spel komen en je zag het gewoon fout gaan...![]()
Ja, wat een klungel is dat zegquote:Op zondag 30 november 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wissel van Van der Hoorn was het teken dat het fout zou gaan.. Ado heeft er 7/8 rondlopen, daar niet van
Zonder wrijving geen glans![]()
Ging me met name om de algehele organisatie van de verdediging. Maar ja..quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat een klungel is dat zeg. Ado heeft er 7/8 rondlopen, daar niet van
![]()
![]()
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor.quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat een klungel is dat zeg. Ado heeft er 7/8 rondlopen, daar niet van
![]()
Eerste helft vond ik daar nog vrij weinig van te merken. Pas in de tweede helft wel.quote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor.![]()
Eerste helft... man man man wat een drama bij onsquote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor..... Tweede helft kwam er vechtlust ja..
Zonder wrijving geen glans![]()
Met dank aan de tegenstanderquote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik daar nog vrij weinig van te merken. Pas in de tweede helft wel.![]()
hij gaat mee op trainingskamp jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Wave103 het volgende:
Is er al nieuws over wanneer Fischer terugkeert? Winterstop misschien?
![]()
![]()
Zo'n bal als bij de 1-0 zie je Moisander ook nooit meer gevenquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Wave103 het volgende:
Is er al nieuws over wanneer Fischer terugkeert? Winterstop misschien?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ajax was sowieso slecht, maar ADO steeg eigenlijk ook niet echt boven zichzelf uit. Des te meer onnodig dat er niet gewonnen is.quote:Op zondag 30 november 2014 19:14 schreef superniger het volgende:
Is ADO zo goed of is Ajax zo slecht?![]()
Dom verlies van Ajax. Als je 1 op 1 met de keeper komt moet je hem gewoon laag over de grond in de hoek schieten ipv hem over de keeper proberen te lobben alsof je Ronaldo bent. Ajax is niet zo goed dat ze tegen ADO op 80% ook kunnen winnen, al denken ze kennelijk zelf van wel omdat ze tegen PSG 70 minuten leuk meededen.2000 light years from home![]()
Had 'm ook nog kunnen afleggen op Kishnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
Dom verlies van Ajax. Als je 1 op 1 met de keeper komt moet je hem gewoon laag over de grond in de hoek schietenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
Dom verlies van Ajax. Als je 1 op 1 met de keeper komt moet je hem gewoon laag over de grond in de hoek schieten ipv hem over de keeper proberen te lobben alsof je Ronaldo bent. Ajax is niet zo goed dat ze tegen ADO op 80% ook kunnen winnen, al denken ze kennelijk zelf van wel omdat ze tegen PSG 70 minuten leuk meededen.![]()
Hoorn stond trouwens wel echt fantastisch te dekken bij de 1-1. En hij vond zichzelf nog wel zo lekker spelen tegen PSG![]()
![]()
Echt dieptreurig hoe hij daar stond met zijn handjes op de rug.quote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef Gruisman het volgende:
Hoorn stond trouwens wel echt fantastisch te dekken bij de 1-1. En hij vond zichzelf nog wel zo lekker spelen tegen PSG![]()
Snap ook niet hoe mensen die van der Hoorn een echte verdediger kunnen noemen, hij kan dat totaal niet. En opbouwend is hij ook maar matig, dus eigenlijk heb je geen ene kanker aan hem.Oh.![]()
quote:Van der Hoorn: ‘Als mensen dat suggereren, slaat dat nergens op’
Mike van der Hoorn kende zondag een ongelukkige invalbeurt tegen ADO Den Haag. Twee minuten na zijn komst viel de gelijkmaker van Michiel Kramer en de 22-jarige verdediger lijkt dan ook wel door pech te worden achtervolgd. “Nee, dat is niet zo”, counterde hij na afloop in gesprek met Metro.
“Dan zou je dat ook over Jairo Riedewald kunnen zeggen, die tegelijk met mij inviel. Is het bij mij vaker misgegaan? Daar ga ik geen aandacht aan besteden. Die gelijkmaker valt na mijn invalbeurt, dat is een feit en dat mag niet gebeuren, ok. Maar als mensen nu willen suggereren dat het altijd fout gaat als ik erin kom, dan slaat dat slaat nergens op”, aldus Van der Hoorn.
Trainer Frank de Boer gaf op de persconferentie aan dat hij met de ex-speler van FC Utrecht een extra ‘wapen’ in wilde brengen: “Kramer en Van der Hoorn zijn ongeveer even lang, vandaar dat ik Mike inbracht”, zei hij.
![]()
![]()
![]()
Jullie ook bedankt, was een leuke potquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Schijn bedriegt, nooit kans gehad natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
al denken ze kennelijk zelf van wel omdat ze tegen PSG 70 minuten leuk meededen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Oeh, net de samenvatting gezien. 3 geweldige kansen op 0-2 laten liggen, dat is zo zonde. Als we er thuis maar van winnen.![]()
Vrees je al voor onsquote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste helft... man man man wat een drama bij ons.... Tweede helft kwam er vechtlust ja..
![]()
![]()
Ligt eraan... als die chinees echt gaat overnemen en het geld stort en in de winterstop wat investeert. Dan zie ik het nog wel goed komen. Anders vrees ik met grote vrezen ja...quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Wij echt lekker bezig. Ook qua voetbal ziet het er bij vlagen goed uit. Blijven er wel in.quote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan... als die chinees echt gaat overnemen en het geld stort en in de winterstop wat investeert. Dan zie ik het nog wel goed komen. Anders vrees ik met grote vrezen ja...![]()
![]()
Jullie hebben wel toffe spelertjes.quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij echt lekker bezig. Ook qua voetbal ziet het er bij vlagen goed uit. Blijven er wel in.Oh.![]()
Heeft Ajax eigenlijk nog plannen om zich in de winterstop te versterken?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nee. Is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 december 2014 00:02 schreef eight het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk nog plannen om zich in de winterstop te versterken?![]()
Duarte naar Heerenveen sturen en Sinkgraven halen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Is ook nergens voor nodig.
Dan is het helemaal mooi.Oh.![]()
Jawel, er moet een goede verdediger bij, liefst met ervaring. Ook een middenvelder graag, want Duarte en Andersen zijn Jupiler League niveauquote:Op maandag 1 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Is ook nergens voor nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hoelang ga je dit nog volhouden?quote:Op maandag 1 december 2014 00:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, er moet een goede verdediger bij, liefst met ervaring. Ook een middenvelder graag, want Duarte en Andersen zijn Jupiler League niveauOh.![]()
Bij Bojan begon men pas na 20 speelronden in te zien dat ik gelijk had en dat hij enorm overschat was. Denk dat het bij Andersen nog iets langer gaat duren misschien.quote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang ga je dit nog volhouden?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft Shreyas doorjanken over Duarte terwijl die geen enkele aanspraak maakt op een Ajax I selectie?![]()
Of misschien ga jij inzien dat Andersen een geweldig groot talent isquote:Op maandag 1 december 2014 00:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij Bojan begon men pas na 20 speelronden in te zien dat ik gelijk had en dat hij enorm overschat was. Denk dat het bij Andersen nog iets langer gaat duren misschien.. Die passjes die hij weer gaf vandaag, op van Rhijn bijvoorbeeld die hij moet maken. Wereldpass. En hij passeert zo makkelijk. Rendement komt ook vanzelf wel.
Oh.![]()
Bazoer CV makenquote:Op maandag 1 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er moet een verdediger bij''. Lekker voor de jeugd gaan.
Oh.![]()
Ik denk dat het komt omdat Shreyas een extreem grote debiel is.quote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft Shreyas doorjanken over Duarte terwijl die geen enkele aanspraak maakt op een Ajax I selectie?![]()
Merkwaardig. Jij vindt de huidige 2de plek niet geflatteerd?quote:Op maandag 1 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Is ook nergens voor nodig.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Hij drukt wel op de salariskosten en aangezien we wel goede vervangers moeten hebben voor op het middenveld kan er best eentje bij komenquote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft Shreyas doorjanken over Duarte terwijl die geen enkele aanspraak maakt op een Ajax I selectie?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Shreyas een extreem grote debiel is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Salariskosten zijn inderdaad wel een probleem met 100 miljoen op de bank.quote:Op maandag 1 december 2014 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij drukt wel op de salariskosten en aangezien we wel goede vervangers moeten hebben voor op het middenveld kan er best eentje bij komen![]()
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bankquote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Salariskosten zijn inderdaad wel een probleem met 100 miljoen op de bank.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zit het bestuur van Ajax in elkaar inderdaad, alles uitgeven zodat we straks met salaris in de problemen komen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bank
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 01-12-2014 01:00:25 ]![]()
Jammer dat je niet vooruit denkt. Thans is het vermogen 100 miljoen. Als je straks in een situatie komt dat je nog maar 50 miljoen euro hebt dan is een salaris van half miljoen per jaar al iets meer drukkend. Zo ver moet je het niet laten komen dus. Ook al heb je een miljard op de bank, kosten die we niet hoeven maken, moeten we niet maken, simpel. Jammer dat niet meer mensen dat principe hebben in Nederland.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo zit de bestuur van Ajax in elkaar inderdaad, alles uitgeven zodat we straks met salaris in de problemen komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Deed Veltman het niet goed tegen kramer? Ik heb Kramer op de goal na niet gezien in de samenvatting. Ja met 2 kansloze overtredingen. Die pepernoot had er best afgemogen.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 00:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]trusten roland wattereusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Misschien nog Arena kopen.quote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Brammess het volgende:
40-50 miljoen van die 100 miljoen die op de bank staat gaat naar verplaatsing van de toekomst
Lekker doorsparen, maar komt goed over paar jaar El Ghazi, Kishna en Nouri verkopen voor 50 miljoen de man.Oh.![]()
En Ajax krijgt vast nog 15-20 miljoen vergoed van de gemeentequote:Op maandag 1 december 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien nog Arena kopen.
Lekker doorsparen, maar komt goed over paar jaar El Ghazi, Kishna en Nouri verkopen voor 50 miljoen de man.![]()
Het is niet 100 miljoen maar ''slechts'' 60 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Brammess het volgende:
40-50 miljoen van die 100 miljoen die op de bank staat gaat naar verplaatsing van de toekomstFuck today, it's tomorrow.![]()
Lekker op de beurs blijven aub..niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bank![]()
Geeft juist wat openheid aan de supporters.quote:Op maandag 1 december 2014 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker op de beurs blijven aub..niemand die er last van heeft.Oh.![]()
Veel individuele kwaliteit inderdaad. Goed genoeg voor boven kant rechter rijtje.quote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel toffe spelertjes.![]()
Wat een kneusquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is de beste gif ooit. Die Van der Hoorn, wtf![]()
[ afbeelding ]![]()
Nee dat hij lucht staat te dekken en alleen maar naar de bal kijkt is zijn fout niet. Het is geen toeval meer, Van der Hoorn kan er gewoon geen kloot vanquote:Op maandag 1 december 2014 10:21 schreef BeamofLight het volgende:
t was zijn fout verder niet, maar goed![]()
FdB had ook niet zo bijdehand moeten wisselen. Zijn opdracht was vast de zone dekken. Dat deed hij verder prima.![]()
De Boer zei bij FOX dat Van der Hoorn werd ingebracht om Kramer te dekken.quote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
FdB had ook niet zo bijdehand moeten wisselen. Zijn opdracht was vast de zone dekken. Dat deed hij verder prima.![]()
Kan het me niet voorstellen dat hij Moisander er daarvoor uithaaltquote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
Grappige is, is dat hij dat tegen Zlatan eerder in de week ook deed. Als hij zijn been had uitgestoken had hij mogelijk die bal ook nog gehadquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Maar laten we vooral volhouden dat Hoorn een fantastische verdediger is maar hij alleen niet goed kan opbouwenquote:Op maandag 1 december 2014 10:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Grappige is, is dat hij dat tegen Zlatan eerder in de week ook deed. Als hij zijn been had uitgestoken had hij mogelijk die bal ook nog gehad![]()
Van de andere kant kun je ook niet blijven roepen dat het rendement vanzelf wel komt. Ik kom, zonder te spieken, dit seizoen tot 2 goals en (volgens mij) geen enkele assist? Natuurlijk moet Van Rhijn beter met die kans omspringen, maar echt dominant aanwezig of bepalend is hij gewoon niet. Ik zal hem heus nog niet afserveren (al zijn er spelers die binnen een handvol duels al helemaal de grond in worden geboord), maar de lyriek waarmee door sommige users over hem gesproken wordt begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien ga jij inzien dat Andersen een geweldig groot talent is. Die passjes die hij weer gaf vandaag, op van Rhijn bijvoorbeeld die hij moet maken. Wereldpass. En hij passeert zo makkelijk. Rendement komt ook vanzelf wel.
![]()
Assists zijn echt een waardeloze graadmeter. Andersen zette gisteren twee spelers vrij voor de keeper. Wat kan hij er aan doen dat ze die kansen missen? Een aantal weken geleden zette hij ook El Ghazi twee keer vrij voor de keeper, die twee keer mist. Als dat geen rendement is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 11:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van de andere kant kun je ook niet blijven roepen dat het rendement vanzelf wel komt. Ik kom, zonder te spieken, dit seizoen tot 2 goals en (volgens mij) geen enkele assist? Natuurlijk moet Van Rhijn beter met die kans omspringen, maar echt dominant aanwezig of bepalend is hij gewoon niet. Ik zal hem heus nog niet afserveren (al zijn er spelers die binnen een handvol duels al helemaal de grond in worden geboord), maar de lyriek waarmee door sommige users over hem gesproken wordt begrijp ik echt niet.
En als iemand een balletje breed legt en de ander schiet hem er in van 25 meter telt het wel als assist
[ Bericht 4% gewijzigd door wieisboos op 01-12-2014 11:16:48 ]![]()
Dat doelpunt nog even terug gezien, je kan het moeilijk alleen op v/d Hoorn afschuiven, er gaat een fout of 5 aan vooraf, dat hij geen topper is en waarschijnlijk ook niet wordt is wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
Uiteindelijk doe je het met z'n allen, maar ik geloof niet meer dat het toeval is dat het bijna altijd misgaat als hij speeltquote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doelpunt nog even terug gezien, je kan het moeilijk alleen op v/d Hoorn afschuiven, er gaat een fout of 5 aan vooraf, dat hij geen topper is en waarschijnlijk ook niet wordt is wel duidelijk.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ach ja, vergeet niet mensen, al 4 jaar: WZAWZDB!
En de 5 is in de maak![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook wel maar dit seizoen kan je minder punten morsen want ik verwacht niet een enorme dip van de concurrent dit keer.quote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
![]()
Maar heeft hij dat ook tegen Van der Hoorn gezegd, dat dat de bedoeling was?quote:Op maandag 1 december 2014 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Boer zei bij FOX dat Van der Hoorn werd ingebracht om Kramer te dekken.![]()
seizoen is nog niet omquote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel maar dit seizoen kan je minder punten morsen want ik verwacht niet een enorme dip van de concurrent dit keer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat tabelletje met het aantal punten dat we de laatste jaren hebben gehaald na 15 (?) speelrondes zegt genoegquote:Op maandag 1 december 2014 12:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
![]()
![]()
ik zie psv bijna elke week of lucky winnen of net met de hakken over de sloot de winst stelenquote:
dat is een keer over natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
bron?quote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Brammess het volgende:
40-50 miljoen van die 100 miljoen die op de bank staat gaat naar verplaatsing van de toekomstBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wat een kut voetbal. Gaat echt nergens meer over.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Natuurlijk maar als je zelf onnodig punten blijft morsen kom je er niet voorbijquote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie psv bijna elke week of lucky winnen of net met de hakken over de sloot de winst stelen
dat is een keer over natuurlijk![]()
Precies. En het voetbal houdt ook niet over. Tegen Cambuur was het aardig, maar tegen Heerenveen en ADO was het niet om aan te zien en weinig hoopgevend. Ja, we hebben nu meer punten dan vorige seizoenen rond dit moment, maar om nu te zeggen dat ik er een rotsvast vertrouwen in heb dat het ook dit jaar weer goed gaat komen... Ik denk dat we dit jaar de boot gaan missen wat betreft de titel en zie dan zo'n voorronde CL maar eens door te komen mocht je tweede worden. Mij lijkt me dat eeuwig zonde, omdat je met enkele goede investeringen dit jaar een titel had kunnen kopen, zonder dat het de ontwikkeling van een El Ghazi, Kishna of Veltman in de weg had gestaan.quote:Op maandag 1 december 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar als je zelf onnodig punten blijft morsen kom je er niet voorbij![]()
Er mag wel eerst eens beter gevoetbald worden. In augustus was het nog wel redelijk met Blind erbij, maar daarna is er amper meer goed gespeeld. Alleen tegen Go Ahead en Cambuur werd bij vlagen goed gespeeld.
Meestal staat het team na de winterstop wel beter en dat in combinatie met (helaas) maar een enkele Europese wedstrijd zorgt er de laatste jaren wel voor dat het beter gaat.![]()
Schijnverdedigen noemen wij dat.quote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeurt bij de amateurs ook vaak. Net als schijn vrijlopen.#FreeHat![]()
Blijkbaar is er geen jeugd voor de verdediging. Werd iig aangegeven in het vorige deel.quote:Op maandag 1 december 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er moet een verdediger bij''. Lekker voor de jeugd gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nog veel te jong volgens mijquote:Op maandag 1 december 2014 14:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijkbaar is er geen jeugd voor de verdediging. Werd iig aangegeven in het vorige deel.![]()
Overigens mag Kishna ook wel wat rustiger en vooral dodelijker zijn voor het doel. Gisteren weer een flinke kans gemist, en thuis tegen PEC (?) in de laatste minuut ook nog. Zijn toch de momenten waarop iemand met zijn talent zich zou moeten laten zien![]()
Heeft gewoon minder dat killersinstinct dan El Ghaziquote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
Overigens mag Kishna ook wel wat rustiger en vooral dodelijker zijn voor het doel. Gisteren weer een flinke kans gemist, en thuis tegen PEC (?) in de laatste minuut ook nog. Zijn toch de momenten waarop iemand met zijn talent zich zou moeten laten zienOh.![]()
Wees blij, anders had die al drie gele kaarten gehadquote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
Overigens mag Kishna ook wel wat rustiger en vooral dodelijker zijn voor het doel. Gisteren weer een flinke kans gemist, en thuis tegen PEC (?) in de laatste minuut ook nog. Zijn toch de momenten waarop iemand met zijn talent zich zou moeten laten zien![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 15:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wees blij, anders had die al drie gele kaarten gehadIk ben dan ook een groot fan van El Ghaziquote:Op maandag 1 december 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft gewoon minder dat killersinstinct dan El Ghazi![]()
![]()
Ik ook, al denk ik dat Kishna op andere vlakken weer talentvoller is.quote:Op maandag 1 december 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een groot fan van El Ghazi
Zij allebei op de flanken is gewoon puur genot. Kan Schone lekker bankenOh.![]()
Als ze beide in vorm zijn wel ja. Ze zijn nu helaas nog erg wisselvallig, al heb ik het gevoel dat dat bij El Ghazi al een stuk beter gaat. Zitten ze totaal niet in de wedstrijd, heb je ook niet zo veel aan ze. Een speler als Schöne kan altijd gevaarlijk worden met zijn trapquote:Op maandag 1 december 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, al denk ik dat Kishna op andere vlakken weer talentvoller is.
Zij allebei op de flanken is gewoon puur genot. Kan Schone lekker banken![]()
Maar El Ghazi zat tegen Heerenveen ook niet echt in de wedstrijd maar is toch belangrijk met zijn rendement. En Kishna kan ook gewoon goede voorzetten geven dan.quote:Op maandag 1 december 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze beide in vorm zijn wel ja. Ze zijn nu helaas nog erg wisselvallig, al heb ik het gevoel dat dat bij El Ghazi al een stuk beter gaat. Zitten ze totaal niet in de wedstrijd, heb je ook niet zo veel aan ze. Een speler als Schöne kan altijd gevaarlijk worden met zijn trapOh.![]()
Heb je misschien ook wel gelijk in jaquote:Op maandag 1 december 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar El Ghazi zat tegen Heerenveen ook niet echt in de wedstrijd maar is toch belangrijk met zijn rendement. En Kishna kan ook gewoon goede voorzetten geven dan.Het lijkt mij ook heerlijk om die twee in vorm op de vleugels te zien hoor, maar je hebt ook Milik die gewoon jong en onervaren is, en datzelfde geldt eigenlijk ook voor het middenveld. Een ervaren man als Schöne kan dan geen kwaad denk ik
![]()
Schone kan ook best van waarde zijn in de selectie, alleen op de vleugels zie ik liever spelers met snelheid en een actie.quote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je misschien ook wel gelijk in jaHet lijkt mij ook heerlijk om die twee in vorm op de vleugels te zien hoor, maar je hebt ook Milik die gewoon jong en onervaren is, en datzelfde geldt eigenlijk ook voor het middenveld. Een ervaren man als Schöne kan dan geen kwaad denk ik
Want om nou iemand op te stellen alleen voor zijn vrije trappen vind ik wat overdreven.Oh.![]()
Enkel daarvoor is dat zeker overdreven, Van Rhijn kan het ook en Milik deed het laatst ook voor Polen. Maar voor dat beetje ervaring lijkt het me dus niet zo gekquote:Op maandag 1 december 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schone kan ook best van waarde zijn in de selectie, alleen op de vleugels zie ik liever spelers met snelheid en een actie.
Want om nou iemand op te stellen alleen voor zijn vrije trappen vind ik wat overdreven.Al kun je dan natuurlijk de 'als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg' uit de kast halen wat natuurlijk ook zo is
![]()
Waaruit blijkt tijdens de wedstrijd dat Schone zo ervaren is? Hij gaat voorop in de strijd? Helpt de ploeg over het dode punt? Nee, meestal is hij de eerste die door de ondergrens zaktquote:Op maandag 1 december 2014 16:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je misschien ook wel gelijk in jaHet lijkt mij ook heerlijk om die twee in vorm op de vleugels te zien hoor, maar je hebt ook Milik die gewoon jong en onervaren is, en datzelfde geldt eigenlijk ook voor het middenveld. Een ervaren man als Schöne kan dan geen kwaad denk ik
![]()
Ervaring heb ik niet zoveel mee inderdaad. Gaat er meer om of je voetbalslimheid en kwaliteit hebt. Een Klaassen is al een leider in het team en hoeveel ervaring heeft hij nou helemaal.quote:Op maandag 1 december 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Enkel daarvoor is dat zeker overdreven, Van Rhijn kan het ook en Milik deed het laatst ook voor Polen. Maar voor dat beetje ervaring lijkt het me dus niet zo gekAl kun je dan natuurlijk de 'als je goed genoeg bent, ben je oud genoeg' uit de kast halen wat natuurlijk ook zo is
Ervaring is gewoon zwaar overschat, zeker als die ervaring van die spelers niet verder reikt dan de Eredivisie.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: