SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zal daar niet op vertrouwen met onze scouting.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet toch wel iets rondlopen wat je voor een paar miljoen kan ophalen?Oh.![]()
Reken maar uit. Een stumpert als vd Hoorn kost je vier miljoen. En dan moet ie ook nog in de Eredivisie willen spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?Dit, dus.![]()
Ajax heeft iig niet de beste verdediging van de eredivisie dus je kan sowieso beter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
pilletjes vergeten stijn?quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer
[ afbeelding ]
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer dat KutADO dat de rest van het seizoen niets nuttigs bijdraagt aan de Eredivisie, vieze teringclub
BAHHHHHHHHHHHHHH[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach hij kan zich ontwikkelen tot een spits van een goed niveau hoor, daar ben ik wel zeker van.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Gewoon blijven opstellen uiteraard maar hij is niet de wonderspits die sommigen in hem zien.Oh.![]()
Wij hebben nog wel iemand in de aanbiedingquote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?
Hij heet Karim Rekik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Enige die me wel kon bekoren was Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
je kan Thiago Silva hebben staan maar als je je eigen kansen niet benut heeft dat ook geen zin.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?![]()
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is![]()
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?Oh.![]()
Dat is al gezegd, Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.![]()
Serero als VMquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Enige die me wel kon bekoren is Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.
Oh.![]()
Onbegrijpelijk. Krijgt ie eerst 5 miljoen schouderklopjes om Maher niet te kopen, gaat ie voor 4 miljoen die stumpert halen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.Dit, dus.![]()
Stijn volgt z'n club wel hequote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja nee niet echt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.![]()
Was om 12.00 uur al bekend, niet opgelet ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vd Hoorn is gewoon Ajax onwaardig, alhoewel het ook niet juist is hem de gehele schuld toe te schuiven. Maar wanneer houden we eens op met dat soort kneusjes kansen blijven geven.![]()
Ik heb alleen de opstelling gezien en daarna was ik even ervandoor, mag het?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was om 12.00 uur al bekend, niet opgelet ?![]()
Wat me gewoon tegenviel is dat ze hun hoofd er niet bij hielden, meegaan in het voetbal van ADO is vragen om problemen terwijl je je er in principe vrij gemakkelijk onderuit kan spelenquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Enige die me wel kon bekoren is Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.![]()
Dan moet je geen overhaaste conclusies trekken natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de opstelling gezien en daarna was ik even ervandoor, mag het?Oh.![]()
Van Rhijn en Kishna moeten hun kansen gewoon afmaken ipv mooi proberen te stiften, dan is het 0-2 en gaat ADO er ook niet meer alle ballen inpompen om de 1-1 te maken.quote:![]()
Dat ben ik met je eens, maar Ajax moet ook gewoon op de 0 kunnen spelen als het echt moet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Rhijn en Kishna moeten hun kansen gewoon afmaken ipv mooi proberen te stiften, dan is het 0-2 en gaat ADO er ook niet meer alle ballen inpompen om de 1-1 te maken.Oh.![]()
Yep, er zat zoveel meer in vandaag tegen een matig ADO. Uiteindelijk voelde je de gelijkmaker ook wel aankomen ondanks de betere kansen voor Ajax.quote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me gewoon tegenviel is dat ze hun hoofd er niet bij hielden, meegaan in het voetbal van ADO is vragen om problemen terwijl je je er in principe vrij gemakkelijk onderuit kan spelenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eh, heb jij de afgelopen weken wel gekeken? Ajax heeft de meest knullige goals weggegeven de afgelopen weken.quote:
Bij Cambuur, Bij PSG, Tegen ADO, Tegen NAC..
Zoveel knullige goals.![]()
Nee, Ajax moet gewoon kunnen voetballen. Op de 0 spelen kan nou eenmaal niet altijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar Ajax moet ook gewoon op de 0 kunnen spelen als het echt moet.![]()
Als je toch al in de vernauwing komt, is het een domme keuze om een verse verdediger in te brengen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, er zat zoveel meer in vandaag tegen een matig ADO. Uiteindelijk voelde je de gelijkmaker ook wel aankomen ondanks de betere kansen voor Ajax.![]()
Zou je het als 'knullig' kunnen omschrijven, vind jij?quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, heb jij de afgelopen weken wel gekeken? Ajax heeft de meest knullige goals weggegeven de afgelopen weken.
Bij Cambuur, Bij PSG, Tegen ADO, Tegen NAC..
Zoveel knullige goals.Dit, dus.![]()
Ajax doet het zelden en dat is erg matig voor een titelkandidaat.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet gewoon kunnen voetballen. Op de 0 spelen kan nou eenmaal niet altijd.
Al had Ajax vandaag gewoon ADO moeten wegtikken na de 1-0, toen had je ADO echt af kunnen maken.Oh.![]()
Nou, die pass van Ricardo van Rhijn bij de 1-0 van Cambuur was vrij knullig. Hoe Zlatan werd vrijgelaten en zelfs op de meest debiele wijze de bal erin kreeg. Hoe Veltman omver gelopen werd door Siggy en NAC scoorde.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou je het als 'knullig' kunnen omschrijven, vind jij?
Het is een mix van knulligheid en kwaliteit. Cillessen is ook lang niet altijd geweldig.![]()
Zelfs het verdedigend o zo slechte PSV heeft het afgelopen seizoen nog beter verdedigd. Dat is vrij triest.quote:Op zondag 30 november 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax doet het zelden en dat is erg matig voor een titelkandidaat.
Al had Ajax vandaag gewoon ADO moeten wegtikken na de 1-0, toen had je ADO echt af kunnen maken.![]()
Denk dat De Boer verwacht had dat alle ballen hoog op Kramer zouden gaan in de laatste 10 minuten. Daar kun je dan best vd Hoorn tegen zetten, maar dan moet ADO natuurlijk niet Kramer over de grond aanspelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je toch al in de vernauwing komt, is het een domme keuze om een verse verdediger in te brengen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, die pass van Ricardo van Rhijn bij de 1-0 van Cambuur was vrij knullig. Hoe Zlatan werd vrijgelaten en zelfs op de meest debiele wijze de bal erin kreeg. Hoe Veltman omver gelopen werd door Siggy en NAC scoorde.
Het is een mix van knulligheid en kwaliteit. Cillessen is ook lang niet altijd geweldig.Oh.![]()
Hageneesquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel iemand in de aanbieding
Hij heet Karim Rekik.![]()
Vandaag 1 foute bal maar verder was hij dacht ik gewoon goed hoorquote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.![]()
16 tegengoals uit 14 wedstrijden.quote:
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 14.
2013-2014 28 tegengoals
2012-2013 31 tegengoals
2011-2012 36 tegengoals.
2010-2011 30 tegengoals
2009-2010 23 tegengoals
16/14*34 = 39 tegengoals. Slechtste sinds tijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door MouzurX op 30-11-2014 14:51:36 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die heeft maandenlang mazzel gehad.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug maakte Cillessen nooit een fout, maar na die blunder tegen Barcelona is hij het ook helemaal kwijt lijkt het.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is nou een gevaarlijke gedachte want Kramer speelt de laatste weken over de grond ook wel aardig mee.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat De Boer verwacht had dat alle ballen hoog op Kramer zouden gaan in de laatste 10 minuten. Daar kun je dan best vd Hoorn tegen zetten, maar dan moet ADO natuurlijk niet Kramer over de grond aanspelen.![]()
Enige echt goede verdediger momenteel in Nederland is Kongolo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij ook gefeliciteerd. Jullie komen nog goed weg.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het punt, Sjimpie.![]()
Dat lijkt wel wat te worden jaquote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Enige echt goede verdediger momenteel in Nederland is Kongolo.![]()
Na de 1-1 inderdaad wel, ja. Vrij onnodig na de eerste helft.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd. Jullie komen nog goed weg.![]()
Oogt een stuk zenuwachtiger dan voorheen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag 1 foute bal maar verder was hij dacht ik gewoon goed hoorOh.![]()
na de 1-1 was er een hele grote kans op 1-2, die op 2-1 heb ik niet gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 1-1 inderdaad wel, ja. Vrij onnodig na de eerste helft.![]()
Gaat echt nog wel gebeuren hoor. Die zijn ook maar matig.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Jammer, hopen dat PSV nog wel punten gaat verspelen.Oh.![]()
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben er wel gerust op dat PSV gaat choken na de winterstop.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.Oh.![]()
Twente heeft 14 tegengoals hoorquote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
16 tegengoals uit 16 wedstrijden.
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 13.![]()
En we hebben slechts 14 wedstrijden gespeeld, PSV en Feyenoord 13.![]()
Ben wel benieuwd wat er in de winter gaat gebeuren qua uitgaande transfers. Kijken hoe Ajax een eventueel vertrek van Moisander gaat verwerken met Denswil in de basis.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, kampioen gaat de ploeg weer worden die na de winterstop een goede serie gaat neerzetten (i know, open deur). De laatste 4 jaar was dat Ajax, laten we hopen dat dat weer gaat gebeuren.![]()
Sorry ja 14 wedstrijden, berekening was wel goed.quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twente heeft 14 tegengoals hoor![]()
En we hebben slechts 14 wedstrijden gespeeld, PSV en Feyenoord 13.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.quote:Op zondag 30 november 2014 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
16 tegengoals uit 14 wedstrijden.
Feyenoord 7, PSV 10, Fc twente 13.
2013-2014 28 tegengoals
2012-2013 31 tegengoals
2011-2012 36 tegengoals.
2010-2011 30 tegengoals
2009-2010 23 tegengoals
16/14*34 = 39 tegengoals. Slechtste sinds tijden.![]()
Misschien dat Riedewald daar komt te staan.quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er in de winter gaat gebeuren qua uitgaande transfers. Kijken hoe Ajax een eventueel vertrek van Moisander gaat verwerken met Denswil in de basis.Oh.![]()
Dat is het dus, jammer op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.![]()
Uh, oké.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar als je gewoon de 2-0 maakt valt er ook geen 2-1 meer. Dan is de verdediging niet opeens beter.Oh.![]()
In de eredivisie ja.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we hebben al niet meer verloren sinds 31 augustus. Ook nog leuk.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Willem II thuis, is tegenwoordig ook niet op voorhand een 1tjequote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het dus, jammer op naar de volgende wedstrijd.Oh.![]()
Hopen dat PSV v Feyenoord niet al te laat wordt ingehaald want dan blijf je maar op basis van als-constructies redeneren.![]()
Jouw argument is goed.quote:
"zolang je maar meer scoort dan de tegenstander is het goed"
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien dat we nu de ongeslagenreeks het hele seizoen voort kunnen zetten. Vorig jaar begon die vanaf het verlies tegen Vitesse.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de eredivisie ja.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,![]()
Ja, maar daar is het niveau ook wel 3x zo hoog. Daar kun je verliezen ook al had er soms meer in gezeten.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de eredivisie ja.
CL daarentegen:
3 keer verlies, 2 keer gelijk,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw argument is goed.
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.![]()
Maar je kan niet altijd op de 0 spelen, dus moet je die ambitie ook niet hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jouw argument is goed.
Oke laten we dan maar gewoon 11 aanvallers in het veld zetten.
- GGMMOh.![]()
Het zit in dezelfde categorie.quote:
Ik ben het met je eens hoor, als de 0-2 valt is de wedstrijd voorbij.
Maar dat wilt nog niet zeggen dat de verdediging dus niet boeit en alleen de aanval dus beter moet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Het zit in dezelfde categorie.
Ik ben het met je eens hoor, als de 0-2 valt is de wedstrijd voorbij.Als je voetballende verdedigers hebt, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Maar dat wilt nog niet zeggen dat de verdediging dus niet boeit en alleen de aanval dus beter moet.![]()
Dat lijkt me toch heel stugquote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II thuis, is tegenwoordig ook niet op voorhand een 1tje![]()
Je moet gewoon verschillende type spelers in de selectie hebben, dus dan gooi je er maar zo'n goede verdediger in als je toch op de 0 wilt spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.
[..]
Als je voetballende verdedigers hebt, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.Oh.![]()
Ach op dit moment heb ik liever goede verdedigers dan opbouwers.quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan. Dát was het probleem van deze wedstrijd.
[..]
Als je voetballende verdedigers heeft, die Ajax wil dan komen ze verdedigend te kort. Als ze zowel kunnen voetballen als verdedigen spelen ze niet bij Ajax namelijk. Als je je gaat richten op pure verdedigers om op de 0 te spelen zoals die kleuter hierboven zegt dan zal dat ten koste gaan van het opbouwen end us van het hele spel dat Ajax wil spelen.
Ook in de CL zou je er meer aan hebben. Leuk 70 minuten opbouwen, uiteindelijk ga je tegen teams als PSG gewoon met 3-1 de mat af.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon verschillende type spelers in de selectie hebben, dus dan gooi je er maar zo'n goede verdediger in als je toch op de 0 wilt spelen.![]()
Alsof goede verdedigers ineens totaal niet kunnen opbouwen. Je hoeft alleen maar een pass te geven.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In die fase waarin we toen zaten en ADO opportunistisch ging spelen gaat het toch niet meer om een opbouw. Dan word het toch meestal tegenhouden en counteren.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.
Daarbij moet je de opbouw laten verzorgen door je middenvelders en niet je verdedigers.Oh.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ach op dit moment heb ik liever goede verdedigers dan opbouwers.![]()
Dan snap je niks van het voetbal dat Ajax wil spelen.Haha ja en je denkt dat als we op de 0 haddeng espeeld dat we zoveel kansen hadden gecreëerd en uberhaupt tegen Manchester en Barca gestunt hadden? Dat doen we juist door te durven voetballen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Ook in de CL zou je er meer aan hebben. Leuk 70 minuten opbouwen, uiteindelijk ga je tegen teams als PSG gewoon met 3-1 de mat af.Oh ja, zo simpel is het ja. Eigenlijk kan iedereen het.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alsof goede verdedigers ineens totaal niet kunnen opbouwen. Je hoeft alleen maar een pass te geven.![]()
![]()
Daarom er zijn er maar weinig die beiden kunnen, persoonlijk zou ik daarom liever echt een voorstopper hebben en een libero voor de organisatie en opbouwquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat dat alsnog ten koste van het opbouwen. Die kan dan maar vanaf één of twee man komen.![]()
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naïef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dan snap je niks van het voetbal dat Ajax wil spelen.
[..]
Haha ja en je denkt dat als we op de 0 haddeng espeeld dat we zoveel kansen hadden gecreëerd en uberhaupt tegen Manchester en Barca gestunt hadden? Dat doen we juist door te durven voetballen.
Ik vind het té zwart-wit hoe je nu claimt dat je als Ajax zijnde of een opbouwer moet hebben die totaal niet kan verdedigen, of een verdediger die alleen de bal 30 meter naar voren kan rammen en dus niet kan opbouwen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zie het, 83e minuut erin en 85e minuut een doelpunt.quote:
Hoop dat ie niet de ambitie heeft om bij ons te komen ballen. We hebben het al zwaar genoeg met Heerings.![]()
Ben ik niet met je eens, je moet alleen wel blijven voetballen en dat vergaten ze vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naïef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.![]()
Nee, het voetbal van Ajax is zoals Ajax zou moeten voetballen en sid e reden dat we prachtige wedstrijden tegen Barca en Manchester hebben gespeeld én de reden dat we vier (!) keer kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het voetbal wat Ajax wilt spelen is gewoon naïef. En zorgt er voor dat je overwinteren in de CL telkens misloopt.
Maar laten we het nu opeens gaan omgooien ja.![]()
![]()
Sowieso wel meer verdedigers die elkaar aanvullen. Moisander en Veltman lijken gewoon teveel op elkaar qua type speler.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom er zijn er maar weinig die beiden kunnen, persoonlijk zou ik daarom liever echt een voorstopper hebben en een libero voor de organisatie en opbouwOh.![]()
Gezien zijn salaris zal huur de enige optie zijn bij een club als de jouwequote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zie het, 83e minuut erin en 85e minuut een doelpunt.
Hoop dat ie niet de ambitie heeft om bij ons te komen ballen. We hebben het al zwaar genoeg met Heerings.![]()
Ik zou het voetbal van de laatste seizoenen niet zien als hoe Ajax hoort te voetballen. Vorig seizoen was het vaak zaaddodend en veel te zakelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het voetbal van Ajax is zoals Ajax zou moeten voetballen en sid e reden dat we prachtige wedstrijden tegen Barca en Manchester hebben gespeeld én de reden dat we vier (!) keer kampioen zijn geworden.
Maar laten we het nu opeens gaan omgooien ja.Oh.![]()
De rust van de verdediging is wel verdwenen. Ik denk dat het mede ook komt door het missen van een écht ervaren speler zoals Poulsen en niet die Zimlingquote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel meer verdedigers die elkaar aanvullen. Moisander en Veltman lijken gewoon teveel op elkaar qua type speler..
![]()
De ervaring zou van Moisander moeten komen maar die faalt wekelijks, echt vreemd want vorig seizoen meer dan degelijkquote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rust van de verdediging is wel verdwenen. Ik denk dat het mede ook komt door het missen van een écht ervaren speler zoals Poulsen en niet die Zimling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: