SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zal daar niet op vertrouwen met onze scouting.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet toch wel iets rondlopen wat je voor een paar miljoen kan ophalen?Oh.![]()
Reken maar uit. Een stumpert als vd Hoorn kost je vier miljoen. En dan moet ie ook nog in de Eredivisie willen spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?Dit, dus.![]()
Ajax heeft iig niet de beste verdediging van de eredivisie dus je kan sowieso beter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
pilletjes vergeten stijn?quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer
[ afbeelding ]
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer dat KutADO dat de rest van het seizoen niets nuttigs bijdraagt aan de Eredivisie, vieze teringclub
BAHHHHHHHHHHHHHH[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ach hij kan zich ontwikkelen tot een spits van een goed niveau hoor, daar ben ik wel zeker van.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Gewoon blijven opstellen uiteraard maar hij is niet de wonderspits die sommigen in hem zien.Oh.![]()
Wij hebben nog wel iemand in de aanbiedingquote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?
Hij heet Karim Rekik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Enige die me wel kon bekoren was Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
je kan Thiago Silva hebben staan maar als je je eigen kansen niet benut heeft dat ook geen zin.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel moet een normale verdediger dan kosten joh? 10 miljoen of wat?![]()
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe durf je Sigthorsson er weer in te brengen. Hoe durf je El Ghazi op de bank te laten. Hoe durf je een verdediger in de 83e minuut te wisselen terwijl er verdomme niks aan de hand is![]()
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ah, we moeten nu weer allemaal verdedigers kopen?Oh.![]()
Dat is al gezegd, Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.![]()
Serero als VMquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Pedroso het volgende:
Enige die me wel kon bekoren is Serero. Was ook niet ontevreden over Viergever maar de goal begon wel met een fout van hem.
Kishna vooral in de 1e helft ook wel ok.
Oh.![]()
Onbegrijpelijk. Krijgt ie eerst 5 miljoen schouderklopjes om Maher niet te kopen, gaat ie voor 4 miljoen die stumpert halen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al 2 jaar lang. Dat zag de Boer ook, maar die heeft vd Hoorn gekocht.Dit, dus.![]()
Stijn volgt z'n club wel hequote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi was geblesseerd, dom varken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja nee niet echt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigend moet het gewoon echt beter wil je stappen maken.![]()
Was om 12.00 uur al bekend, niet opgelet ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: