quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hij drukt wel op de salariskosten en aangezien we wel goede vervangers moeten hebben voor op het middenveld kan er best eentje bij komenquote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft Shreyas doorjanken over Duarte terwijl die geen enkele aanspraak maakt op een Ajax I selectie?
quote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Shreyas een extreem grote debiel is.
Salariskosten zijn inderdaad wel een probleem met 100 miljoen op de bank.quote:Op maandag 1 december 2014 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij drukt wel op de salariskosten en aangezien we wel goede vervangers moeten hebben voor op het middenveld kan er best eentje bij komen
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bankquote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Salariskosten zijn inderdaad wel een probleem met 100 miljoen op de bank.
Zo zit het bestuur van Ajax in elkaar inderdaad, alles uitgeven zodat we straks met salaris in de problemen komen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bank
Jammer dat je niet vooruit denkt. Thans is het vermogen 100 miljoen. Als je straks in een situatie komt dat je nog maar 50 miljoen euro hebt dan is een salaris van half miljoen per jaar al iets meer drukkend. Zo ver moet je het niet laten komen dus. Ook al heb je een miljard op de bank, kosten die we niet hoeven maken, moeten we niet maken, simpel. Jammer dat niet meer mensen dat principe hebben in Nederland.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo zit de bestuur van Ajax in elkaar inderdaad, alles uitgeven zodat we straks met salaris in de problemen komen.
quote:Op maandag 1 december 2014 00:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]trusten roland wattereusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Misschien nog Arena kopen.quote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Brammess het volgende:
40-50 miljoen van die 100 miljoen die op de bank staat gaat naar verplaatsing van de toekomst
En Ajax krijgt vast nog 15-20 miljoen vergoed van de gemeentequote:Op maandag 1 december 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien nog Arena kopen.
Lekker doorsparen, maar komt goed over paar jaar El Ghazi, Kishna en Nouri verkopen voor 50 miljoen de man.
Het is niet 100 miljoen maar ''slechts'' 60 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Brammess het volgende:
40-50 miljoen van die 100 miljoen die op de bank staat gaat naar verplaatsing van de toekomst
Lekker op de beurs blijven aub..niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want die 100 miljoen euro gaat wellicht binnenkort gebruikt worden om een enorme uitgave te doen ( van de beurs of stadion kopen ) en dan hebben we weer ineens een stuk minder vermogen op die bank
Geeft juist wat openheid aan de supporters.quote:Op maandag 1 december 2014 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker op de beurs blijven aub..niemand die er last van heeft.
Veel individuele kwaliteit inderdaad. Goed genoeg voor boven kant rechter rijtje.quote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel toffe spelertjes.
Wat een kneusquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is de beste gif ooit. Die Van der Hoorn, wtf![]()
[ afbeelding ]
Nee dat hij lucht staat te dekken en alleen maar naar de bal kijkt is zijn fout niet. Het is geen toeval meer, Van der Hoorn kan er gewoon geen kloot vanquote:Op maandag 1 december 2014 10:21 schreef BeamofLight het volgende:
t was zijn fout verder niet, maar goed
De Boer zei bij FOX dat Van der Hoorn werd ingebracht om Kramer te dekken.quote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
FdB had ook niet zo bijdehand moeten wisselen. Zijn opdracht was vast de zone dekken. Dat deed hij verder prima.
Kan het me niet voorstellen dat hij Moisander er daarvoor uithaaltquote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
FdB had ook niet zo bijdehand moeten wisselen. Zijn opdracht was vast de zone dekken. Dat deed hij verder prima.
Grappige is, is dat hij dat tegen Zlatan eerder in de week ook deed. Als hij zijn been had uitgestoken had hij mogelijk die bal ook nog gehadquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is de beste gif ooit. Die Van der Hoorn, wtf![]()
[ afbeelding ]
Maar laten we vooral volhouden dat Hoorn een fantastische verdediger is maar hij alleen niet goed kan opbouwenquote:Op maandag 1 december 2014 10:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Grappige is, is dat hij dat tegen Zlatan eerder in de week ook deed. Als hij zijn been had uitgestoken had hij mogelijk die bal ook nog gehad
Van de andere kant kun je ook niet blijven roepen dat het rendement vanzelf wel komt. Ik kom, zonder te spieken, dit seizoen tot 2 goals en (volgens mij) geen enkele assist? Natuurlijk moet Van Rhijn beter met die kans omspringen, maar echt dominant aanwezig of bepalend is hij gewoon niet. Ik zal hem heus nog niet afserveren (al zijn er spelers die binnen een handvol duels al helemaal de grond in worden geboord), maar de lyriek waarmee door sommige users over hem gesproken wordt begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of misschien ga jij inzien dat Andersen een geweldig groot talent is. Die passjes die hij weer gaf vandaag, op van Rhijn bijvoorbeeld die hij moet maken. Wereldpass. En hij passeert zo makkelijk. Rendement komt ook vanzelf wel.
Assists zijn echt een waardeloze graadmeter. Andersen zette gisteren twee spelers vrij voor de keeper. Wat kan hij er aan doen dat ze die kansen missen? Een aantal weken geleden zette hij ook El Ghazi twee keer vrij voor de keeper, die twee keer mist. Als dat geen rendement is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 11:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van de andere kant kun je ook niet blijven roepen dat het rendement vanzelf wel komt. Ik kom, zonder te spieken, dit seizoen tot 2 goals en (volgens mij) geen enkele assist? Natuurlijk moet Van Rhijn beter met die kans omspringen, maar echt dominant aanwezig of bepalend is hij gewoon niet. Ik zal hem heus nog niet afserveren (al zijn er spelers die binnen een handvol duels al helemaal de grond in worden geboord), maar de lyriek waarmee door sommige users over hem gesproken wordt begrijp ik echt niet.
Dat doelpunt nog even terug gezien, je kan het moeilijk alleen op v/d Hoorn afschuiven, er gaat een fout of 5 aan vooraf, dat hij geen topper is en waarschijnlijk ook niet wordt is wel duidelijk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |