Eerste helft... man man man wat een drama bij onsquote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor.
Met dank aan de tegenstanderquote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik daar nog vrij weinig van te merken. Pas in de tweede helft wel.
hij gaat mee op trainingskamp jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Wave103 het volgende:
Is er al nieuws over wanneer Fischer terugkeert? Winterstop misschien?
Zo'n bal als bij de 1-0 zie je Moisander ook nooit meer gevenquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Wave103 het volgende:
Is er al nieuws over wanneer Fischer terugkeert? Winterstop misschien?
Ajax was sowieso slecht, maar ADO steeg eigenlijk ook niet echt boven zichzelf uit. Des te meer onnodig dat er niet gewonnen is.quote:Op zondag 30 november 2014 19:14 schreef superniger het volgende:
Is ADO zo goed of is Ajax zo slecht?
Had 'm ook nog kunnen afleggen op Kishnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
Dom verlies van Ajax. Als je 1 op 1 met de keeper komt moet je hem gewoon laag over de grond in de hoek schieten
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
Dom verlies van Ajax. Als je 1 op 1 met de keeper komt moet je hem gewoon laag over de grond in de hoek schieten ipv hem over de keeper proberen te lobben alsof je Ronaldo bent. Ajax is niet zo goed dat ze tegen ADO op 80% ook kunnen winnen, al denken ze kennelijk zelf van wel omdat ze tegen PSG 70 minuten leuk meededen.
Echt dieptreurig hoe hij daar stond met zijn handjes op de rug.quote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef Gruisman het volgende:
Hoorn stond trouwens wel echt fantastisch te dekken bij de 1-1. En hij vond zichzelf nog wel zo lekker spelen tegen PSG![]()
quote:Van der Hoorn: ‘Als mensen dat suggereren, slaat dat nergens op’
Mike van der Hoorn kende zondag een ongelukkige invalbeurt tegen ADO Den Haag. Twee minuten na zijn komst viel de gelijkmaker van Michiel Kramer en de 22-jarige verdediger lijkt dan ook wel door pech te worden achtervolgd. “Nee, dat is niet zo”, counterde hij na afloop in gesprek met Metro.
“Dan zou je dat ook over Jairo Riedewald kunnen zeggen, die tegelijk met mij inviel. Is het bij mij vaker misgegaan? Daar ga ik geen aandacht aan besteden. Die gelijkmaker valt na mijn invalbeurt, dat is een feit en dat mag niet gebeuren, ok. Maar als mensen nu willen suggereren dat het altijd fout gaat als ik erin kom, dan slaat dat slaat nergens op”, aldus Van der Hoorn.
Trainer Frank de Boer gaf op de persconferentie aan dat hij met de ex-speler van FC Utrecht een extra ‘wapen’ in wilde brengen: “Kramer en Van der Hoorn zijn ongeveer even lang, vandaar dat ik Mike inbracht”, zei hij.
Jullie ook bedankt, was een leuke potquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Schijn bedriegt, nooit kans gehad natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Merkie het volgende:
al denken ze kennelijk zelf van wel omdat ze tegen PSG 70 minuten leuk meededen.
Vrees je al voor onsquote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste helft... man man man wat een drama bij ons.... Tweede helft kwam er vechtlust ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |