Spel is eigenlijk sinds de Boer meestal rond dit niveau geweest. Verdient zeker niet de schoonheidsprijs; wat mij betreft worden we een keer tweede met prachtig spel in plaats van eerste met belabberd spel.quote:
Met Anita als verdedigende middenvelder werd er fantastisch voetbal gespeeldquote:Op zondag 30 november 2014 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spel is eigenlijk sinds de Boer meestal rond dit niveau geweest. Verdient zeker niet de schoonheidsprijs; wat mij betreft worden we een keer tweede met prachtig spel in plaats van eerste met belabberd spel.
Laten we hopen dat Nouri en de rest gewoon voor dat ene goaltje meer zal zorgen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens lijkt een goede CV ook in de opleiding geen prioriteit te hebben. Zie het omscholen van Bazoer terwijl en CVM juist het minste probleem was de afgelopen tijd.
Klopt. Maar we hadden het eigenlijk over vorig seizoen terwijl dat alweer in 2011/2012 wasquote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Anita als verdedigende middenvelder werd er fantastisch voetbal gespeeld
QPR ofzeuquote:Op zondag 30 november 2014 15:39 schreef Wave103 het volgende:
Ben benieuwd wie Moisander wil hebben dan
Riedewald, Tete, Leyder, Van Bruggen, Mirani. Bij die laatsten is het afwachten of het wat wordt maar er is wel wat talent hoorquote:Op zondag 30 november 2014 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens lijkt een goede CV ook in de opleiding geen prioriteit te hebben. Zie het omscholen van Bazoer terwijl en CVM juist het minste probleem was de afgelopen tijd.
Dat klopt niet, ze hebben kansen genoeg gehad, je moet het juist omdraaien, van je doel af voetballen als je weet dat je 1 tegen 1 zwak bent in de verdedigende duels.quote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet dat je aanvallers vandaag niet in opperbeste vorm zijn moet je omschakelen. Als ze 70 minuten nauwelijks kansen creëren gaat dat daarna niet opeens lukken.
Het is wel opvallend dat Ajax altijd gaat teruglopen als ze voor komen. Hoe zou dat komen?quote:Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet, ze hebben kansen genoeg gehad, je moet het juist omdraaien, van je doel af voetballen als je weet dat je 1 tegen 1 zwak bent in de verdedigende duels.
Vandaag was het onzekerheidquote:Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat Ajax altijd gaat teruglopen als ze voor komen. Hoe zou dat komen?
Daarom heb je dus een sterke verdediging nodig waar je op kan vertrouwen. Kunnen de aanvallers ook veel meer risico nemen.quote:
Nee ze moeten gewoon hun taken uitvoeren zowel verdedigend als opbouwen/aanvallend dan heb je geen kind aan zo'n ploeg als ADOquote:Op zondag 30 november 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus een sterke verdediging nodig waar je op kan vertrouwen. Kunnen de aanvallers ook veel meer risico nemen.
?quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef Left_Hand_Son het volgende:
ach ja , het grote Ajax punten-morserij smoezen/excuses boek gaat weer open zo dadelijk bij studio sport.......
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon aan blijven vallen na die 1-0 en niet kansloos achteruit lopenquote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ze moeten gewoon hun taken uitvoeren zowel verdedigend als opbouwen/aanvallend dan heb je geen kind aan zo'n ploeg als ADO
In ieder geval de bal in de ploeg houden en dat was helemaal niet zo moeilijk geweest maar goed als je meegaat in het kip zonder kop voetbal kan je wel tegen een zeperd aanlopen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon aan blijven vallen na die 1-0 en niet kansloos achteruit lopen
Ik zou het ook niet zo erg vinden als er een ander team was dat het met fris en fruitig voetbal beter doet en dat zie ik niet dus dan liever Ajax weer kampioen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax weet op zijn lafs punten verloren. Wat is dat toch, als ze gewoon blijven voetballen en druk zetten overklassen ze ADO makkelijk. Ajax mag best een keer tweede worden zodat ze misschien eens inzien hoe kut ze zijn maar nit achter psv graag.
of 9, moet kunnenquote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Na de winterstop na Groningen thuis al gelijk Feyenoord thuis en Vitesse uit. Gaan 7 punten worden denk ik.
Net zoveel talent als enoh en Lukoki zeker.quote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Riedewald, Tete, Leyder, Van Bruggen, Mirani. Bij die laatsten is het afwachten of het wat wordt maar er is wel wat talent hoor
Kan zeker maar zie het niet gebeuren. Ajax komt de laatste jaren meest laat op stoom na de winterstop (om vervolgens bijna alles te winnen).quote:
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.quote:Op zondag 30 november 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
Wie kan mij een korte samenvatting geven? Niks gemist?
Ah. Gras is groen danquote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.
Organisatie valt weg bij inbreng Van der Hoorn in 83e minuut, goal kramer 1-1.
Nee, sowieso is dat nog niet aan de orde...eerst even 5,6 en 7 op een rij..dan kijken we wel weer verder.quote:Op zondag 30 november 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo erg vinden als er een ander team was dat het met fris en fruitig voetbal beter doet en dat zie ik niet dus dan liever Ajax weer kampioen.
Daarop maakten ze nou ook niet echt aanspraak.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax vergeet uit te lopen naar een grotere overwinning.
Qua spel niet maar qua kansen welquote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarop maakten ze nou ook niet echt aanspraak.
Vond ik ook wel meevallen eigenlijk.quote:
Ja, en 2 100% kansen van Kishna en Van Rhijn.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
Schotje van Schone dat voorlangs ging en op het eind nog een goede kans om hem te stelen.
Eerste helft was slecht maar was ADO nauwelijks gevaarlijk, 2e helft was er meer druk van ADO maar de betere kansen nog steeds voor Ajax, ik telde er 3 die er wel in mochten tegen 1 van ADO voor de 1-1.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook wel meevallen eigenlijk.
Schotje van Schone dat voorlangs ging en op het eind nog een goede kans om hem te stelen.
Maar vergeten uit te lopen suggereert dat Ajax sterker was. Het was van beide kanten eigenlijk niet om aan te gluren.
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 100% kansen van Kishna en Van Rhijn.
Maar naast die 4 kansen viel het idd wel mee.
Uh, oke.quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.
Heb je naar een andere wedstrijd gekeken ofzo?quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Was misschien ook wel iets te lyrisch maar bij de eerste helft had ik het gevoel dat het er erg goed uitzag
Ajax had het de eerste helft af moeten maken dan was er niets aan de hand geweest. Tweede helft lieten ze Ado terug in het spel komen en je zag het gewoon fout gaan...quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO had naarmate de tweede helft vorderde wel het overwicht met bijvoorbeeld die kopkans voor Van Duinen.
Was misschien ook wel iets te lyrisch maar bij de eerste helft had ik het gevoel dat het er erg goed uitzag en het alleen waken was voor die 1-1 omdat je zelf vergeet te scoren
Waren wel echt 2 100% kansen. Magoed, oogaids was het.quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat met een schuin oog te kijken (voornamelijk omdat het echt niet om aan te zien was) dus dat zou wel kunnen hoor. Blijft mijn standpunt nog steeds wel staan though.
Die wissel van Van der Hoorn was het teken dat het fout zou gaan.quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax had het de eerste helft af moeten maken dan was er niets aan de hand geweest. Tweede helft lieten ze Ado terug in het spel komen en je zag het gewoon fout gaan...
Ja, wat een klungel is dat zegquote:Op zondag 30 november 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wissel van Van der Hoorn was het teken dat het fout zou gaan.
Ging me met name om de algehele organisatie van de verdediging. Maar ja..quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat een klungel is dat zeg. Ado heeft er 7/8 rondlopen, daar niet van
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor.quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat een klungel is dat zeg. Ado heeft er 7/8 rondlopen, daar niet van
Eerste helft vond ik daar nog vrij weinig van te merken. Pas in de tweede helft wel.quote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was zelfs vandaag niet best maar ze gingen er wel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |