Zonder zadel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
Nooit. Mensen zijn lastig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Date jij nooit, Webschip? Al voorzien of geen zin in?
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
Dat komt door het datingtopic.
Bij mij verschijnt die niet.
Die hele discussie laatst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Toch geen leedvermaak, hoop ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Het is bijna elke week wel een keer raak.quote:
Undateability Disorder. (UD).quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is bijna elke week wel een keer raak.
Krijg je ervan als mensen jaren aan het daten zijn en maar niet aan de man/vrouw komen.
Ik ben tegen circussen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:48 schreef Webschip het volgende:
Het dating circus is ook de ultieme vorm van vrije markt werking.
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die ads hier de laatste tijd
[ afbeelding ]
Daarom ruk jij met links?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
Het is dan ook een rechts gebeuren.
Volgens dat dating topic vast niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.
Jezus kon het ook. En Hans klok.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij webschip heb ik het idee dat hij over water probeert te lopen.
Dat is heel lastig.
Vooral voor iemand die zijn eigen reet niet af kan vegen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Ik hou wel van mensen die water bij de wijn willen doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Als je heel snel loopt, dan kan het!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Heyquote:
Het was met Nelleke van tussen kunst en kitschquote:
Oh, nou dan laat ik het wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het was met Nelleke van tussen kunst en kitsch. Maar toch niet echt leuk.
Zometeen weer ik vertrek.quote:
Gaan ze dan schilderen ofzo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin wil sterren op het doek zien.
Ja, met Hanneke Groenteman. Apenaids in het kwadraat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze dan schilderen ofzo?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, met Hanneke Groenteman. Apenaids in het kwadraat.
Bijnaam voor mijn pener.quote:
Ah, mannenliefde.quote:
Ben je een Turk?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft wil nog steeds hete mannenliefde met mij.
Precies, op onderstaand nummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geloof het niet, VS valt op Turken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een velletje.
Gaat het dan niet door?
quote:
Spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.quote:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Relaties, heb er heul geen tijd voor.quote:
Je staat voor de spiegel? HAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Het kan niet elke avond cultureel verantwoord Arte zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.
Dat is waar. Anders zouden ze hier niet zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Relaties, heb er heul geen tijd voor.
Nee, maar 't werk wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.
Welke dreun?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk overleef je de aankomende dreun op je werk.
Appeltje!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
NWSSC-invasie. Nu al een topshow. Ofzo.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium is leuk, ooit gaan we nog wel seks hebben.
En nog steeds wacht ik op pics.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik meende gehoord te hebben dat jouw tempel ging reorganiseren ofzo.
Hebben jullie al gemeet?quote:
Wie?quote:
Hoger dan goddelijkheid kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Hoe meer personeel ze vast eruit mieteren hoe meer geld ik verdienen kan.
2018 denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie al gemeet?
Wanneer komt er weer een NWS meet nou?
Kan altijd beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoger dan goddelijkheid kan niet.
Ik dacht in het voorjaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
2018 denk ik.
Iedereen wil wel.
Niet m'n ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moet je even kieken, met Google ofzo.
Maakt mooie muziek!
Januari? 2015 dan.quote:
Veel te koud voor een meet.quote:
Beide.quote:
Zo ziet EG ze 't liefst natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je ziet aan de buitenkant niet goed of hij nou wel of geen pener heeft.
Je hebt wat gemist bij Ik vertrek.quote:
Gelukkig weet ik nu wel wat Joop van den Ende voor schilderij heeft gekozen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist bij Ik vertrek.
Het enige wat zo'n programma leuk zou maken is als Groenteman een hartaanval on stage zou krijgen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu wel wat Joop van den Ende voor schilderij heeft gekozen.
Ik heb het uit pure ellende maar opgezet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Nu is er 3doc met het nieuwe idool van Antoine.
Dat weiger ik te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij Rayman nu de meest sexy man van Nederland. Volgens Rayman.
En wie mag dat zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij Rayman nu de meest sexy man van Nederland. Volgens Rayman.
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.quote:
Als ik interesse had te kijken naar Rayman dan allicht wel. Maar nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.
Raymann draagt soms een jurk dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.
Broek is al uit. Chips in het bakje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Al snel uitgezet. Ik wacht op Micha.
Hele slechte films, inderdaad. Hij heeft geld nodig geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Nicolas Cage is een homo, zie de laatste tijd alleen maar B- films waarin hij gecast is.
Hij had een aantal jaren terug toch een hele dikke belastingschuld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hele slechte films, inderdaad. Hij heeft geld nodig geloof ik.
Zoiets staat mij ook bij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij had een aantal jaren terug toch een hele dikke belastingschuld?
Nog steeds niet gezien, toch een keer doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Best jammer
Leaving Las Vegas (1995) - IMDb
Method acting.
Ja, staat gewoon op Wiki.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij had een aantal jaren terug toch een hele dikke belastingschuld?
Ik las Spaanse vlieg... my bad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Net mijn tong gebrand aan spaanse thee #struggles
Branden die dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik las Spaanse vlieg... my bad.
Brandt dat dan* lijkt me eerder.quote:
Dat is me dan weer ontgaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Vitesse had ook gewoon moeten winnen vanavond.
Schijnt ineens hot te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Wat is een Micha?
Is dat die gare BNW-journalist?
Zondag is altijd een bijzondere dag.quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Rot op .... ook al is het zaterdag chat
Net als die kerel op de eerste rij.quote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat hoorde natuurlijk gewoon bij de show.
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat hoorde natuurlijk gewoon bij de show.
Hm, beetje ordinair wel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henktown wil nog steeds wel in je bips hoor.
Hmmm, vrij matig allemaal.quote:Op zondag 30 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pssssst. Vlug lurken, voordat het weer verwijderd wordt. Clitfight
Ik zag het net ja.quote:Op zondag 30 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pssssst. Vlug lurken, voordat het weer verwijderd wordt. Clitfight
Doe ik als ik een baan heb.quote:Op zondag 30 november 2014 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem een abo, ben je er vanaf.
Als mod kun je toch ook verwijderde postings lezen?quote:Op zondag 30 november 2014 10:55 schreef Specularium het volgende:
Ik moet natuurlijk ook eerst even teruglezen.
Nee, dat kunnen alleen de FA's/A's.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mod kun je toch ook verwijderde postings lezen?
Dat is best wel een handige optie.
Via de note-constructie krijg je inderdaad een best overzicht als mod.quote:Op zondag 30 november 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mod kun je toch ook verwijderde postings lezen?
Dat is best wel een handige optie.
In dat geval heeft teruglezen wrs weinig zin. Alle smeuïge details zijn al weg.quote:Op zondag 30 november 2014 11:01 schreef Specularium het volgende:
Nee, dat kunnen alleen de FA's/A's.
Kan wel zien wat er verwijderd wordt als ik toevallig dat topic open heb staan maar na F5 zijn ze weg.
Ik ga met Forbry trouwenquote:Op zondag 30 november 2014 11:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit jij op een datingsite, Kingstown? Of valt het aanbod aan 60+ers een beetje tegen daar?
qftquote:Op zondag 30 november 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:
FOK! is sowieso de beste datingsite.
Schattig he?quote:Op zondag 30 november 2014 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom post jij plaatjes van Cnor en Henk?
quote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou, overdrijven kan natuurlijk ook.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
Iedereen doet weer of ie buiten is.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
En als je zo doorgaat haal ik Takki naar dit topic.
Moet jij weten.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
Ik mis die standaard ochtendgaap van haar wel een beetje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
Mocht je willen, dat ik naar je bed kom. Met je voorschurft kan ik wel wat beters krijgenquote:
Marianne gaat hier straks op reageren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Weten we al wanneer we gaan NWSmeeten?
Kan, maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat ik naar je bed kom. Met je voorschurft kan ik wel wat beters krijgen
Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mensen die lekker fris zeggen,quote:Op zondag 30 november 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor het was wel lekker fris buiten eigenlijk.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht je over de aids ook en we kunnen allemaal wel raden hoe dat afgelopen isOok die heb ik nog niet dus nobody cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die aids op deze pleintje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die heb ik nog niet dus nobody cares.
Ach, corrie heeft de leeftijd waar de meeste vrouwen al 20 jaar nog net niet gemillimeterd zijn en het lekker gek noemen, dus corrie doet het zo slecht nog niet met enkel lekker frisquote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Mooie aids, achter de duineh.quote:
Zal ik je nog wat zeggen, ik ben rozig nu van de kou en daarna weer terug in de warmte.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die lekker fris zeggen,.
.
Op d'r balkon.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Echt wel. En gisteren ook. Kun je nagaan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Tem het volgende:
Corrie is helemaal niet buiten geweest natuurlijk.
Lekker hoor beetje mannenzweetquote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
1x in de 2 weken douchen. #yolo
Vertelquote:
Geen enorme reet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vertel
En hoe zag ik er anders uit?
Wel enorme borsten hoop ik.quote:
Aids?quote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb meestal ook iets in de mond.
Ja ik ook, tanden.quote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb meestal ook iets in de mond.
Nee dat zit helaas enkel in m'n bloed.quote:
Ik zal eens aan mijn poes vragen of ze op wil schieten met dood gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
Het is lang geleden dat er een poes dood is gegaan in het doodtopic.
Het was geen pleidooi om poezen dood te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn poes vragen of ze op wil schieten met dood gaan.
Werk aan de winkel dus.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
Het is lang geleden dat er een poes dood is gegaan in het doodtopic.
het zijn duinequote:
Yvonne weigert mij de tag 'Redactie nasi' te geven, welke mij wel toekomt.quote:Op maandag 1 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik begin me in dit topic een beetje unheimisch te voelen als tagloze user.
Eigen schuldquote:Op maandag 1 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik begin me in dit topic een beetje unheimisch te voelen als tagloze user.
Mijn steun heb je, hoewel dat wrs niet in je voordeel zal werken.quote:Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne weigert mij de tag 'Redactie nasi' te geven, welke mij wel toekomt.
Gelukkig heb ik ook Mani vlak achter me staan dus met die trouwe steun moet het goed komen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn steun heb je, hoewel dat wrs niet in je voordeel zal werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |