Jij moet niet zo wijs doen, kut-mod.quote:
Zeg, stuur me eens een DM met m'n notes.quote:
Jij hebt geld zat.. vraag ze maar gewoon aan....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, stuur me eens een DM met m'n notes.
De clue van geld hebben is niet veel uitgeven aan onzin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij hebt geld zat.. vraag ze maar gewoon aan....
En gierigheid moet niet beloond worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De clue van geld hebben is niet veel uitgeven aan onzin.
Karl Notes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor hem.quote:
Wat is er dan leuker aan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef paddy het volgende:
[..]
En gierigheid moet niet beloond worden.
En ja, notes opvragen is onzin. lidmaatschap weer niet uiteraard. Leuker FOK! enzo
Hahaha.quote:
Vernieuwingen...etc etc etc...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er dan leuker aan als ik vragen mag?
Ik vind de optie om reclame uit te zetten niet echt heel bijster vernieuwend, danwel plezieriger.quote:
Ik ben geen PR, maar ik vind het forum de laatste jaren toch een stuk handiger geworden. Mijn meningquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind de optie om reclame uit te zetten niet echt heel bijster vernieuwend, danwel plezieriger.
Dat wel, maar de developers werken toch vrijwillig ook of niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben geen PR, maar ik vind het forum de laatste jaren toch een stuk handiger geworden. Mijn mening
Daar gaat -ie niet op in. Hij is achter de schermen maandenlang getraind voor deze nieuwe job.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel geweten, als recentelijk oneervol ontslagen mod.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar gaat -ie niet op in. Hij is achter de schermen maandenlang getraind voor deze nieuwe job.
Toen stond je allang buitenspel joh, maar dat wist je nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel geweten, als recentelijk oneervol ontslagen mod.
Altijd al geweten dat er iets niet in de haak was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen stond je allang buitenspel joh, maar dat wist je nietIn februari was al duidelijk dat Specularium binnen afzienbare tijd NWS-mod zou worden. Maarten van Rossem heeft het nog voorspeld.
Niks fantasie. Keiharde bewijzen:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:47 schreef paddy het volgende:
Die fantasie van jullie gaat met jullie op de loop
Nou ja... je kunt beter Specularium hebben dan bijvoorbeeld een Willekeurige Andere User (om maar eens een willekeurige zuurpruim te noemen)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat er iets niet in de haak was.
Gefeliciteerd nog trouwens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens een lol hebben, mensen.
Specularium is leuk, ooit gaan we nog wel seks hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... je kunt beter Specularium hebben dan bijvoorbeeld een Weltschmerz (om maar eens een willekeurige zuurpruim te noemen)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens een lol hebben, mensen.
Dezelfde kwaliteiten als mij, de absentie van kwaliteit is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Boldface het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten is Specularium trouwens mod geworden?
Ik begin dat geroddel over medeusers die niet in de SC komen een beetje beu te worden. Dit soort reacties doen me aan die bejaarde vrouwtjes die achter de geraniums zitten om te kijken of de buren misschien de auto verkeerd zetten, of dat er een paar druppeltjes teveel in hun tuintje valt wanneer de buren aan het sproeien zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja... je kunt beter Specularium hebben dan bijvoorbeeld een Weltschmerz (om maar eens een willekeurige zuurpruim te noemen)
Het was maar een grapje. Niet zo zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begin dat geroddel over medeusers die niet in de SC komen een beetje beu te worden. Dit soort reacties doen me aan die bejaarde vrouwtjes die achter de geraniums zitten om te kijken of de buren misschien de auto verkeerd zetten, of dat er een paar druppeltjes teveel in hun tuintje valt wanneer de buren aan het sproeien zijn.
Sorry elf, maar erger mij daaraan
Mag ik een uitzondering zijn? Als homo zit roddelen in m'n geaardheid.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begin dat geroddel over medeusers die niet in de SC komen een beetje beu te worden. Dit soort reacties doen me aan die bejaarde vrouwtjes die achter de geraniums zitten om te kijken of de buren misschien de auto verkeerd zetten, of dat er een paar druppeltjes teveel in hun tuintje valt wanneer de buren aan het sproeien zijn.
Sorry elf, maar erger mij daaraan
Kauwgom in het sleutelgat duwen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gezegd hebbende: mijn buurman parkeert zijn auto altijd zo dat er nauwelijks nog een andere naast past.
Gewoon op zijn motorkap schijten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gezegd hebbende: mijn buurman parkeert zijn auto altijd zo dat er nauwelijks nog een andere naast past.
Ah, vandaar dat ik niet ben gevraagd. Of moest je soms solliciteren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dezelfde kwaliteiten als mij, de absentie van kwaliteit is ook een kwaliteit.
Er was een sollicitatietopique ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik niet ben gevraagd. Of moest je soms solliciteren?
Moet je ook niet willen, sociale contacten met vreemden is niet wenselijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
De realiteit is dat ik op dit moment niet eens weet wie mijn buurman-/vrouw is, laat staan of hij/zij een auto heeft.![]()
De vorige buurman is pas geleden vertrokken, de nieuwe is zo nu en dan bezig met klussen hiernaast. Maar dat duurt nu al weken. En ik heb hem/haar nog niet gesproken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen, sociale contacten met vreemden is niet wenselijk.
En 50% kans dat het kutvolk is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]...in het ergste geval moet je zelfs naar buiten.
Heb je de buurvrouw gezien...dat beeld krijg je ook nooit meer uit je hoofd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En 50% kans dat het kutvolk is.
Ik ben zo'n iemand die uiteindelijk toch wel even kennis wil maken. Ik hoef de buurman/-vrouw niet dagelijks over de vloer, maar enig contact is wel prettig. Alleen al om te weten wie er naast je woont.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen, sociale contacten met vreemden is niet wenselijk.
In het bestuur van de VVE zitten is altijd goed, kan je irritante buren er hoogstpersoonlijk uitsmijten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben zo'n iemand die uiteindelijk toch wel even kennis wil maken. Ik hoef de buurman/-vrouw niet dagelijks over de vloer, maar enig contact is wel prettig. Alleen al om te weten wie er naast je woont.
Ik zit trouwens ook nog in het bestuur van een VVE, dus een aantal medebewoners spreek ik sowieso regelmatig.
Mijn vorige buurman kwam ik zelden thuis tegen, maar vaker ergens in de stad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je de buurvrouw gezien...dat beeld krijg je ook nooit meer uit je hoofd.
Nou dan zal de opbrengst wel schamel zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er was een sollicitatietopique ja.
Niet zo onaardig tegen spec de tweede.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nou dan zal de opbrengst wel schamel zijn geweest.
Niet zo serieusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben zo'n iemand die uiteindelijk toch wel even kennis wil maken. Ik hoef de buurman/-vrouw niet dagelijks over de vloer, maar enig contact is wel prettig. Alleen al om te weten wie er naast je woont.
Ik zit trouwens ook nog in het bestuur van een VVE, dus een aantal medebewoners spreek ik sowieso regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |