Geloof het niet, VS valt op Turken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een velletje.
Gaat het dan niet door?
quote:
Spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft wil nog steeds hete mannenliefde met mij.
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.quote:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Relaties, heb er heul geen tijd voor.quote:
Je staat voor de spiegel? HAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Het kan niet elke avond cultureel verantwoord Arte zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.
Dat is waar. Anders zouden ze hier niet zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Relaties, heb er heul geen tijd voor.
Nee, maar 't werk wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.
Welke dreun?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk overleef je de aankomende dreun op je werk.
Appeltje!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
NWSSC-invasie. Nu al een topshow. Ofzo.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium is leuk, ooit gaan we nog wel seks hebben.
En nog steeds wacht ik op pics.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik meende gehoord te hebben dat jouw tempel ging reorganiseren ofzo.
Hebben jullie al gemeet?quote:
Wie?quote:
Hoger dan goddelijkheid kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Hoe meer personeel ze vast eruit mieteren hoe meer geld ik verdienen kan.
2018 denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie al gemeet?
Wanneer komt er weer een NWS meet nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |